Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En vie tarjoitinta ravintolassa ruokailun jälkeen. Onko se ongelma?

Vierailija
31.01.2017 |

En ikinä vie tarjoitinta ja roskia pöydästä ruokailun jälkeen. Olen jo maksanut ruuasta, joten en varmasti ala jälkiäni siivota. Sitä saa kotona tehdä tarpeeksi.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikaruokapaikassa ja kahvilassa työskennelleenä voin sanoa, että kaikki vihaavat heitä, jotka eivät siivoa omia jälkiään. Ja miksi? Koska se hidastaa todella paljon palvelua muilta. Monesti pitää mennä siivoamaan pöytiä, jotta ihmiset pääsisivät istumaan pöytiin. Eihän sitä itsekkään haluaisi istua likaiseen pöytään. Sillä välin olisi hyvin kerennyt palvella jo 1-3 asiakasta tilauksesta riippuen. Minusta tuollaiset ihmiset ovat todella lapsellisia ja itsekkäitä. Vaikeuttavat työntekijöiden ja muiden asiakkaiden käyntiä. Toivon, että tälläiset ihmiset oppivat ajattelemaan vähän muitakin, ettei oman äidin tarvitse olla siivoamassa.

Onko tämä oikeasti teidän mielestä siistiä? Huvittavaa vielä, että yleensä ihmiset valittavat teineistä ja kuinka heillä on huonot käytöstavat... no tämä käyttäytyminen on juuri samaa, mitä jotkut teinit tekee. Ja niin, isoin ryhmä jotka yleensä jättää pöytään jälkensä, ovat jotain 30-50 vuotiaita naishenkilöitä. Säälittävää.

Vierailija
22/28 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään Suomessa on henkilökunta karsittu niin minimiin kuin vaan mahdollista. Ei ruokapaikoissa ole erikseen mitään siivoojia ellei ole satuttu jotain harjoittelija saamaan tekemään sitä hommaa hetkeksi. Kassa/tarjoilija/keittiöpuolen työntekijä hoitaa sen mitä muun työn ohella ennättää. Älkää sitten valittako, kun on tarjottimia ja astioita  pöydissä tai muutenkin sotkuista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se minulle ole ongelma. En minäkään vie kun en ole siellä töissä vaan maksavana asiakkaana.

Vierailija
24/28 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jätän julkisiin vessoihin aina viirun käydessäni. Ja nimenomaan seinäkaakeleihin!

Vierailija
25/28 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ravintolassa tarvitsekaan, siellä on tarjoilijat sitä varten. Jossain pikaruokaloissa tarvitsee.

Nimenomaan pikaruokalissa en vie sitä. Hienoissa ravintoloissa tietenkin on tarjoilijat.

Ap

Ja minä olen aina ihmetellyt, että millaisia k...päitä tuolla tavalla käyttäytyvät ihmiset ovat, mutta nythän sellainen löytyi. 

Onko tuo ruoasta maksettu hinta ainoa perustelusi, vai oletko vain veemäinen luonteeltasi?

Ruuasta olen maksanut, enkä ala sitten enää tarjotinta kuskaamaan. EI OLE PAKKO

Ap

Myös kotona voi syödä. Kaikkein ei tarvitse käydä syömässä pikaruokapaikoissa. EI OLE PAKKO

Näin juuri. Omahyväisyys ja laiskuus ovat vastenmielinen yhdistelmä, mistä ap on loistoesimerkki. Kotona voi syödä, mutta siitä ei saa sitä "näyttämisen meininkiä ja kiksejä", mitä astioiden ja roskien pöytään jättämisestä saa. Samalla ap tietenkin haukkuu ruuan ja palvelun. Näitä tunnevammaisia näkee päivittäin eri palvelupisteissä. Ja tämä on valitettavan usein myös nuorison suuntaus yleensäkin asioihin. Vanhemmistahan se kaikki lähtee.

Vierailija
26/28 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ravintolan itsepalvelukonsepti ei miellytä, niin mikä v***n pakko se on tunkea laiska perseensä ko. ravintolaan?

Vierailija
27/28 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu että v*tuttaa tälläset lapselliset pellet. Miksi sitten edes käytte tuollaisissa paikoissa syömässä? Vaikea kuvitella, että aikuset ihmiset käyttäytyvät tuolla tavalla. Näkee sitä, että jopa 8-vuotiaat menevät omatoimisesti viemään roskansa roskiin, ja aikuset ihmiset eivät? On suomalaiset vajonneet tosi alas..

Vierailija
28/28 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahah.. Ap on kyllä vaan laiska, niin kuin muutkin. Monesti kuulee tämän perustelun, että ovat maksaneet jo ruuasta, joten sotkuja ei tarvitse siivota. Kyllä vaan yleensä kaupan kassallakin jokainen pakkaa omat tavaransa, vaikka olisi maksanut jo ruuasta. Tässäkin huono tekosyy laiskoille ja itsekkäille kusipäille, jotka yrittää saada hyväksyntää omille teoilleen. Kasvakaa aikuisiksi ja siivotkaa omat jäljet.