Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millä kk-palkkalla et menisi töihin

Vierailija
31.01.2017 |

Oletko opiskelija joka etsit kesäksi töitä, tai vain työtön. Mikä on kipurajasi sille, että suostut tekemään työtä. Itsellä on, että alle 1800e/kk en lähde töihin, mikäli työ vaatii paljon tarkkaavaisuutta, vastuuta ja osaamista. Peruskassatyöhön voisin jo tuohon hommaan mennä, mutta vaativampaan en.

opiskelija

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

1000e rajana, 900e:kin elän, mtta ei tarvi kun käydä luennoilla sen eteen ni vähän enemmän ois kiva saada kun kerran käy töissä

Vierailija
2/21 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle 2000/kk netto enkä ole mennytkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on töissä ammattiin valmistunut joka tienasi nettona tässä kuussa alle 1000 euroa.

Vierailija
4/21 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisestä tulee liksaa bruttona n. 1900-2100e/kk ja osaan hommat (ei opettelun ja uuteen paikkaan sopeutumisen stressiä) ja on periaatteessa mahdollisuudet edetä, joten selvästi tota paremmat ansiot ja uramahdollisuudet pitäisi olla jotta vaihdan. Ehkä 2500e/kk päivätyö tai mielekkäät vuorot olisi alin riittävä korvaus.

Vierailija
5/21 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää töihin

Vierailija
6/21 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menis mistään hinnasta. Ainoastaan voisin hyväntekeväisyyttä tehdä vaikkapa kirkolle.

Vierailija
7/21 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä menin aikoinaan kesätyönjohtajaksi pienemmällä palkalla kuin olin edellisenä kesänä haalarihommissa. Kokemus on nuorena kullanarvoista työmarkkinoilla. 

Jos saisin nyt potkut, menisin vaikka 9€/pv. harjoitteluun ansiosidonnaisen lisäksi kuin että jäisin kotiin makaamaan. Nyt saan vähän yli 4000€/kk.

Vierailija
8/21 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin "lomailen" kesät ja elelen säästöillä kun pilaan hyvän kesäni tekemällä hanttihommia surkeella liksalla (josta lähtee vielä veroa). Okei rahaahan sen vähäinenkin on, mutta jaksako sitä enää opiskella jos koko vuoden paahtaa. Mun mielestä ihmiset menevät liian halvalla töihin, etenkin opiskelijat

-ap-

Vierailija
9/21 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

4000e tarjottu on sanoin ei en siis vaihtanut..

Vierailija
10/21 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on töissä ammattiin valmistunut joka tienasi nettona tässä kuussa alle 1000 euroa.

Törkeää, maksaisit edes kunnon palkkaa tai tee hommat itse.

Vierailija
11/21 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieluummin "lomailen" kesät ja elelen säästöillä kun pilaan hyvän kesäni tekemällä hanttihommia surkeella liksalla (josta lähtee vielä veroa). Okei rahaahan sen vähäinenkin on, mutta jaksako sitä enää opiskella jos koko vuoden paahtaa. Mun mielestä ihmiset menevät liian halvalla töihin, etenkin opiskelijat

-ap-

No mitäs sanot miehelle jolla on 30 vuoden historia samassa työpaikassa, johon nyt pääsee 2200 bruttopalkalla muutamaksi kuukaudeksi? Ja työ vaatii systeemien osaamista, ihan heti ei varmasti pystymetsästä kouluteta olemaan vastuussa asioista yksinkin.

Vierailija
12/21 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en viitsi rekrytoida niitä, jotka eivät ole vaivautuneet opiskeluaikana hankkimaan mitään työkokemusta. Osa kuvittelee, että pelkkä tutkinto riittää. Otan mieluummin semmoisen hakijan, jolla on tutkinnon lisäksi kokemusta työelämästä vaikkei se olisikaan omalta alalta. Työ kuin työ opettaa sosiaalisia taitoja, työelämätaitoja sekä ylipäänsä työmoraalia, kun tietää mitä työnteko on.

Vierailija
13/21 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Törkeää, maksaisit edes kunnon palkkaa tai tee hommat itse.

Palkkaa tulee lisää kunhan tekee lisää hommia. Tässä kuussa tehnyt vähän hommia siksi palkka pieni.

Vierailija
14/21 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en viitsi rekrytoida niitä, jotka eivät ole vaivautuneet opiskeluaikana hankkimaan mitään työkokemusta. Osa kuvittelee, että pelkkä tutkinto riittää. Otan mieluummin semmoisen hakijan, jolla on tutkinnon lisäksi kokemusta työelämästä vaikkei se olisikaan omalta alalta. Työ kuin työ opettaa sosiaalisia taitoja, työelämätaitoja sekä ylipäänsä työmoraalia, kun tietää mitä työnteko on.

Noin minäkin olen tehnyt ja silti täälläkin nuoret luulevat, että "väärä" työkokemus cv:ssä on pahempi kuin tyhjä. Voi voi...

Vierailija
15/21 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töihin voin mennä pienelläkin palkalla, kunhan sopimuksen allekirjoituspalkkio on riittävä. Liikutaan 2-3 miljoonan välissä.

Vierailija
16/21 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin kauhea rupeama hakea, sitten kutsu haastatteluun, pääsee jatkoon, sanotaan että arpaonni ei suosi. Mitä järkeä hakea, ku aikaa kuluu ja minnekään ei pääse.

AP

Vierailija
17/21 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle 1800€/kk en menisi mihinkään, sillä sen verran olen vähintään saanut bruttona pitkäaikaisesta kesätyöpaikastani, johon ei vaadita mitään koulutusta.

Valmistun pian ammattikorkeakoulusta, oman alan hommiin en lähtisi alle 1900€/kk.

Vierailija
18/21 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, 2200€ käteen en aio enää ensi syksynä mennä opettajan hommiin. Opettajan työt on nykyään niin painajaista, että taitaa olla niin, että edes tuplapalkalla en lähde. Ja olen siis pätevä ja pitkän työkokemuksen omaava.

Vierailija
19/21 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netto alle 1500e

Vierailija
20/21 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu aika paljon, onko kyseessä osa-aikatyö 10h/vko vai täydet 38h/vko...