Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Järkyttävä kaipaus miehen kosketukseen!

Vierailija
01.02.2017 |

Olen naimisissa, mutta tämän vuoden puolella emme ole hipaisseetkaan miehen kanssa toisiamme. Joku pikainen pano oli ennen joulua, mutta mitään hellyyttä/läheisyyttä en muista milloin viimeksi. Iho suorastaan huutaa kosketusta. Miehen tuoksu esim. jossain töissä meinaa saada minut ihan sekaisin.

Ja ei, emme ole eroamassa. Suhde on muuten ihan ok. Emme riitele, arki pyörii lasten ehdoilla. Tätä on tarkoitus jatkaa vielä n.10 vuotta kunnes nuorimmainen muuttaa omilleen.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisiko keskustella parisuhteen tilasta ja omista toiveista sen puolison kanssa, AP?

Vierailija
2/12 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pientä maksua vastaan voin hipaista sormellani sun nenää.

t. äijjä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsele ympärillesi :). Jos miehesi ei kykene antamaan sinulle läheisyyttää, ei se väärin ole jos joku muu mies voi antaa. Pelisäännöt selviksi, olet rehellinen sivusuhteelle ja pidätte tunteet kurissa. 

M40

Vierailija
4/12 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä me ollaan tilanteesta miehen kanssa puhuttu. Ja aina keskustelun jälkeen tilanne korjaantuu hetkeksi, mutta luisuu pian taas tähän samaan tilaan. Se läheisyys ei oikein edes tunnu aidolta, on enemmän kuin jotain esitystä. Ja en sano vian olevan vain miehessä. Olen yhtälailla vastuussa tästä kylmyydestä. Olemme kasvaneet erillemme. Lasten lisäksi yhteistä on vain suuri asuntolaina.

Lasten vuoksi tätä jatketaan. Heillä on hyvä, tasapainoinen koti. En usko heidän kärsivän/tajuavan tilannetta. Kumpikin koemme velvollisuudeksi pitää lasten vuoksi kodin kasassa. Siihen saakka jatketaan näin kun ovat aikuisia ja omillaan. AP

Vierailija
5/12 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette ole eroamassa, mutta suhteenne on vain määräaikainen. Mahtaisiko mitenkään vaikuttaa miehen käytökseen ja intoon panostaa? Miten itse käyttäydyt, oletko kiinnostunut miehen asioista ja haluatko viettää aikaasi hänen kanssaan?

Ja koita muistaa, että parisuhteissa on erilaisia kausia. Teillä nyt on vähän läheisyyttä sisältävä jakso. Älä painosta, mutta koita pohtia kumppanisi kanssa miksi näin on ja mitä asialle voisi tehdä.

Vierailija
6/12 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu. 1,5v sitten tajusin että minä olin aina se joka menin ja halasin tai kosketin. Kun lopetin sen seksikin alkoi harventumaan eikä kosketusta tosiaan ole lainkaan. Mies ei vaan kaipaa sitä!

Olemme olleen yhdessä 21v, parisuhteemme on muuten ihana. Mieheni on rakkain kumppanini ja paras ystäväni, seksikin on ihanaa silloin kun sitä on vaikka ilman kosketusta siitä on tullut pelkkä pano. Mies tulee 5 min ennen sänkyyn menoa kysymään josko voitais? Ei siis halaa, suutele ja yritä edes lämmitellä mua etukäteen, vasta sängyssä... Ei vaan toimi mulla.

Tammikuussa sain 2 halausta (johti 2 rakasteluun), 3 suukkoa (0 suudelmaa rakastelun ulkopuolella).

Mä sekoan tähän ihan oikeasti, käyn psykoterapiassa ja olemme todenneet siellä että tämä on pahin masennusta aiheuttava tekijä mun elämässäni - ei kivut.

Tiedän että saisin läheisyyttä muualta, mutta....

