Syövästä ei parane, niin se vain on. Joka muuta väittää
huijaa itseään.
Vuosia se voi pois olla, mutta pulpahtaa taas jostain. Syöpä on rakenteeltaan kuin sienirihmasto, sitä ei koskaan saa kokonaan pois.
Kommentit (18)
Ei vois vähempää kiinnostaa tällaiset mielipiteet. Suurin osa syöpäpotilaista elää hoitojen jälkeen ihan normaalin ja normaalinmittaisen elämän. On aivan yhdentekevää, kutsutaanko sitä paranemiseksi vai ei.
Mitä ne sitten ovat, jotka ovat eläneet selätetyn syövän jälkeen vuosikymmeniä ja kuolleet lopulta johonkin muuhun ja ruumiinavausraportissa ei ole mainintaa syövästä?
Saahan sitä huijata itseään, päätä pensaaseen vain.
Se vain on tosiasia.
Vierailija kirjoitti:
huijaa itseään.
Vuosia se voi pois olla, mutta pulpahtaa taas jostain. Syöpä on rakenteeltaan kuin sienirihmasto, sitä ei koskaan saa kokonaan pois.
Mistä sä mitään tiedät?
Miehelläni oli syöpä 12 vuotta sitten ja kasvain napsaistiin pois, eikä ole sen koommin näkynyt.
Kyllä se on jokin uusi syöpä, jos vielä sairastuu.
Olen samaa mieltä. En ymmärrä, että hehkutetaan, että parannuin syövästä. Katotaan sitten vaikka 20 vuoden päästä, onko pysynyt poissa. Mulla pysyi kuusi vuotta poissa enkä uskonut, että olisi mihinkään hävinnytkään. Nyt taas hoidossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
huijaa itseään.
Vuosia se voi pois olla, mutta pulpahtaa taas jostain. Syöpä on rakenteeltaan kuin sienirihmasto, sitä ei koskaan saa kokonaan pois.Mistä sä mitään tiedät?
Siinäpä se kun tiedän. Itsellä agressiivinen syöpä. Kulkee suvussa.
Minua pelottaa asiat joista en tiedä. Kun tiedän tämän, helpottaa.
ap
Vierailija kirjoitti:
Realistista puhetta, mutta ei ihseltä saa toivoa viedä.
Olin vanhainkodissa jossa mummolla oli parantumaton syöpä. Hän söi terveellisesti ja liikkui.
Hoitaja sanoi, kuolet siihen. Mummo jäi sängyn pohjalle ja kuoli.
Kyllä kuolemansairas tietää sen itsekin. Turha paasata.
Niin diagnoosina parantumaton. En nyt ymmärrä miten tämä on rinnastettavissa syöpään, jonka diagnoosi on jotain muuta?
Toivotaan että tätä ei lukenut kukaan syövästä kärsivä! Vaikka valheitahan sinä horiset. Enkä suostu ajattelemaan, että äitini syöpä uusiutuisi vaikka sinä niin sanot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
huijaa itseään.
Vuosia se voi pois olla, mutta pulpahtaa taas jostain. Syöpä on rakenteeltaan kuin sienirihmasto, sitä ei koskaan saa kokonaan pois.Mistä sä mitään tiedät?
Siinäpä se kun tiedän. Itsellä agressiivinen syöpä. Kulkee suvussa.
Minua pelottaa asiat joista en tiedä. Kun tiedän tämän, helpottaa.
ap
Olet eri ihminen kuin kaikki muut miljardit. Et voi tuolla perustelulla laajentaa omaa tilaasi koskemaan muita.
Kyllähän minunkin mummulle sanottiin, että syöpä tappaa hänet 2-3 kk kuluessa, ei edes yritetä hoitaa. Meni surkeaksi pariksi viikoksi. Sitten vaan jotenkin alkoi ihmeparantua eikä kuollutkaan. Vuosia myöhemmin todettiin kuvat puhtaiksi.
No tuota,minulla ollut kohdunkaulan syöpä ja sitä myöten poistettu kaikki siihen liittyvä,että melko epeli se syöpä jos vielä iskee.Joku toinen syöpä tietenkin voi iskeä,mutta se on sitten eri tauti jo.
Vierailija kirjoitti:
Miehelläni oli syöpä 12 vuotta sitten ja kasvain napsaistiin pois, eikä ole sen koommin näkynyt.
Kyllä se on jokin uusi syöpä, jos vielä sairastuu.
Mulla 14 vuotta eikä vielä ole tullut onneksi uutta. Syöpäni ei onneksi ollut levinnyt.
Realistista puhetta, mutta ei ihseltä saa toivoa viedä.
Olin vanhainkodissa jossa mummolla oli parantumaton syöpä. Hän söi terveellisesti ja liikkui.
Hoitaja sanoi, kuolet siihen. Mummo jäi sängyn pohjalle ja kuoli.
Kyllä kuolemansairas tietää sen itsekin. Turha paasata.