Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehelle toisi outo neuvo lääkäriltä.

Vierailija
31.01.2017 |

Mun mies kävi lääkärillä näyttämässä viikonloppuna pahaksi äityneitä ja ajoittain vuotavia peräpukamiaan. Vanhempi tk.lääkäri ei tehnyt muuta, kuin määräsi pukamavoiteen, sekä kehoitti ottaa käyttöön normaaleja naisten terveyssiteitä siksi aikaa, että pääsee pahimmasta yli ja sitte varaamaan uusi aika. Mies tietenkin terveysiteiden käytön aloituksesta hölmistyneenä alkoi kysellä miten ne saa kestämään miesten lököttävissä kalsareissa edes paikoillaan, niin tämä lääkäri kehoittaa miestä lainaamaan siteet, sekä kysymään lisää niiden käytöstä vaimolta, siis multa.
No mies on nyt kokeillut yösidettä ja olisihan niistä apua jos vaan saisi jotenkin pysymään paikoillaan, mutta kun siteet on suuniteltu niin, että eihän ne miesten kalsareihin asetu ja paikoillaan kestä.
Pitäiskö mun nyt sitte ehdottaa miehelle, että lainaan yösiteitteni lisäksi sille myös maxi-mallisia Sloggi pöksyjäni? Vähän pervo ajatus, mutta hätä ei lue lakia ja noissa ainakin mun käytössä siteet pysyy hyvin paikoillaan.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo ole mikään uusi ja outo neuvo ole, vaan vanha hyväksi todettu apu vuotaviin pukamiin myös miehille.

Vierailija
22/25 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

mites ois semmoinen sumopainijoiden käyttänä kietaisu malli?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä stringit? Naru siellä persevaossa pitää sidettä paikoillaan...

Vierailija
24/25 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaa ne alkkarit, joissa side parhaiten pysyy, oli sitten omat tai sun. Alkkarit on vain vaate, ei mitään kummallista. Mä olen pakkotilanteessa käyttänyt miehen kalsareita (töihin suoraan miesystävän mökiltä, omat puhtaat loppu). Itseä vähän hymyilytti, kun vessassa kävin. Muuthan siitä ei tienny tietysti mitään.

Vierailija
25/25 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos ostaisitte miehelle tavallisia kalsareita vaikka kolmet, halvimmat maksaa varmaan 10e/pkt. Ongelma ratkaistu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kuusi