Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko naurettava ja itsekäs kun jätän toisen lapsen tekemättä alapään takia?

Vierailija
05.07.2008 |

Kuitenkin olisit katkera lapselle loppuelämäsi... Säästä lapsi siltä kohtalolta äläkä tee sitä.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
05.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestä huvittaa ja harmittaa.

Vierailija
2/24 |
05.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestä huvittaa ja harmittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
05.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

t.ap

Vierailija
4/24 |
05.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla asenteella kannattaa todellakin jättää lapset tekemättä!

Vierailija
5/24 |
06.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja itse asiassa olen melko varma, että on jo tärpännyt. Enkä todellakaan aio puskea tätä "luonnollisesti" ulos, vaan haluan sektioon.

Vierailija
6/24 |
06.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä kaksi tenavaa ja toisen jälkeen en todellakaan huomannut mitään väljyyttä yhtään sen enempää kuin ykkösenkään jälkeen! Kaiken a ja o on lihasharjoittelu, eli ilolihasta vaan jumppaamaan heti kun vaan hiukankin synnytyksestä on toipunut! :)

Vierailija
7/24 |
06.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

NOIN TYHJÄPÄINEN TAPAUS EI TEE ENÄÄ YHTÄÄN LASTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
8/24 |
06.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan voi tosissaan luulla, ettei ensimmäinen raskaus ja synnytys jo sitä venyttänyt. Minkäkokoisia alapäitä luulet suurperheen äideillä olevan ;-)

Vierailija
9/24 |
06.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on ihan oma valintasi. Don't worry.

Vierailija
10/24 |
06.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä se raskaus itsessään venyttää lihaksia kun kohtu painaa jne. synnytys on "sivuseikka"!

Vierailija
11/24 |
06.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeasti, se esikoinen on jo raivannut onkaloon väylän josta tulla. Ei se siitä sen enempää toisenkaan lapsen kohdalla löysty. Joillain pysyy tiukkana vaikka 10 lapsen jälkeen, toisilla repsahtaa ekan jälkeen. Mutta eipä tokan synnytyksen jälkeen repsota yhtään enempää kuin ensimmäisenkään :) Joten rohkeasti vaan pökköä pesään jos muuten toisen lapsen tahtoisit.

Mulla on kyllä pimppi kimmoisa edelleen, toisen synnytyksessä en edes revennyt yhtään kun tosiaan esikoinen oli sitä jo venytyttänyt.

Mutta vatsanahkaan tuli molemmista raskaudesta muutamia raskausarpia. Esikoisen syntymän jälkeen niitä oli vielä siedettävä, suht huomaamaton määrä, mutta kakkosen jälkeen on kyllä maha kovin epätyylikäs. On ne sen vatsanahan arvoisia ne lapset kuitenkin. Ei ole tissit mulla rupsahtaneet yhtään vaikka imetin toista lasta yli vuoden (esikoista vajaa puoli vuotta) ja pimppi tosiaan tiukka ja nätti. Ainoa mistä näkee äitiyden jäljet, on mulla vatsa.

Vierailija
12/24 |
06.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä se raskaus itsessään venyttää lihaksia kun kohtu painaa jne. synnytys on "sivuseikka"!

jos tulee esim. pahoja repeämiä, joita ei kunnolla ommella.

Vierailija
13/24 |
06.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

elämäsi paras saavutus :D

Ei se värkki miksikään synnyttämisestä mene, jeesus mikä tollo taas liikenteessä...

Vierailija
14/24 |
06.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä näitä hölmöjä tulee. Olen ollut lapsivuodeosastolla töissä ja sektioäideillä on ongelmaa jos toistakin. Harva normaaliteitse synnyttänyt repeää pahoin tms. mikä vaikutaisi yhtään mitään tulevaisuudessa. Mutta jos emätin on se tärkein juttu elämässä, niin jättäkää vaan lapset hankkimatta...

Vierailija
15/24 |
06.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tehnyt kaksi lasta ja kolmatta en luultavasti tee sen takia, että kohtu on nyt jo laskeutunut ja limakalvoa roikkuu kivasti. Kolmannen lapsen jälkeen edessä olisi luultavasti kohdun poisto, samoin kuin äidilläni, että sukuvikaa.

Vierailija
16/24 |
06.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti naisella on valta päättää tässä asiassa. Tai voihan mies erota ja etsiä uuden naisen joka tekee hänelle sen toisen lapsen.

Vierailija
17/24 |
06.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luota siihen miltä itsestäsi tuntuu, jos tunne on selkeä.

Lapsia on maailmassa paljon, ja teillä on jo yksi.

Itsellä monen vuoden lapsettomuudesta koituneen tuskailun jälkeen ei tullut mieleenkään moinen, mutta elämäsi ja kroppasi on sinun.

Eikä toisen lapsen hankkiminen pitäisi olla mikään itsestään selvästi tavoiteltava asia.

Vierailija
18/24 |
06.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

alapäätäs iltasin, koska kovin monihan sitä sun kaunista toosaas ei tuu näkemään

Vierailija
19/24 |
06.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsen jälkeen pimppi vaan parantunut, miehen mielestä tuntuu paremmalta kuin ennen, ja seksikin vaan lisääntyy. :)

oma lantionpohjanlihasten hallintakin on parantunut, ja jo senkin vuoksi oma tuntoaisti on siellä herkempi.

Ja kaikki lapseni olen alakautta tehnyt, en tosiaan suostuisi sektioon niin turhan kuin alapään venymisen pelon takia, sektio on todella iso leikkaus, ja kivut varmasti pahemmat kuin normi synnytyksen jälkeen.

Mutta jokainenhan tekee omat ratkaisunsa, halusin vaan kertoa oman kokemukseni.

Vierailija
20/24 |
06.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei huvita tehdä enempää lapsia, niin älä tee. Ihan sama, mikä syy on. Minulla kaksi alakautta synnytettyä eivät ole vaikuttaneet alapäähän mitenkään ratkaisevasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi seitsemän