Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapurin likka istuu puoli tuntia suihkussa PÄIVITTÄIN!

Vierailija
31.01.2017 |

Ongelmana tässä on se, että kun heillä käydään suihkussa, putket kohisevat ihan järjettömän kovaa. Ei haittaisi, jos suihkuttelisivat esimerkiksi kahdeksan jälkeen kymmenen minuuttia, mutta kun naapurin likka lähtee töihin aikaisin, tämä tarkoittaa sitä, että klo 5-6 saamme kuunnella 30 minuuttia ihan järkyttävää kohinaa.

Ilmoitin tänään heidän vuokranantajilleen, luulisi että heitä kiinnostaisi ylipitkät suihkut. Vuokranantaja lupasi sanoa pariskunnalle, että jos voisivat välttää suihkuttelua aamulla ja puolen tunnin suihkut eivät tule kysymykseenkään. Saapi nähdä mitä huomenna tapahtuu...

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on niin helvetin kylmä maa, että edes jossain haluan tuntea itseni lämpimäksi. Minulle se paikka on kuuma suihku. Otan kaksi vartin mittaista suihkua päivässä: aamuisin ja iltaisin. Ottaisin kylpyjä jos olisi kylpyamme!

Vierailija
42/48 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kai nyt ihminen peseytyä saa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis hirveetä jos olis tollanen naapuri :D

Vierailija
44/48 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tekee suihkuorkkeleita.

Vierailija
45/48 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset masturboi suihkussa sillä suuttimella. Hirveää veden tuhlausta.

Oletko kateellinen?

Vierailija
46/48 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tää asia muka kuuluu sulle?

Vierailija
47/48 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mies ISTUU suihkussa, ruokailee  ja lukee siellä... Aina puolesta tunnista tuntiin tämä sessio kestää! Ja vesi on lähes polttavan kuumaa. Sitten on todellinen höyrykammio koko kylppäri hänen jäljiltään. Minua rasittaa tosi paljon! 

Onko tuossa kirjoitusvirhe? Pitäisikö olla vaikka runkkailee? Vai meneekö oikeasti nakkikeittokulhon kanssa suihkuun?

Mä veikkaan nuudelikulhoa. "Lisää vain kuuma vesi."

Vierailija
48/48 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on niin helvetin kylmä maa, että edes jossain haluan tuntea itseni lämpimäksi. Minulle se paikka on kuuma suihku. Otan kaksi vartin mittaista suihkua päivässä: aamuisin ja iltaisin. Ottaisin kylpyjä jos olisi kylpyamme!

Jaa..lueppa tämä ja kokeile, toimii.. http://www.terve.fi/henkinen-hyvinvointi/82137-kylma-suihku-kannattaa-7…

Itse nykyään otan vain kylmiä suihkuja ja olo on parempi, suosittelen!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi viisi