Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En mene enää töihin. Pieraisin kokouksessa, jossa olin minä ja kymmenen miestä.

Vierailija
31.01.2017 |

Kuolen. Olin töissä kokouksessa ja yhtäkkiä varoittamatta minulta pääsi paukku. Ei mikään hirveä rutina, mutta sen verran äänekäs, että kaikki varmasti kuulivat. Muutamana mies hymyili, mutta onneksi kukaan ei sanonut mitään. Poistuin kokouksesta vähin äänin ja taidan hakea sairaslomaa pariksi viikoksi.

Kommentit (75)

Vierailija
41/75 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistui niin että joutui Paiholaan...

Vierailija
42/75 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

marko- kirjoitti:

Aika vähällä pääsit. Olin työmatkalla ja lentokone laskeutui Frankfurtin kentälle. Lentokentän sisääntuloaulassa vatsassa alkoi kiertää niin rankasti, että silmät hakivat wc-kylttiä kuin itsestään. Kiireellä sipsutin kevyellä askeleella wc-tiloja kohti, kunnes pudotin laukkuni. Kyykistyin nostamaan laukkua niin ripulia ryöpsähti housuun aimo annos. Jatkoin matkaa vessaan ja kopissa tarkastin vahingot. Haju oli aivan kamala ja kalsareihin paskaa levinnyt kunnolla. Onneksi satsi oli pysynyt alushousuissa eikä levinnyt muihin vaatteisiin. Kello kävi siihen malliin, että ulostaa piti kiireessä. Tein valinnan ja heitin paskaiset kalsarit lentokentän wc:n roskikseen ja jatkoin matkaa. Vedin koko seminaaripäivän pokkana ilman kalsareita, koska ei tullut sopivaa taukoa lähteä kauppaan ostoksille. Paluumatkalla kentälle kävin ostamassa eteen osuneesta marketista puhtaat kalsarit. Lentokentän vessassa ympyrä vihdoin sulkeutui ja pääsin vetämään puhtaat alusvaatteet ylle. Loppumatka menikin sitten ihan hyvin. Mietin kyllä päivän aikana pariin otteeseen, että sanonko vaan rehellisesti niille saksalaisille, että nyt pitää lähteä hakemaan kaupasta kalsarit, kun paskoin matkalla housuuni. Päätin, että parempi olla vaan hiljaa...

Tuon siitä saa kun harrastaa b-rappu hommia. Muistakaa naiset tämä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/75 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina se pieru jaksaa naurattaa, oon ihan kipiänä täällä. Mutta hei, ei mitään hätää, oot vaan ihan coolina, pois et jää moisen vuoksi!

Vierailija
44/75 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exäni oli töissä eläinkaupassa. Asiakas halusi kaloja akvaariosta, joka oli korkealla. Exä nousi pallille haavin kanssa ja samassa pääsi kunnon paukku.

Exä sanoi, että onneksi ei tarvinnut nähdä asiakkaan naamaa, kun haali fisuja ylhäällä.

Vierailija
45/75 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menithän töihin kuitenkin?

Vierailija
46/75 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

marko- kirjoitti:

Aika vähällä pääsit. Olin työmatkalla ja lentokone laskeutui Frankfurtin kentälle. Lentokentän sisääntuloaulassa vatsassa alkoi kiertää niin rankasti, että silmät hakivat wc-kylttiä kuin itsestään. Kiireellä sipsutin kevyellä askeleella wc-tiloja kohti, kunnes pudotin laukkuni. Kyykistyin nostamaan laukkua niin ripulia ryöpsähti housuun aimo annos. Jatkoin matkaa vessaan ja kopissa tarkastin vahingot. Haju oli aivan kamala ja kalsareihin paskaa levinnyt kunnolla. Onneksi satsi oli pysynyt alushousuissa eikä levinnyt muihin vaatteisiin. Kello kävi siihen malliin, että ulostaa piti kiireessä. Tein valinnan ja heitin paskaiset kalsarit lentokentän wc:n roskikseen ja jatkoin matkaa. Vedin koko seminaaripäivän pokkana ilman kalsareita, koska ei tullut sopivaa taukoa lähteä kauppaan ostoksille. Paluumatkalla kentälle kävin ostamassa eteen osuneesta marketista puhtaat kalsarit. Lentokentän vessassa ympyrä vihdoin sulkeutui ja pääsin vetämään puhtaat alusvaatteet ylle. Loppumatka menikin sitten ihan hyvin. Mietin kyllä päivän aikana pariin otteeseen, että sanonko vaan rehellisesti niille saksalaisille, että nyt pitää lähteä hakemaan kaupasta kalsarit, kun paskoin matkalla housuuni. Päätin, että parempi olla vaan hiljaa...

Tuon siitä saa kun harrastaa b-rappu hommia. Muistakaa naiset tämä.

