Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Korviani myöten ihastunut 22 vuotta nuorempaan naiseen. Kannattaako edes yrittää?

Vierailija
31.01.2017 |

Tapaan häntä tällä hetkellä aika säännöllisesti työni puolesta, mutta pian yhteistyömme loppuu.

En tiedä yhtään mitä hän ajattelee minusta, enkä itsekään ole tuonut ajatuksiani mitenkään julki, mutta luulisin hänen huomamneräen, että olen kiinnostunut.

Vinkkejä?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin olen siis itse eronnut, naisesta en ole varma. Ap

Vierailija
2/30 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin kannattaa yrittää tilanteessa, jossa ette ole enää kohta yhteyksissä ollenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin kannattaa yrittää tilanteessa, jossa ette ole enää kohta yhteyksissä ollenkaan.

Miten kannattaisi lähestyä, etten säikäytä häntä? Olen mielestäni ihan hyvin säilynyt ikäisekseni (tosin niin varmaan jokainen on). Käytöstavat on kunnossa ja olen muutenkin ihan "normaali". Tietysti en voi yhtään tietää millainen maku tällä naisella on. Ap

Vierailija
4/30 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet mies, ei kannata. Jos nainen, voi olla pieni mahdollisuus, jos tämä nuori nainen tykkää naisista. Silloin ikä ei ole niin tärkeää.

Vierailija
5/30 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten kannattaisi lähestyä, etten säikäytä häntä? Olen mielestäni ihan hyvin säilynyt ikäisekseni (tosin niin varmaan jokainen on). Käytöstavat on kunnossa ja olen muutenkin ihan "normaali". Tietysti en voi yhtään tietää millainen maku tällä naisella on. Ap

Tuohon en osaa antaa mitään neuvoja, sillä olen itse 35-vuotias neitsytmies. Pääasiassa sen takia, etten koskaan tehnyt liikettä silloin, kun olisi pitänyt.

T: Sama

Vierailija
6/30 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai! Setämiehet ovat hoteinta hottia parikymppisten naisten keskuudessa. 

Vierailija
7/30 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan surullisia nämä, koska kuule ukkoseni, et ole ainut joka on korviaan myöten ihastunut parikymppiseen naiseen. Ja naisen ympärillä ovat kaikki maailman parikymppiset salskeat miehet. Joten joskus tekee mieli sanoa että miksi äijät annatte itsenne alkaa haaveilemaan lapsienne ikäisistä tyttösistä? Ajatelkaa vaikka että on se nuoruus kaunista, mutta säilyttäkää järki ja itsekritiikki päässä.

Nainen voi olla kiinnostunut, jos hänellä on ongelmallinen isäsuhde ja etsii isähahmoa elämäänsä tai olet rehellisesti poikkeuksellisen hyvässä kuosissa oleva eli käytännössä hyvin urheilullinen mies. Koska muuten tuossa vaiheessa jo kroppa alkaa näyttää väsähtäneeltä.

Vierailija
8/30 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäero liian suuri, tulee kaatumaan omaan mahdottomuuteensa.

Vierailija
9/30 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet jonkin asteisessa valta-asemassa tms tuohon naiseen nähden, niin jätä välistä. Tosin tiedän yhdestä yliopistosta parin, jonka osapuolet on professori ja opiskelija. Tämän professorin vaimo oli silloin samalla laitoksella töissä... Aika hankalaksi meni, mut eiköhän nuo ole vieläkin kimpassa. Harvinaista kuitenkin että tuo onnistuisi. Yleensä ei jompikumpi ole kiinnostunut ja toinen nolaa itsensä (tai siltä ainakin se tuntuu kun saa pakit)

Vierailija
10/30 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos unohdetaan se fakta, että oikeasti normaali mies ei mammapalstalta kyselisi neuvoja, niin kehotan sanomaan puolihuolimattomasti, että olet silloin-ja-silloin menossa jonnekin (ulos, oluelle, leffaan, whatever) ja kysyt, kiinnostaisiko häntä lähteä mukaan. Tai sitten kysyt häntä ulos, oluelle, leffaan, tai mihin tahansa muualle mutta ei treffeille. Sitä sanaa älä käytä, se säikäyttää.

