Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ruoka-inhokkeja sulla on, joista oikeasti "kuuluisi" tykätä?

Vierailija
31.01.2017 |

-homejuusto:kamalaa tunkkaista möhnää, jota jotkut friikit yhdistävät jo pipareiden kanssa. Just.
-tulinen ruoka: en halua että räkä valuu nokasta ja itkettää kun syön ruokaani

Kommentit (264)

Vierailija
161/264 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki makeat "herkut", kakut, leivokset, suklaat, keksit ym.

Vierailija
162/264 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perunamuusi, suurin inhokki

Tähän vielä lisäykseksi että tätä jaksetaan aina ihmetellä kun on ihan perusruokaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/264 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki kalat, äyriäiset, simpukat, ym meren elävät ja sienet. En ole allerginen, en vain yksinkertaisesti tykkää mausta. Olen kokeillut. Monta kertaa.

Pakon edessä pystyn jossain virallisissa tilaisuuksissa muutaman nökäreen nielemään, loputhan voikin sitten pyöritellä vaan jonkun salaatinlehden alle :)

Hienoissa paikoissa jään todellakin usein nälkäiseksi, enkä sellaisiin menekään kuin työn puolesta - eli pakosta :D

Vierailija
164/264 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholi. Viinikin olis varmaan hyvää, ellei se maistuisi alkoholilta. Olut nyt haiseekin niin kammottavalta, etten ole uskaltanut edes maistaa.

Vierailija
165/264 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marmeladi, marsipaani, voikreemi, sianliha kaikissa muodoissaan, blinit, mäti, etanat, uudet perunat voilla (muuten tykkään mutta voin kanssa yök)

Vierailija
166/264 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herkkusienet, mämmi, kahvi, sushi, karjalanpaisti.

Vierailija
167/264 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä tahansa kalan mäti. Se koostumus on niin kammottava, että sitä syödessä hyvätkin ruoat lentävät takaisin lautaselle!

Vierailija
168/264 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hernekeitto. Vaikka olen sitä joutunut syömään n. 300 kertaa, oksennus on noussut kurkkuun joka kerralla.

Vierailija
169/264 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset jouluruuat.

Vierailija
170/264 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muikut joita myydään muun muassa torilla paistettuina. En vain kykene syömään.

Minulla on kammo siitä, kun meillä syötiin kotona jotain voimakkaan hajuisia kalasäilykkeitä ja koko jääkaappi haisi niille. Anjovis, makrilli ja muut tämmöiset on semmosia, etten haluaisi niitä maistaa. Sillin koostumus on niljakas enkä saa sitä alas. Maistoin joskus silakkapihvejä ja kampelaa ja ne eivät maistuneet yhtään minulle.

Olin kauhuissani, kun tajusin, että herkullisen Caesar-salaatin kastikkeessa on usein anjovista yhtenä raaka-aineena. :)

Ainoat kalat mitä syön, on lohi ja tonnikala. Siika menettelee. Sushi ja graavilohi on ihan ok, loimulohi ja savulohu on tosi hyvää. Merenelävistä voin syödä katkarapuja jos ne ei ole kokonaisia. Wokissa ne menevät. Olen maistanut kampasimpukoita ja oikein hyvin kokattuina pidin niistä, mutta simpukat ja merenelävät herättää minussa suuria ennakkoluuloja. Olen ilmeisesti rapua ja kokonaisiakin katkarapuja maistellut lapsena ilman ennakkoluuloja, mutta koska niitä ei kotona syöty, niin jäi minulle jutuiksi, joita ei huvita syödä.

Vierailija
171/264 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Limsa, ja kaikki muut poreilevat juomat. Sen lisäksi viini, suolakurkut ja liha pelkiltään esim. ribsit kanasiivet oikeastaan melkein kaikki grilliruoka ja sian liha.(Syön kuitenkin lihaa silloin tällöin)

Vierailija
172/264 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punaviini, olut, silli+kaikki raa'at kalaruuat ja kalasäilykkeet, äyriäiset, lammas.

Vierailija
173/264 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasagne, yöööh, etenkin se valkoinen mälli siinä.

Vierailija
174/264 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salmiakki

Vierailija
175/264 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pekoni. Yököttävää paistettua läskiä jossa yrittää olla vähän lihaa joukossa.

Vierailija
176/264 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paljon on sellasia mistä en tykkää. Kahvi tuntuu olevan sellainen josta kaikkien pitäisi tykätä mutta itse en voi sietää.

Vierailija
177/264 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreä tee. Niin terveellistä, ja pahaa.

Vierailija
178/264 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliivit, marsipaani, kaviaari ja mäti, punaviini, karjalanpiirakat, mämmi, joululaatikot, pinaatti.

Vierailija
179/264 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittilimonaadi.

Jos joskus harvoin juon limsaa, juon ihan kunnon sokerista sellaista. Juon limsaa ehkä kerran kuukaudessa maksimissaan. Kivennäisvettä sitäkin useammin.

Vierailija
180/264 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rosolli, lanttulaatikko ja mämmi. Voi kuvotus näitä "perinteisiä juhlaruokia".