Ai senkö takia miehetkin...

Vierailija
47/75 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli sketsi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieti ap sitä juontajaa joka tv-kameran edessä paskoi housuihinsa ja vielä valkoisiin . Löytyy YouTubesta mutta en muista nimeä.

No itse asiassa se oli hollantilaisen hupiohjelman sketsi. En tiedä tiesikö haastateltava sketsistä, mutta nainen oli ammttinäyttelijä.

Veikkaan että jos puhuu mikrofoniin niin ei kyllä kuulu mitään kääntöpuolella.

Ai niitä löytyy muitakin.

Vierailija
48/75 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
49/75 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minultakin pääsi kovaääninen pieru täysin yllättäen,kun juttelin naapureiden kanssa.olin vajota maan alle häpestä:D

50/75 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aina se mahdollisuus, että ääni kuului jostain muualta / oli jotain muuta. Kuulijat eivät voi 100% varmoja, että tulkitsivat äänen ja sen lähteen oikein. Lohduttaudu sillä ja mene huomenna töihin niin kuin mitään ei olisi tapahtunut.

Vierailija
51/75 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

marko- kirjoitti:

Sa olet ihan aija! :D Loistavasti kerrottu myos, oli hyvaa viihdyketta :) 

Vierailija
52/75 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pierupyllyn tapauksesta on jo muutama kuukausi, kiinnostaisi tietää, miten menee?

Itse teen osittain etätyötä kotoa käsin. Mutta oli yhtenä päivänä skype-palaveri, joka siirtyi pomon pyynnöstä puolella tunnilla eteenpäin, hänen ja erään toisen osallistujan piti käydä vielä läpi joku tilastointi ennenkuin päästiin asiaan. No, mulle sopi tämä. En vaan muistanut hiljentää mikrofonia. Kävin sohvalle lepäilemään, ja mun pieni koira hyppäsi syliin. Mä sitten siinä aloin lässyttämään koiralle aivan älyvapaita juttuja, jotain karvaperse-loruja ihan lillerolallero -tyyliin. Kyselin, että haluaako "Typy" nakin? Joo, Typy haluaa nakin. Mennääs hakemaan nakki niin tulee pyllystä kakki. Siis minullahan ei yksin ollessa ole mitään estoja kun lässytän koiralleni... Tuli palaverin aika ja kun huomasin, että mikrofoni oli auki, niin... Naama punaisena ja tuskanhiki kainalossa alkoi palaveri. Kukaan ei sanonut mitään... Asiallisesti käsiteltiin aihetta. Myöhemmin kun nähtiin, pomo kysyi, miten koira voi. 

Mutta en hakenut saikkua enkä irtisanoutunut.

Vierailija
53/75 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pierupyllyn tapauksesta on jo muutama kuukausi, kiinnostaisi tietää, miten menee?

Itse teen osittain etätyötä kotoa käsin. Mutta oli yhtenä päivänä skype-palaveri, joka siirtyi pomon pyynnöstä puolella tunnilla eteenpäin, hänen ja erään toisen osallistujan piti käydä vielä läpi joku tilastointi ennenkuin päästiin asiaan. No, mulle sopi tämä. En vaan muistanut hiljentää mikrofonia. Kävin sohvalle lepäilemään, ja mun pieni koira hyppäsi syliin. Mä sitten siinä aloin lässyttämään koiralle aivan älyvapaita juttuja, jotain karvaperse-loruja ihan lillerolallero -tyyliin. Kyselin, että haluaako "Typy" nakin? Joo, Typy haluaa nakin. Mennääs hakemaan nakki niin tulee pyllystä kakki. Siis minullahan ei yksin ollessa ole mitään estoja kun lässytän koiralleni... Tuli palaverin aika ja kun huomasin, että mikrofoni oli auki, niin... Naama punaisena ja tuskanhiki kainalossa alkoi palaveri. Kukaan ei sanonut mitään... Asiallisesti käsiteltiin aihetta. Myöhemmin kun nähtiin, pomo kysyi, miten koira voi. 

Kiitos, kun luin tämän ja repesin niin pahasti nauruun että meinasin tukehtua kahviin xD

Vierailija
54/75 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hele...repesin ihan taysin!! :D Ma olisin ehka kuitenkin pomona aika pian sanonut et hei sul on muuten mikki auki :D 

Vierailija
55/75 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pierupylly? Kuinka sujuu?

Vierailija
56/75 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän takia naisen euro on vain, 0,80 euroa.

Vierailija
57/75 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jatkaisi suhdetta...

Vierailija
58/75 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mut kukaan ei jaksa enää edes välittää. Tai muista koko juttua.

Vierailija
59/75 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna menet töihin ja toteat heti ovella "On ilmoja pidellyt".

Vierailija
60/75 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda, ei haittaa mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän viisi