Vierailija
11/30 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen voi olla kiinnostunut, jos hänellä on ongelmallinen isäsuhde ja etsii isähahmoa elämäänsä tai olet rehellisesti poikkeuksellisen hyvässä kuosissa oleva eli käytännössä hyvin urheilullinen mies. Koska muuten tuossa vaiheessa jo kroppa alkaa näyttää väsähtäneeltä.

...mutta naama alkaa joka tapauksessa urheilit tai et.

Vierailija
12/30 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt isket sen etkä laske käsistäsi.

Vierailija
13/30 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavallaan surullisia nämä, koska kuule ukkoseni, et ole ainut joka on korviaan myöten ihastunut parikymppiseen naiseen. Ja naisen ympärillä ovat kaikki maailman parikymppiset salskeat miehet. Joten joskus tekee mieli sanoa että miksi äijät annatte itsenne alkaa haaveilemaan lapsienne ikäisistä tyttösistä? Ajatelkaa vaikka että on se nuoruus kaunista, mutta säilyttäkää järki ja itsekritiikki päässä.

Eli nainen voi kiinnostua vanhemmasta miehestä joko pinnallisista ulkonäköön liittyvistä syistä tai muuten on jollain tapaa ongelmainen? :D Ei välttämättä. Mutta harvinaista et noin isolla ikäerolla natsais...

Vierailija
14/30 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kuuntele näitä vastanneita naisia ollenkaan. He yrittävät vain cockblockata syystä tai toisesta ja toimivat tässä kolmansina pyörinä: "The Third Wheel - A friend of the chick you are trying to get who doesn't want to leave her side, and will not until your target says otherwise."

Ei se ole mitenkään vakavaa, vaikka tuo ihastuksesi saisikin sinusta aikaisempaa negatiivisemman kuvan, jos ette kerran enää työskentele sitten samassa tilassa. Yleensä naisesta kuitenkin näkee aika helposti, jos hän itsekin on kiinnostunut. Onko sellaisia merkkejä?

Vierailija
15/30 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja naisen ympärillä ovat kaikki maailman parikymppiset salskeat miehet...

Ja heistäkin vain jännimmät jännämiehet kelpaavat. Muut näistä parikymppisistä miehistäkin ovat sitten sylkykuppeja niin nuorille, kuin vanhemmille naisillekkin.

Vierailija
16/30 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, mitä lopulta tarkoitat, kun sanot, että olet ihastunut?

Haluat päästä n*imaan kyseistä nuorta naista.

Luulenpa, että hänellä on aika monta, joista valita, myös ihan aidosti omalla aaltopituudellaan olevia.

Surullinen ilmiö tosiaan nämä yli-innokkaat setämiehet.

Vierailija
17/30 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, mitä lopulta tarkoitat, kun sanot, että olet ihastunut?

Haluat päästä n*imaan kyseistä nuorta naista.

Luulenpa, että hänellä on aika monta, joista valita, myös ihan aidosti omalla aaltopituudellaan olevia.

Surullinen ilmiö tosiaan nämä yli-innokkaat setämiehet.

No en ensimmäisenä veisi häntä makuuhuoneeseen. Hän vaikuttaa älykkäältä ja kiltiltä ihmiseltä ja haluaisin todella tutustua häneen. Toki hän on myös mielettömän kaunis.

Ap

Vierailija
18/30 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä häntä kahville. Jos hän on kiva ja ihastuksesi arvoinen, hän joko lähtee tai torjuu sinut nätisti. Sittenpähän tiedät. P.S. Luulin sinua 10 vuotta nuoremmaksi kuin olet. ;-)

Vierailija
19/30 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen henk koht kaksi miestä, joilla on jatkuvasti n 25 v nuorempia vosuja. Toinen on julkkis rock-tähti, oikea sellainen. Toinen on julkkis ja korkean profiilin ex-poliitikko.

Eli jos kuulut noista jompaan kumpaan kategoriaan, niin voit odottaa menestystä huomattavasti nuorempien naisten kanssa.

Vierailija
20/30 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ero on keski-ikäisissä miehissä ja keski-ikäisissä naisissa, että kun mies ihastuu 22 vuotta nuorempaan, niin hän tosissaan kuvittelee, että siinä olisi jotain mahkuja. Kun nainen ihastuu 22 vuotta nuorempaan, niin hän tajuaa oman asemansa ja nauttii fantasioistaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kaksi