Mitä ruoka-inhokkeja sulla on, joista oikeasti "kuuluisi" tykätä?
-homejuusto:kamalaa tunkkaista möhnää, jota jotkut friikit yhdistävät jo pipareiden kanssa. Just.
-tulinen ruoka: en halua että räkä valuu nokasta ja itkettää kun syön ruokaani
Kommentit (264)
Sushi, raakakala ja sitten vielä se hlvetin merileväkääre hyi stana mikä yhdistelmä.
Tässä taas luetellaan yleisiä inhokkeja, vaikka ap tarkoittaa varmaan "kaikki tykkäävät ja inhoaminen on outoa" -sarjaa. Kuten itselläni rasvat leivän päällä, sinappi ja ketsuppi.
Vesimeloni. Tuntuu olevan kaikkien suurinta herkkua, mutta itse en saa nieltyä palaakaan. Ainoa jäätelökin, jota en mitenkään pysty edes lusikallista syömään, on mango-meloni.
Hernekeitto. Hyi yrjö.
Valkosipuli. Maistan sen heti läpi, jos sitä on vähänkin edes mausteena seassa. En pysty syömään.
Vierailija kirjoitti:
Laskiaispulla. Siis se hillon, kermavaahdon ja pullan yhdistelmä on vaan jotain niin järkyttävää että en pysty edes yhtä palaa syömään. Tästä saan TODELLA paljon ihmettelyä, kuka nyt ei laskiaispullasta tykkäis? Joskus tuntuu, että jotkut ovat lähes suuttuneet, kun olen vaikka kylässä kieltäytynyt niistä :D mutta yksinkertaisesti vihaan niitä. Toinen kammotus on siskonmakkarakeitto, nousee oksennus suuhun jos sitä maistaa.
Sielunsisko! Voin syödä laiskiaispullia mantelimassalla, mutta se vadelmahillo..Ei ei ja ei.
Ja "kikkelikeitto " on jo ulkonäöltään niin luontaantyöntävää ,etten ymmärrä miksi kukaan sitä edes tekee.
Vierailija kirjoitti:
Oliivit: karsean makuisia, monesti maistanut ja ei vain uppoa
Marsipaani: yksinkertaisesti ylimakea kamaluus
Marsipaani hyvää Lidlin suklaassa, oliivit aina pahoja.
Lenkkimakkara, nakit. Yöks. Inhosin niitä jo lapsena. Ei mene kylmänä eikä varsinkaan lämpimänä. Siinä oli kiva kaikilla kouluretkillä tms. seistä sitten se nuotiolla pakkokäristetty kyrsä kädessä, kun tiesi että muuta ruokaa ei ollut tulossa... Koska "kaikkihan" nyt makkarasta tykkäsivät. Nakkikastike oli ainoa, jossa edes ne nakit menivät. Pieninä palasina.
Ketsuppi ja sinappi ovat myös aina olleet mielestäni pahanmakuisia. Olin varmaan peruskoulussa ainoa kersa, joka ei kuorruttanut makaronilaatikkoa ketsupilla... :D
Tämä on todella kummaa, koska sitten taas muksusta asti olen tykännyt juustoista (homejuustot myös), sienistä (kanttarellit ihan parhaita), katkaravuista, simpukoista ja nahkiaisista. Eli ei edes ole koostumus/suutuntumakysymys, vaan ihan makukysymys.
Suklaa. Joo, olen syönyt, kohteliaisuudesta, mutta en opi koskaan tykkäämään. Rasvainen ja makea, tympeä maku.
Rahka, ketsuppi, mäti, lakat/hillat.
Oliivit, salmiakki, lakritsa, perunalastut ja kaikki raksut, kahvi
Piimä en ymmärrä kuka voi moisesta valkovuotokastikkeesta nauttia. YÖK. Jukurtit on jotekin turhia ja miellän niitä nauttivat ihmiset jotenkin halvoiksi ja typeriksi.
Ärsyttää kun porukka luettelee useita ruokia/ruoka-aineita ja tekevät peukuttelun lähes mahdottomaksi.
T: Palstapeukuttelija
banaani ja bataatti,
voileipäkakku ja salaatit, joissa on kalaa pieninä muruina esim. savukalaa
Homejuustot, sienet (ei varsinainen inhokki, mutta ei ne kyllä hyviäkään ole), mäti
Ei tule mieleen mitään sellaista.