Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Asillista keskustelua, miten kukaan voi oikeasti haluta harrastaa seksiä sairaalloisen lihavan kanssa?

Vierailija
31.01.2017 |

En puhu nyt pienestä ylipainosta, vaan oikeasti sairaalloisesta lihavuudesta. Miten kukaan pystyy/haluaa harrastaa seksiä sellaisen ihmisen kanssa?

Ihan oikeasti haluaisin tietää miten ihmeessä.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2079 kirjoitti:

Koska lähtökohtasi on kauhistus jää asiallinen keskustelu varmaan haaveeksi. Olisit edes jättänyt otsikosta oikeasti -sanan pois. 

Lähtökohtasi tuntuu myös olevan, että seksi on vain fyysinen suoritus, joka on riippuvainen vain kumppanin ruumiinrakenteesta. Ei se seksi ihan niin yksinkertaista ole. 

Tässä on eroteltava kaksi asiaa: jos haluaa tehdä vain tarpeensa ilman tunteita, silloin ulkonäkö on tärkeä. Mutta jos haluaa rakastella, ei ulkonäöllä ole juurikaan merkitystä.

Vierailija
22/32 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua eniten on mietityttänyt, että miten lihavat tekevät sen. Miten SE yltää mihinkään? Missä asennoissa se onnistuu? Ei niinkään se miten joku voi vaan miten.

Takaa? Ratsastamalla? Sängyn reunalla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ihmettelen miten lihavat itse haluavat harrastaa seksiä. Itse jos tunnen itseni epäviehättäväksi esim. jouluna tullut syötyä turhan hyvin tai naama kukkii tms. en halua että kukaan koskee muhun ja tappaa seksi halut kokonaan.

Tämä on selvä mielenterveyden ongelma. Samoin se, jos inhoat lihavia - olet mielisairas.

Kai se sitten on mielenterveys ongelma etten viihdy nahoissani kun hoikkana. Muissa ihmisissä en kiinitä huomiota painoon. Saati sitten että inhoaisin jotain hänen kilojensa takia! En voi uskoa että sellassia ihmisiä on edes olemassa.

Vierailija
24/32 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua eniten on mietityttänyt, että miten lihavat tekevät sen. Miten SE yltää mihinkään? Missä asennoissa se onnistuu? Ei niinkään se miten joku voi vaan miten.

Alle ei uskalla, päällä ei pysy ja takaa ei yllä...

Vierailija
25/32 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi ettei lihavilta mitään rajua ja vauhdikasta seksiä saa. Eihän sairaalloisen lihava voi jaksaa yhtä kovaa kuin hoikka hyväkuntoinen nainen tai mies. Enkä väitä että kaikki läskit on huonokuntoisia, mutta huomattavan ylipainoiset ei varmaan kovin hyväkuntoisia ole. Miten todella lihava mies edes löytää vehjettään makkaroiden seasta, saatikka saa sitä lihavan naisen sisälle..

Vierailija
26/32 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ihmettelen miten lihavat itse haluavat harrastaa seksiä. Itse jos tunnen itseni epäviehättäväksi esim. jouluna tullut syötyä turhan hyvin tai naama kukkii tms. en halua että kukaan koskee muhun ja tappaa seksi halut kokonaan.

Tämä on selvä mielenterveyden ongelma. Samoin se, jos inhoat lihavia - olet mielisairas.

Kai se sitten on mielenterveys ongelma etten viihdy nahoissani kun hoikkana. Muissa ihmisissä en kiinitä huomiota painoon. Saati sitten että inhoaisin jotain hänen kilojensa takia! En voi uskoa että sellassia ihmisiä on edes olemassa.

Ei ihminen voi olla onnellinen muuta kuin silloin, jos on tyytyväinen itseensä sellaisena kuin on ja ei kaipaa mitään lisää elämäänsä.

Vierailija
27/32 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tasan samalla tavalla kun laihatkin. Koskaan ei ole maha ollut tiellä. T.140kg

Vierailija
28/32 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulisi ettei lihavilta mitään rajua ja vauhdikasta seksiä saa. Eihän sairaalloisen lihava voi jaksaa yhtä kovaa kuin hoikka hyväkuntoinen nainen tai mies. Enkä väitä että kaikki läskit on huonokuntoisia, mutta huomattavan ylipainoiset ei varmaan kovin hyväkuntoisia ole. Miten todella lihava mies edes löytää vehjettään makkaroiden seasta, saatikka saa sitä lihavan naisen sisälle..

Tässä ollaan sitten luokkaa 300kg++ mallisessa miehessä. Tietysti jos pituus olisi tärkeää, niin häpyluun päällä oleva rasva on pois pituudesta. Harvempi nainen tosin taitaa tykätä siitä, että mahanpohjaan survotaan?

Vierailija
29/32 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi luoja tämä ketju on täynnä ihan ihme ennakkoluuloja. Minä jaksan pitkään ja vauhdikkaasti joka asennossa mieheni kanssa. Ei ole läskit edessä tai muutenkaan haitolla. T.140kg

Vierailija
30/32 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä sama pohdiskelu, mutta lihaksikkaista pyykkilauta mallipojista, ugh iu ja irvistys. Itse kiihotun karvaisista, lihavista ja kilteistä miehistä. Jotenkin turvallinen tunne tulee halatessa pehmeää ja lämmintä palloa :D Mut mulle on ihan sama jos joku haluaa pyykkilautaa, vaikka en sen päälle itse ymmärräkään. Ainakin kaikille riittää miehiä ja naisia, kun makuja erilaisia ja loppujen lopuksi kaikki on onnellisia; CASE CLOSED.

Vierailija
31/32 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin mieheltäni. Hän haluaa seksiä minun kanssani kuulemma siksi, että olen ihana, rakas, kultainen, innokas, hyvä sängyssä, nätti ja rakastava.

Sitä se teettää, kun toista rakastaa. Hänet näkee ihanana ja seksikkäänä, vaikkei ulkonäkö priimaa olisikaan. Ei se ulkonäkö oikeasti ole edes lähelläkään tärkeintä läheskään kaikille hyvässä parisuhteessa.

Vierailija
32/32 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä hauska ketju. Minä 160/91 pystyn ja jaksan ihan miten vaan. Vielä kun on yliliikkuvat nivelet niin taipuu kyllä vaikka ja miten.