Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En vie tarjoitinta ravintolassa ruokailun jälkeen. Onko se ongelma?

Vierailija
31.01.2017 |

En ikinä vie tarjoitinta ja roskia pöydästä ruokailun jälkeen. Olen jo maksanut ruuasta, joten en varmasti ala jälkiäni siivota. Sitä saa kotona tehdä tarpeeksi.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ravintolassa tarvitsekaan, siellä on tarjoilijat sitä varten. Jossain pikaruokaloissa tarvitsee.

Vierailija
2/28 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä ravintolassa sulle jätetään ruoka tarjottimella pöytään? Tai odotetaan sun kuljettavan itse astioitasi pois pöydästä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ravintolassa tarvitsekaan, siellä on tarjoilijat sitä varten. Jossain pikaruokaloissa tarvitsee.

Nimenomaan pikaruokalissa en vie sitä. Hienoissa ravintoloissa tietenkin on tarjoilijat.

Ap

Vierailija
4/28 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarjoitinta :)

Ei se yhden ihmisen laiskuus vaikuta ravintolassa mitään mutta esim kouluissa, jos 600 oppilasta toimisi noin, niin olisi aika katastrofaalista ajanhukkaa työntekijöille.

Vierailija
5/28 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä ravintolassa sulle jätetään ruoka tarjottimella pöytään? Tai odotetaan sun kuljettavan itse astioitasi pois pöydästä?

Esimerkiksi abc:n buffet

Vierailija
6/28 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saan huonoa palvelua, en minäkään vie tarjotinta pois. Ongelmahan tässä tietysti on se, että jos useammat jättävät tarjottimensa pöytään, joudutaan palkkaamaan lisää henkilökuntaa ja ruoan hinta nousee.

Vierailija
7/28 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niissä ravintoloissa, joissa sua pyydetään palauttamaan astiasi, on laskettu alennusta sen takia sun ruokaan. Siksi se on niin halpaa, koska teet osan työstä itse ja työntekijällä ei kulu tähän aikaa.

Hinnat nousee, jos työtä joudutaam tekemään enemmän. Maksat hienommissa ravintoloissa ruokasi hinnassa kaikki palvelut!

Vierailija
8/28 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos maksan safkasta, en rupea perkele miksikään tarjoilijaksi. Jos tämä ei sovi ravintolalle, loppuu asiakkaat.

Yksinkertaista. Vain typerä suomilammas maksaa ala-arvoisesta sianruuasta ja sitten siivoaa vielä pöytänsä. Kas kun ette pese vessaakin ABC:llä siellä käytyänne....

Vierailija
9/28 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. Jos kyseessä on alle kympin ateria, niin ei siinä hinnassa ole katettu pöytien tyhjennystä. Ja eiköhän se ole aika selvää, että missä omat ruokailuvälineet kuuluu viedä pois ja missä ei.

Vierailija
10/28 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatanan lampaat kirjoitti:

Jos maksan safkasta, en rupea perkele miksikään tarjoilijaksi. Jos tämä ei sovi ravintolalle, loppuu asiakkaat.

Yksinkertaista. Vain typerä suomilammas maksaa ala-arvoisesta sianruuasta ja sitten siivoaa vielä pöytänsä. Kas kun ette pese vessaakin ABC:llä siellä käytyänne....

Juuri näin!

Vierailija
11/28 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, AP! Soumi on hullu maa: Ensin jonotat kassalle itse keräämäsi annoksen kanssa, sitten maksat itsesi kipeäksi, syötyäsi roudaat kaikki pois...asun maassa, jossa tuollaista ei tapahdu. Kahvilassakin tarjoilija tulee ottamaan tilauksen ja tuo kahvit yms. pöytään ja kerää astiat pois lähdettyäsi. Täällä ei myöskään kuikuilla tiskiltä, että "joko se lähtee?" - voit istua vaikka tunnin kahvikuppisi kanssa ihan rauhassa.

Soumi on hullu maa...

Vierailija
12/28 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nimenomaan pikaruokalissa en vie sitä. Hienoissa ravintoloissa tietenkin on tarjoilijat.

Ap

Ja minä olen aina ihmetellyt, että millaisia k...päitä tuolla tavalla käyttäytyvät ihmiset ovat, mutta nythän sellainen löytyi. 

Onko tuo ruoasta maksettu hinta ainoa perustelusi, vai oletko vain veemäinen luonteeltasi?

Vierailija
13/28 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä, AP! Soumi on hullu maa: Ensin jonotat kassalle itse keräämäsi annoksen kanssa, sitten maksat itsesi kipeäksi, syötyäsi roudaat kaikki pois...asun maassa, jossa tuollaista ei tapahdu. Kahvilassakin tarjoilija tulee ottamaan tilauksen ja tuo kahvit yms. pöytään ja kerää astiat pois lähdettyäsi. Täällä ei myöskään kuikuilla tiskiltä, että "joko se lähtee?" - voit istua vaikka tunnin kahvikuppisi kanssa ihan rauhassa.

Soumi on hullu maa...

Tykkään asioida nimenomaan paikoissa joissa voin tilata ja maksaa ensin tiskillä ja sitten mennä pöytään odottamaan.

Vedän murkinat huiviin ja lähden menemään omia aikojani kulkematta kassan kautta ja vastailematta mihinkään teennäisiin "maistuiko ruoka?" -uteluihin.

Vierailija
14/28 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se jonkun ongelma. Viime kädessä sen joka sen siitä vie pois. Lopulta on kyse siitä, arvostaako sitä siivoojaa ihmisenä ja asettaako itsensä arvokkaammaksi kuin hänet. Hänelle tosin maksetaan palkkaa siitä, mutta maailma on menossa vituiksi muutenkin koska ihmiset eivät tee enää asioita myötätunnosta, vaan pelkästään jos kokevat sen velvollisuudekseen.

Vierailija
15/28 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatanan lampaat kirjoitti:

Voisitko sinä sitten käydä syömässä niissä paikoissa, joissa on tarjoilijat. 

Vierailija
16/28 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ja minä olen aina ihmetellyt, että millaisia k...päitä tuolla tavalla käyttäytyvät ihmiset ovat, mutta nythän sellainen löytyi. 

Onko tuo ruoasta maksettu hinta ainoa perustelusi, vai oletko vain veemäinen luonteeltasi?

Ruuasta olen maksanut, enkä ala sitten enää tarjotinta kuskaamaan. EI OLE PAKKO

Ap

Vierailija
17/28 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Myös kotona voi syödä. Kaikkein ei tarvitse käydä syömässä pikaruokapaikoissa. EI OLE PAKKO

Vierailija
18/28 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esimerkiksi liki kaikissa lounasravintoloissa.

Vierailija
19/28 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Jos olisit vähemmän laiska niin et EHKÄ olisi noin lihava...

Vierailija
20/28 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjoitin on ongelma, sain syövän silmääni =)