Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En mene enää töihin. Pieraisin kokouksessa, jossa olin minä ja kymmenen miestä.

Vierailija
31.01.2017 |

Kuolen. Olin töissä kokouksessa ja yhtäkkiä varoittamatta minulta pääsi paukku. Ei mikään hirveä rutina, mutta sen verran äänekäs, että kaikki varmasti kuulivat. Muutamana mies hymyili, mutta onneksi kukaan ei sanonut mitään. Poistuin kokouksesta vähin äänin ja taidan hakea sairaslomaa pariksi viikoksi.

Kommentit (75)

Vierailija
21/75 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit sanonut vaan, että sori pojat.

Vierailija
22/75 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, samaa mieltä kuin muutkin että tuulta päin vain ap! :D Jos jäät töistä pois asiasta tulee isompi kuin se onkaan. Häpeään ei voi kuolla, varsinkaan jos ei ota itseään liian vakavasti. Varaudu kuitenkin henkisesti siihen, että voit löytää tuoliltasi pierutyynyn. Huumori auttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/75 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin kerran töissä maha vähän löysällä (mutta muuten kunnossa) ja luulin olevani yksin yhdessä talon osassa kun ei näkynyt eikä kuulunut mitään, ja päätin päästää vähän ulos. Sitä kesti monta minuuttia, todella äänekkäitä ja haisevia pieruja. Kun lähdin sieltä niin huomasin että muita työntekijöitä oli ehkä 20m päässä ja olivat todellakin kuulleet. Nolotti todella paljon, mutta käyttäydyin kuin mitään ei olisi tapahtunut eikä tästä ole sen jälkeen sanottu mitään, tapahtui noin 2 vuotta sitten. Unohda koko juttu ja käyttäydy normaalisti sinäkin.

Vierailija
24/75 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän! Kuolisin häpeästä! Mutta mä otankin itseni ihan liian vakavasti. Ei miehet oikeesti tosta niin piittaa. Nehän itte piereskelee minkä kerkee.

Vierailija
25/75 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän sama eli menin vessaan niin ei ketään näkömaillakaan. Vahingossa pörssin kakun tulin ulos niin lähellä oli pyödällinen porukkaa. Muijat ei olleet kuulevinaankaan mutta ainoa mies katsoi mua hymy huulilla. Tuijotin takas silmiin nii kuin ei mitään.

Vierailija
26/75 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku tulee virnuilemaan niin karjaiset että hymy perseeseen tai pieret sen kumoon!

M

Vierailija
27/75 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavalla kerralla voit reteesti paskaa housuusi, ihan luonnollistahan sekin on.

Vierailija
28/75 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän sama eli menin vessaan niin ei ketään näkömaillakaan. Vahingossa pörssin kakun tulin ulos niin lähellä oli pyödällinen porukkaa. Muijat ei olleet kuulevinaankaan mutta ainoa mies katsoi mua hymy huulilla. Tuijotin takas silmiin nii kuin ei mitään.

😂 Oiskohan pitänyt oikolukea?

Vierailija
29/75 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti ap sitä juontajaa joka tv-kameran edessä paskoi housuihinsa ja vielä valkoisiin . Löytyy YouTubesta mutta en muista nimeä.

Vierailija
30/75 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh he, ja vielä vaaditaan, että naisten pitäisi päästä johtoasemiin työpaikoilla. Kun tämänkin avauksen lukee, niin voi vaan todeta, että vielä on matkaa huipulle.

Vierailija
31/75 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi kerralla olet kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan. Vieressä istuva HERRASMIES ottaa kyllä syyt niskoilleen! M38

Vierailija
32/75 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😂 Oiskohan pitänyt oikolukea?

Pörssin kakun? Mitäs se meinaa?😬

Vierailija
33/75 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi voi, minäkin kerran aivastin kirjastossa ja eikö päässyt kunnon pieru samalla. Ai kauhee, vieläkin punottaa poskia kun ajattelee...

Vierailija
34/75 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reporter poops on herself on live t.v.

Vierailija
35/75 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieti ap sitä juontajaa joka tv-kameran edessä paskoi housuihinsa ja vielä valkoisiin . Löytyy YouTubesta mutta en muista nimeä.

No itse asiassa se oli hollantilaisen hupiohjelman sketsi. En tiedä tiesikö haastateltava sketsistä, mutta nainen oli ammttinäyttelijä.

Veikkaan että jos puhuu mikrofoniin niin ei kyllä kuulu mitään kääntöpuolella.

Vierailija
36/75 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vähällä pääsit. Olin työmatkalla ja lentokone laskeutui Frankfurtin kentälle. Lentokentän sisääntuloaulassa vatsassa alkoi kiertää niin rankasti, että silmät hakivat wc-kylttiä kuin itsestään. Kiireellä sipsutin kevyellä askeleella wc-tiloja kohti, kunnes pudotin laukkuni. Kyykistyin nostamaan laukkua niin ripulia ryöpsähti housuun aimo annos. Jatkoin matkaa vessaan ja kopissa tarkastin vahingot. Haju oli aivan kamala ja kalsareihin paskaa levinnyt kunnolla. Onneksi satsi oli pysynyt alushousuissa eikä levinnyt muihin vaatteisiin. Kello kävi siihen malliin, että ulostaa piti kiireessä. Tein valinnan ja heitin paskaiset kalsarit lentokentän wc:n roskikseen ja jatkoin matkaa. Vedin koko seminaaripäivän pokkana ilman kalsareita, koska ei tullut sopivaa taukoa lähteä kauppaan ostoksille. Paluumatkalla kentälle kävin ostamassa eteen osuneesta marketista puhtaat kalsarit. Lentokentän vessassa ympyrä vihdoin sulkeutui ja pääsin vetämään puhtaat alusvaatteet ylle. Loppumatka menikin sitten ihan hyvin. Mietin kyllä päivän aikana pariin otteeseen, että sanonko vaan rehellisesti niille saksalaisille, että nyt pitää lähteä hakemaan kaupasta kalsarit, kun paskoin matkalla housuuni. Päätin, että parempi olla vaan hiljaa...

Vierailija
37/75 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna irtisanoutuisin.

Vierailija
38/75 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ainakin villiintyy jos päästän paukun :D Nyt nokka pystyyn vain ja töihin!

Vierailija
39/75 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä ilmoja pidätellä! Huomenna töihin vaan :)

t.pomo

Vierailija
40/75 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko se otti loparit... ?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi seitsemän