Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Asillista keskustelua, miten kukaan voi oikeasti haluta harrastaa seksiä sairaalloisen lihavan kanssa?

Vierailija
31.01.2017 |

En puhu nyt pienestä ylipainosta, vaan oikeasti sairaalloisesta lihavuudesta. Miten kukaan pystyy/haluaa harrastaa seksiä sellaisen ihmisen kanssa?

Ihan oikeasti haluaisin tietää miten ihmeessä.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä miehellä ollut valittamista. Nytkin reilusti ylipainoinen, bmi taitaa olla 36 eikä ole ikinä ollut puutetta miehistä, saatikka seksistä ja hyvästä sellaisesta :)

Vierailija
2/32 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä on läskifetissi. Ei normaalit halua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä miehellä ollut valittamista. Nytkin reilusti ylipainoinen, bmi taitaa olla 36 eikä ole ikinä ollut puutetta miehistä, saatikka seksistä ja hyvästä sellaisesta :)

Nieletkö?

Vierailija
4/32 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies. 173cm ja painan 140kg. Mies sanonut myös että saa minulta parasta seksiä kun yhdelläkään exältä jotka kaikki hoikkia. Ja onko tuo ihmekkään. Olen nautiskelijaluonne. Oli se nautinto sitten ruoka tai seksi. Ja mikä ihanampaa kun rehevä nainen. Isot tissit ja mistä ottaa kiinni. Luutkaan ei paina.

Vierailija
5/32 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei suurella osalla miehistä ole varaa olla kranttu.

Vierailija
6/32 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nieletkö?

Tietenkin :)

Vierailija
7/32 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyseessä on läskifetissi. Ei normaalit halua.

Kyllä mun seksikumppaneilla on ollut ihan normaalipainoisia naisiakin.

Vierailija
8/32 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska fetissi lihavista naisista.

Vierailija
9/32 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään ymmärrä miten joku voi pitää vuohenjuustosta mutta en silti odota että kenenkään pitäisi sitä minulle perustella tai selittää että miksi juuri vuohenjuusto on niin hyvää. Mitä järkevää siihen voisi edes antaa perusteluiksi? Kun on hyvää niin on hyvää.

Vierailija
10/32 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska fetissi lihavista naisista.

Miksi niillä sitten on myös normaaleja kumppaneita? Ja mulla esimerkiksi mitat 160/91, ei se nyt mitenkään hirveänä läskikasana erotu :) Ja mulla ystävä jolla bmi 32. Aivan huikean kaunis nainen ja suurin osa hoikista kalpenee sen rinnalla. Lisäksi multa nyt saa pirun hyvää seksiä :D

Vierailija
11/32 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ihmettelen miten lihavat itse haluavat harrastaa seksiä. Itse jos tunnen itseni epäviehättäväksi esim. jouluna tullut syötyä turhan hyvin tai naama kukkii tms. en halua että kukaan koskee muhun ja tappaa seksi halut kokonaan.

Vierailija
12/32 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä vaan todistaa miten helppoa naisella on näissä seksi/pariutumisasioissa. Sairaalloisen lihava sotanorsukin saa helposti miesseuraa, kun normaalipainoinen ujo mies saa tyytyä käteensä.

Vierailija
13/32 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen harrastanut seksiä mieheni kanssa ihan koko parisuhteen ajan, BMI vaihdellut välillä 27-44 (eikä siis yksisuuntaisesti). Veikkaisin että halusi seksiä kanssani samoista syistä ihan joka vaiheessa, miksi sitä nyt puolisoa halutaan. On minussakin kaunista ja tunnun hyvältä vaikka en miehenkään silmissä se planeetan seksikkäin olisi. Ja seksi sujuu aika samalla tavalla koosta riippumatta, ei siihen reiän eteen kasva läskitulppaa :D Ja kädet ja suu toimii joka koossa.

En minä lakkaisi haluamasta puolisoani ylipainon vuoksi. Tai ruman luomen, avanteen, amputaation tai ihosairauden. Vaikka en minä sitä puolisoa juuri noiden syiden vuoksi haluaisi, vaan hänen itsensä. Se on erilaista haluamista kuin sellainen että joku (vieras) ulkonäöllisesti säväyttää, en minä taas sillä perusteella osaisi haluta seksiä. Tarvitsen siihen muitakin tunteita kuin halun/himon.

Vierailija
14/32 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ihmettelen miten lihavat itse haluavat harrastaa seksiä. Itse jos tunnen itseni epäviehättäväksi esim. jouluna tullut syötyä turhan hyvin tai naama kukkii tms. en halua että kukaan koskee muhun ja tappaa seksi halut kokonaan.

Miksi oletat että lihavat tuntevat olonsa epäviehättäväksi? Minä pidän itseäni hyvin viehättävänä ja seksikkäänä. T. tuo 140kg

Vierailija
15/32 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaaloisen lihavalla on energiaa seksiin. Urheilijat ovat todella huonoja sängyssä. Sairaaloisen lihava on myös erittäin luotettava verrattuna heikon itsetunnon omaviin mukakauniisiin ihmisiin.

Vierailija
16/32 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on selvä mielenterveyden ongelma. Samoin se, jos inhoat lihavia - olet mielisairas.

Vierailija
17/32 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mieskin on läski?

Vierailija
18/32 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet anonyymi kiusaaja tiesitkös sitä?

Vierailija
19/32 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska lähtökohtasi on kauhistus jää asiallinen keskustelu varmaan haaveeksi. Olisit edes jättänyt otsikosta oikeasti -sanan pois. 

Lähtökohtasi tuntuu myös olevan, että seksi on vain fyysinen suoritus, joka on riippuvainen vain kumppanin ruumiinrakenteesta. Ei se seksi ihan niin yksinkertaista ole. 

Vierailija
20/32 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua eniten on mietityttänyt, että miten lihavat tekevät sen. Miten SE yltää mihinkään? Missä asennoissa se onnistuu? Ei niinkään se miten joku voi vaan miten.