Vierailija
7/12 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduta ja ajele viiksikarvasi pois, auttaa kummasti miehen lähentelyhaluja. Myös meikkaus ja hiustenlaitto saattaa lisätä miehen kosketteluhalua. Jos nainen näyttää siltä, että haluaa vain olla mukavasti pieruverkkareissa ilman turhaa vaivannäköä kauneutensa korostamiseen, on miehenkin vaikea saada mitään intohimoja naisen lähestymiseen. Tottakai tämä tarkoittaa sitä, että miehen on myös vähän huolehdittava omasta ulkoisesta olemuksestaan ja oltava sen näköinen, että nainen edes haluaa tämän lähentelevän itseään.

Vierailija
8/12 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kiva" lukea kirjoittamasi kohtalotoveri, tiedän täysin mitä kirjoitit. Meilläkin pitkä 16v suhde ja tätä kylmyyttä kestänyt ehkä n.3-4v. Päällepäin olemme se unelmapari jolla on hieno talo, kauniit lapset ja kaikki hyvin. Kukaan lähipiiristä tuskin uskoisi jos kertoisin suhteemme todellisen tilan. Tunnen oloni niin pohjattoman yksinäiseksi vaikka ympärilläni on jatkuvasti ihmisiä. Tsemppiä sinulle! AP

Vierailija
9/12 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sie haluat, että lapsesi perii tollasen tuntettoman parisuhteen mallin?

Vierailija
10/12 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kiva" lukea kirjoittamasi kohtalotoveri, tiedän täysin mitä kirjoitit. Meilläkin pitkä 16v suhde ja tätä kylmyyttä kestänyt ehkä n.3-4v. Päällepäin olemme se unelmapari jolla on hieno talo, kauniit lapset ja kaikki hyvin. Kukaan lähipiiristä tuskin uskoisi jos kertoisin suhteemme todellisen tilan. Tunnen oloni niin pohjattoman yksinäiseksi vaikka ympärilläni on jatkuvasti ihmisiä. Tsemppiä sinulle! AP

Samoin!

Meillä on elämässä paljon naurua, iloa, ystäviä, yhteisiä unelmia ja suunnitelmia (jotka alkaa kyllä haalenemaan tämän asian takia). Meillä myös fasiliteetit kunnossa, lapset jotka menestyvät elämässään (3/4 aikuisia jo) ja yritämme kaikin tavoin ilahduttaa toisiamme mm pienillä yllätyksillä arjessa. Vain tämä asia hiertää.

Mä olen tosi väsynyt tilanteeseen, mikään keskustelu tms ei ole tuottanut tulosta. Olen ehdottanut että jos vaikka kerran kuukaudessa olisi halailupäivä ja mies tulisi samaan aikaan nukkumaankin (elämme eri aikataulussa, mies tulee sänkyyn 04, minä herään 06) jotta voisimme edes joskus olla sylikkäin hetken hänen aloitteestaan. Mutta ei.

Vierailija
11/12 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No meillä ei ainakaan ole tunteeton parisuhde!

Mies kohtelee kuin kukkaa kämmenellä, auttaa kaikin tavoin esim kotitöissä pyytämättä, hoitaa diabeetikkolapsen yömittaamiset ja lääkärikäynnit, käy kaupassa, hoitaa kyydit (esim vie mut lentokentälle, lapsen treeneihin) tekee ruuat jos on kotitoimistolla, ostaisi ja antaisi vaikka kuun taivaalta.

Päinvastoin lapset ovat saaneet ihanan parisuhdemallin - miten arvostetaan ja rakastetaan naista 24/7. Vain tuo kosketus puuttuu  mutta en usko että sitä kukaan on huomannut, henkinen läheisyys ja yleinen hyvä olo meidän välillä on kuitenkin niin ilmeinen.

Ja kuitenkin 19 vuotta mä hoidin sen läheisyyden meidän välillä joten sitä oli.

Vierailija
12/12 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko lasten tajuavan tätä tunteettomuutta. Meilläkin on iloa ja huumoria elämässä. Tehdään paljon asioita perheenä. Arki on myös hektistä, paljon lasten kuskaamista, omien vanhempieni auttamista joten yhteistä aikaa on vähän. Meillä on jonkinlaiset onnellisen avioparin roolit päällä kun paikalla on muita ja etäisyys alkaa vasta siitä kun olemme kahden.

Ja siitä ei ole kyse että olisin lihonut ja lakannut huolehtimasta itsestäni.

AP