Miehelle toisi outo neuvo lääkäriltä.
Mun mies kävi lääkärillä näyttämässä viikonloppuna pahaksi äityneitä ja ajoittain vuotavia peräpukamiaan. Vanhempi tk.lääkäri ei tehnyt muuta, kuin määräsi pukamavoiteen, sekä kehoitti ottaa käyttöön normaaleja naisten terveyssiteitä siksi aikaa, että pääsee pahimmasta yli ja sitte varaamaan uusi aika. Mies tietenkin terveysiteiden käytön aloituksesta hölmistyneenä alkoi kysellä miten ne saa kestämään miesten lököttävissä kalsareissa edes paikoillaan, niin tämä lääkäri kehoittaa miestä lainaamaan siteet, sekä kysymään lisää niiden käytöstä vaimolta, siis multa.
No mies on nyt kokeillut yösidettä ja olisihan niistä apua jos vaan saisi jotenkin pysymään paikoillaan, mutta kun siteet on suuniteltu niin, että eihän ne miesten kalsareihin asetu ja paikoillaan kestä.
Pitäiskö mun nyt sitte ehdottaa miehelle, että lainaan yösiteitteni lisäksi sille myös maxi-mallisia Sloggi pöksyjäni? Vähän pervo ajatus, mutta hätä ei lue lakia ja noissa ainakin mun käytössä siteet pysyy hyvin paikoillaan.
Kommentit (25)
Mies voi hankkia ihan istuvat kalsarit eikä lökäreitä. Tai speedot
Onhan miehillekin kireitä alushousuja.
Miehille on muuten ihan omat Sloggit
Mikä tässä oli se outo osuus?
Kannattaa tosiaan hankkia ne naisten pöksyt, tai sitten vähän istuvammat miesten pöksöt.
Hih! Sory et alkoi naurattaa kun kuvittelin miehes tilanteen Vuokkoset pikkareissa, mut onhan tuo ihan pirummoinen vaiva etenkin jos vielä joutuu tekee istumatyöitä.
Vierailija kirjoitti:
No mies on nyt kokeillut yösidettä ja olisihan niistä apua jos vaan saisi jotenkin pysymään paikoillaan, mutta kun siteet on suuniteltu niin, että eihän ne miesten kalsareihin asetu ja paikoillaan kestä.
Pitäiskö mun nyt sitte ehdottaa miehelle, että lainaan yösiteitteni lisäksi sille myös maxi-mallisia Sloggi pöksyjäni? Vähän pervo ajatus, mutta hätä ei lue lakia ja noissa ainakin mun käytössä siteet pysyy hyvin paikoillaan.
Totta. Slogi mamma mallin pikkareissa siteet todella pysyy parhaiten kuosissa. Totta kait sä voit lainata, jos pikkarisi sopivat ja mies suostuu. Eihän kukaan edes tiedä mitä sillä on omien vaatteidensa alla.
Tukevat pöksyt olisivat hyvä vaihtoehto, kaikille miehille.
Eikö joku politiikko laittanut tästä jonkinlaisen kansalaisaloitteen? Valitti kun miesten alushousut suunnitellaan ulkonäön vuoksi.
Jos omiasi lainaat, kannattaa kokeilla "takaperin". Naisilla kun peppu tuppaa olemaan isompi ja miehet tarvitsevat enemmän väljyyttä etupuolella.
Brief malliset alushousut ja pysyy
Pieni anaalitappi liukuvoiteen kanssa olisi paras apu kukkoileviin peräpukamiin,se pitää pullistelut aisoissa.
Ei mitään outoa. Outoa on se että sun miehes ei ymmärrä ostaa sopivia kalsareita vaan jotain lökäpöksyjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta. Slogi mamma mallin pikkareissa siteet todella pysyy parhaiten kuosissa. Totta kait sä voit lainata, jos pikkarisi sopivat ja mies suostuu. Eihän kukaan edes tiedä mitä sillä on omien vaatteidensa alla.
Paitsi jos joutuu vaikka kolariin ja ensiapuun 😂. Mutta siellähän ne on nähnyt vaikka mitä, tuskin hätkähtävät miestä, jolla on naisten maxislogit väärin päin päällä ja kuukautisside. 😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
hätä keinot keksii. pistä naisten aikuisvaipat tai teippaa terveysside sen takapuoleen kiinni niin että pysyy
Niin tai miehelle vaimon alushousut. Vaarana tietysti on, että niihin mahtuisi kolme miestä.
Jos ei sopivia kalsareita löydy, niin ei auta kuin kiinnittää side jeesusteipillä.
Anna sille stringit, naru pitää yösiteen paikoillaan. Tirsk.
Pukama-Pera kirjoitti:
Jos ei sopivia kalsareita löydy, niin ei auta kuin kiinnittää side jeesusteipillä.
AUTS!!!
hätä keinot keksii. pistä naisten aikuisvaipat tai teippaa terveysside sen takapuoleen kiinni niin että pysyy