Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sivut

Kommentit (264)

Vierailija

Viili, jogurtti,raejuusto, rahka. Voi sitä kärsimystä lapsena päiväkodissa, kun oli viiliä tai jogurttia välipalana. En voinut syödä, kun meinas oksettaa. Hävetti.

• ylös 37
  • alas 64
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Sienet on kuvottavia, ihan kuin jotain ruumiinosia :x

Ihmeellinen vertaus? Ilmeisesti syöt kuitenkin lihaa, joka ihan oikeasti on ruumiinosa. 

• ylös 219
  • alas 17
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Helvetti että vihaan kaikkea superfood-hippeilyä ja etenkin chiasiemeniä. Mautonta sammakonkutua, jonka suutuntuma on jotain niin... sitten jotkut kehtaavat sanoa jotain raakakaakaojauhe-chiasiemen-avokado-viherjauhemömmöä "vanukkaaksi" tms. Ei kiitos...

• ylös 196
  • alas 30
Vierailija

Suklaa

...tunkkasen makuista, menee ehkä joskus jonain kuorrutteena jossain muutoin raikkaassa, esimerkiksi appelsiinijutussa tmv. Mutta perus suklaa, hyi yök. Äkkii tulee överi.
Etenkin konvehtirasiat.

Öhhh, salmiakki. NOT.

Kinkku. Kun tiedän sen rasvan määrän, ei.

Kaalimössöt, raparperi, minttu, kurpitsa, tai pahin: maksa, mäti. Yhh.

• ylös 24
  • alas 119
Vierailija

Uudet perunat on ihania, mutta se silli.. Joka kesä maistan ja joka kesä huomaan, että ei tänäkään vuonna uppoa.

• ylös 151
  • alas 30
Vierailija

Kahvi, tai ei siitä varmaan kuulu pitää, mutta sitä usein pitäis muka pystyä juomaan.

• ylös 69
  • alas 40
Vierailija

Mokkapalat, jouduin useamman kerran koulun myyjäisiin leipomaan ja se rasvan määrä yyyhh...

• ylös 18
  • alas 85
Vierailija

Kaakao. Lapsena sitä pakotettiin kokeilemaan uudestaan ja uudestaan kun ei vaan meinattu uskoa, että en pysty, on niin pahaa.

• ylös 23
  • alas 24
Vierailija

Melkein kaikki mainitut on mun herkkuja! Mä inhoan homejuustoa, persiljaa, korianteria ja verilettuja. (En kyllä ole sitä mieltä, että niistä KUULUISI tykätä).

• ylös 37
  • alas 6
Vierailija

Innoissani ja avoimin mielin päätin kokeilla raakakakkua... hyi vittu mitä paskaa 😩

• ylös 109
  • alas 14
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sienet on kuvottavia, ihan kuin jotain ruumiinosia :x

Ihmeellinen vertaus? Ilmeisesti syöt kuitenkin lihaa, joka ihan oikeasti on ruumiinosa. 

En ole tuo tyyppi mutta olen kasvissyöjä ja minusta ei ollut ihmeellinen vertaus, kyllä sienet on jotenkin epämiellyttävällä tavalla kuin jotain limaista elintä jäystäisi. En itsekään ole koskaan tykännyt.

• ylös 30
  • alas 46
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kahvi, tai ei siitä varmaan kuulu pitää, mutta sitä usein pitäis muka pystyä juomaan.

En ihmettele, jos kahvikokemukset rajoittuvat juhla mokkaan tai muuhun vaaleapaahtoiseen moskaan.

• ylös 25
  • alas 57
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miten niin "kuuluisi pitää"?

no siten niin, että on olemassa monia ruokia ja ruoka-aineita, joita yleisesti pidetään hyvinä ja sitten kun itse ilmoitat, ettet kyseisestä ruuasta tykkää, niin saat hämmästyneitä katseita osaksesi. Esim. oliivit, sienet ja monet juustot ovat hyviä esimerkkejä tällaisista hyvistä pahoista ruoka-aineista. Hapansilakka sensijaan tuskin on kenenkään lemppari, joten sitä voinee dissata ihan julkisesti eikä kukaan ihmettele tai sano, että sehän on tosi hyvää, miksi sä et siitä tykkää?!

• ylös 72
  • alas 4
Vierailija

Naudan sisäfilee. Maistuu minun suussani yksinkertaisesti siltä miltä lehmä haisee. Yäk. Ja syön kyllä hyvällä ruokahalulla huonompaa naudanlihaa, mutta hieno ja kallis sisäfilee maistuu pahalta.

Maito ja vaniljajäätelö. Sama juttu: maistuu lehmältä. Pelkkä hajukin puistattaa.

• ylös 28
  • alas 42

Sivut