Mitä ruoka-inhokkeja sulla on, joista oikeasti "kuuluisi" tykätä?
-homejuusto:kamalaa tunkkaista möhnää, jota jotkut friikit yhdistävät jo pipareiden kanssa. Just.
-tulinen ruoka: en halua että räkä valuu nokasta ja itkettää kun syön ruokaani
Kommentit (264)
Pulla! Siis helvetti ei se maistu muulta kuin kypsennetyltä taikinalta. Ei auta vaikka olisi voisilmää ja sokeria. Ei vaan uppoa. Pidän enemmän suklaisista tai marjaisista leivoksista.
Vuohenjuusto on ällöttävää. Nyt se on onneksi menossa pois muodista, eikä siitä ole pakko tykätä. Nyt pitää tykätä avokadosta. Ei oikein uppoa sekään...
Tartar-kastike. Siis kaikkihan ovat sitä mieltä, että tartar-kastike sopii kalapuikkoihin ja ylipäätään useisiin kalaruokiin. Paitsi minä. En tiedä mikä siinä niin mahdottomasti tökkii, ehkä on jäänyt kouluajoilta mieleen se jotenkin ällöimelä maku ja öljyinen kalvo kitalaessa, mutta itse en kyllä kotona tartar-kastiketta tee ikinä. Ei pysty. Ei, vaikka olen nähnyt sellaisia respetejä, joilla kaiken järjen mukaan kastikkeesta pitäisi tulla ihan hyvää eikä yhtään tunkkaista.
Vierailija kirjoitti:
Vuohenjuusto on ällöttävää. Nyt se on onneksi menossa pois muodista, eikä siitä ole pakko tykätä. Nyt pitää tykätä avokadosta. Ei oikein uppoa sekään...
Sama täällä! Siis vuohenjuusto. Onnettomuudekseni asun vielä maassa, jossa vuohenjuustoa on kaikkialla. Kaupoissa saa tarkkaan tutkia, ettei vaan osta vahingossa sitä.
Avokado olisi hyvää, mutta aiheuttaa minulle hirmuiset ilmavaivat.
Sienet, äyriäiset, nilviäiset, mäti, homejuustot, oliivit, sushi
Lampaanaivot.
En syönyt emiraateissa.
Broileri..en syö mitään, mikä liikkuu kahdella jalalla. Ei vain pysty.
Selleri tuntuu olevan yleinen ja "mieto" mistä porukka tykkää mutta musta se maistuu aivan hirveältä.
Pekoni ja lihapiirakka.överirasvaisia.
- sian liha
- liha pelkitään (ribsit tms.)
- majoneesisalaatit ja salaatin kastikkeet
- hiilihapotetut juomat
- viini
- teolliset hedelmä maut
- täytekakut
- kiisselit tms. marjakeitot
- rahka
- suolakurkut, ja kaikki muukin etikkalitkussa uinut
Maito.
Jotenkin on alkanut ällöttää ajatus lehmän rauhaseritteestä. Nyt pitäisi etsiä kahviin sopiva kasvimaito mutta en ole vielä saanut aikaiseksi.
Ranskalaiset perunat ja mansikat. Näistä yleensä "kaikki" tykkää.
Sen sijaan nuo mainitut homejuustot, oliivit, sushi, selleri ym. on tosiaankin sellaisia mistä moni ei tykkää, ei niissä ole mitään outoa. Itse kyllä tykkään noista kaikista :)
Vuohenjuusto tosiaan, ihan järkyttävä navetan haju ja maku. Brie-juuston koostumus on ällöttävä, vaikka pidän kuitenkin sulatejuustoista ja muista juustoista kuin nämä kaksi.
Sushi on myös pahaa, maistuu kylmältä riisiltä.
Oliivit oli järkyttäviä, mutta 10 vuoden maistelun kanssa opin pitämään mausta.
Kananmunakastike, siis keitetyn kananmunan paloja valkokastikkeessa. Muissa ruuissa kananmuna maistuu kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Kampaviineri on outo keksintö, ketkä sellaisia oikein syövät? Myös se munakreemisilmä viinereissä on kammottava, vai mitä se keltainen löllerö ikinä onkaan.
Ne on räkäpullia.
OHIS.
Huvittaa tää ketju kun vasta oli jeesustelua siitä miten yökylässä oleva lapsi oli nirsoillut av-mamman luona. Aikuisille tää on ok, mutta lapsen pitää saada kyllä kaikki alas kylässä ollessaan tai muuten saa olla nälissään, osa ei olisi tarjonnut edes leipää nirsoilevalle muksulle...
Hapanmaitotuotteet.
Äyriäiset ja nilviäiset.
Sitkeät lihat, yleensäkin tykkään lähinnä jauhelihasta enkä "paremmista" liharuoista.
Sokerilimsat, ällön tahmaisen suutuntuman takia (light versioista tykkään)
Siiderit, joko ylimakeita tai käyneen mehun hapokkaita.
Banaani.
Tuo fallistinen, limainen mössö ("hedelmä"), jota vain tungetaan kaikkialle. Myslin ostaminen kaupasta on haastavaa kun lähestulkoon jokaisessa valmiissa sekoituksessa on, yllättäen, kuivattua banaania. Ja olen kyllä sitä syönyt, ja sen takia tiedänkin että maistuu hirveältä ja aiheuttaa oksennusreaktion. En kestä.
Lasagne. Monen herkkua, mutta mun mielestä limaista ja ällöttävää.