Naapurin likka istuu puoli tuntia suihkussa PÄIVITTÄIN!
Ongelmana tässä on se, että kun heillä käydään suihkussa, putket kohisevat ihan järjettömän kovaa. Ei haittaisi, jos suihkuttelisivat esimerkiksi kahdeksan jälkeen kymmenen minuuttia, mutta kun naapurin likka lähtee töihin aikaisin, tämä tarkoittaa sitä, että klo 5-6 saamme kuunnella 30 minuuttia ihan järkyttävää kohinaa.
Ilmoitin tänään heidän vuokranantajilleen, luulisi että heitä kiinnostaisi ylipitkät suihkut. Vuokranantaja lupasi sanoa pariskunnalle, että jos voisivat välttää suihkuttelua aamulla ja puolen tunnin suihkut eivät tule kysymykseenkään. Saapi nähdä mitä huomenna tapahtuu...
Kommentit (48)
Oletko varma, että hän on nimenomaan likka?
No se ei kyllä vuokranantajalle kuulu, onko vuokralainen suihkussa vaikka tunnin joka päivä.
Anna istua, ei kuulu sulle, tai siis kuuluu, mutta ei aiheuta toimenpiteitä. Vuokranantaja ei voi asialle mitään.
ai että istuu siellä? mistäs sä sen tiedät? Ja mitä sitte jos käy puoli tuntia suihkussa, ei se kyllä kenelläkkään kuulu. ja vaikka se kävis vaan vartin nii sillonko ei putket kohise :D
ps. likka ja likka..voi luoja.
Mun mies ISTUU suihkussa, ruokailee ja lukee siellä... Aina puolesta tunnista tuntiin tämä sessio kestää! Ja vesi on lähes polttavan kuumaa. Sitten on todellinen höyrykammio koko kylppäri hänen jäljiltään. Minua rasittaa tosi paljon!
Asenna sinne suihkuun kamerat niin saat kerättyä todistusaineistoa häädön perusteeksi.
Ne on nämä nykyajan vedensäästösuihkut syynä. Vedenpaine on kova, mutta suihkusta vaan muutamasta reijästä tulee vettä. Saa siinä puoli tuntia pestä shampoota, hoitoainetta ja saippuaa pois. Monesti olen jo alkanut kuivaamaan itseäni, kun huomannut että vieläkin saippuaa jossakin.
Sepä ei kuulu vuokranantajalle kauanko on suohkussa. Selkeä provo siis.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän se kuuluu, kun vuokranantaja maksaa vesimaksun. Tässä tapauksessa myös vuokralainen on vuokranantajan äiti tms. (sama sukunimi)
Mulla oli kerran naapuri, joka valitti ettei saa käydä vessassa klo 20-08. Mihinköhän purkkeihin ja purnukoihin olisi pitänyt alkaa sontimaan? :D
Vierailija kirjoitti:
Mun mies ISTUU suihkussa, ruokailee ja lukee siellä... Aina puolesta tunnista tuntiin tämä sessio kestää! Ja vesi on lähes polttavan kuumaa. Sitten on todellinen höyrykammio koko kylppäri hänen jäljiltään. Minua rasittaa tosi paljon!
Ruokailee? Siis meneekö spagettilautasen kanssa istumaan suihkun alle? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän se kuuluu, kun vuokranantaja maksaa vesimaksun. Tässä tapauksessa myös vuokralainen on vuokranantajan äiti tms. (sama sukunimi)
En tiedä että millaisessa taloyhtiössä sä mahdat asua, mutta kyllä mä olen ainakin aina vuokra-asunnoissa vedenkäytöstäni maksanut ihan itse...
Vierailija kirjoitti:
Ne on nämä nykyajan vedensäästösuihkut syynä. Vedenpaine on kova, mutta suihkusta vaan muutamasta reijästä tulee vettä. Saa siinä puoli tuntia pestä shampoota, hoitoainetta ja saippuaa pois. Monesti olen jo alkanut kuivaamaan itseäni, kun huomannut että vieläkin saippuaa jossakin.
Tämä kävi minulla. Ennen suihku kesti 15 minuuttia ja talonyhtiö vaihtoi vedensäästösuuttimet ja nyt menee aina n.35 min suihkussa. Seuraavassa kokouksessa sitten ihmeteltiin miksi vesimaksu oli vieläkin sama yhtiössä. Niin miksiköhän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä että millaisessa taloyhtiössä sä mahdat asua, mutta kyllä mä olen ainakin aina vuokra-asunnoissa vedenkäytöstäni maksanut ihan itse...
Mun tämänhetkisessä vuokra-asunnossani vesi ja netti sisältyy vuokraan, sähköstä pitää maksaa itse.
Runkkailee suihkun avulla.. ihanaa.. :) Tarjoa sille kielihoitoa jos suihkuttelu vähenis.
Vierailija kirjoitti:
Onko tuossa kirjoitusvirhe? Pitäisikö olla vaikka runkkailee? Vai meneekö oikeasti nakkikeittokulhon kanssa suihkuun?
Oletko varma, että hän nimenomaa istuu siellä suihkussa?