Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuorena kaljuuntuneet miehet-miten naiset ovat teihin suhtautuneet?

Vierailija
31.01.2017 |

Itse 22 vuotias ja päälaki paistaa jo jokapuolelta selkeästi ja huomaa että kaupaksi en mene naisille enää yhtään. Masentaa aivan mielettömästi kun ei pysty edes hiustensiirtoa tekemään. Peruukkiakaan en kehtaisi pitää mutta ehkä se olisi sitten välttämättömyys naisten miellyttämiseen. Onko todella hiukset noin tärkeitä vai olenko vain poikkeus? Toki olen muutenkin ulkonäöltäni epäviehättävä.

Kommentit (92)

Vierailija
1/92 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja naimisissa nuorena kaljuuntuneen miehen kanssa. Minulle ainakin kelpasi. Monet miehethän ajelee päänsä tarkoituksella kaljuksi, joten ei kalju ole este naisen löytämiselle.

Pahinta mitä voit tehdä, on kasvattaa pitkä sivutukka ja vetää se kaljun päälle. Toiseksi pahinta on peruukki.

Jos hiuksia kasvaa sivuilla, aja ne ihan lyhyeksi ja ole reilusti kalju - minun silmääni se on ihan komeaa.

Kuulostaa enemmän siltä, itsetuntosi ei ole kamalan hyvä ja ennemminkin se voi olla este parisuhteelle kuin hiukset tai niiden puute.

Vierailija
2/92 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kaljuuntunut 20-vuotiaasta lähtien, komea läiskä keskellä pään kruunua lähti tiputtamaan karvaa. Aloinpa sitten ajelemaan pääni n. 21-vuotiaana, ja näin 29-kesäisenä voin sanoa että ei tuo naisonni mitenkään ole päätä huimannut (olen myös lyhyt, pituudella 167 cm). Tästä huolimatta nuo asiat ei kuitenkaan estä minua olemasta oma itseni ja tekemästä kaikkea mistä nautin, itse asiassa naiset ja ajatukset yksinäisyydestä kampittivat minuakin ihan turhaan ihan liian pitkään. Kaikki se aika mitä murehdin asiaa olisin voinut käyttää paremminkin, kuten nyt omassa rauhassa teenkin, ja itse asiassa olen nykyään aika helvetin kova jätkä joka osaa kaikenlaista :---)

ps. tilasin juuri ainetta nimeltään Minoxidil jenkkien eBaysta parran kasvattamiseen (toimii kuulemma hiuksiinkin), tsekkaapas tuo jos asiavyyhti kiinnostaa. Hinta ei ulkomailta hommattuna päätä huimaa joten miksei?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/92 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen kaljuuntunut 20-vuotiaasta lähtien, komea läiskä keskellä pään kruunua lähti tiputtamaan karvaa. Aloinpa sitten ajelemaan pääni n. 21-vuotiaana, ja näin 29-kesäisenä voin sanoa että ei tuo naisonni mitenkään ole päätä huimannut (olen myös lyhyt, pituudella 167 cm). Tästä huolimatta nuo asiat ei kuitenkaan estä minua olemasta oma itseni ja tekemästä kaikkea mistä nautin, itse asiassa naiset ja ajatukset yksinäisyydestä kampittivat minuakin ihan turhaan ihan liian pitkään. Kaikki se aika mitä murehdin asiaa olisin voinut käyttää paremminkin, kuten nyt omassa rauhassa teenkin, ja itse asiassa olen nykyään aika helvetin kova jätkä joka osaa kaikenlaista :---)

ps. tilasin juuri ainetta nimeltään Minoxidil jenkkien eBaysta parran kasvattamiseen (toimii kuulemma hiuksiinkin), tsekkaapas tuo jos asiavyyhti kiinnostaa. Hinta ei ulkomailta hommattuna päätä huimaa joten miksei?

Itse kanssa vaan 166 cm ja en ole edes komea eli ongelmia esiintyi naisten kanssa jo ennen hiustenlähtöä. Nyt sitten tuo hiustenlähtö pilasi ulkonäköni ihan lopullisesti

Ap

Vierailija
4/92 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et asiaa pysty hyväksymään, tee jotain sen korjaamisen eteen. Minoksidiili, finasteridi, ketokonatsoli - koko arsenaali käyttöön ihan reilusti.

Vierailija
5/92 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä on jankutettu täällä lukemattomia kertoja mutta vielä kerran: kaljuuntuminen ei vaikuta siihen saatko naista.

Vierailija
6/92 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä on jankutettu täällä lukemattomia kertoja mutta vielä kerran: kaljuuntuminen ei vaikuta siihen saatko naista.

Eikä jankuttaminen tuota valetta todeksi muuta. On ihan päivänselvää, että se vaikuttaa. 

Vierailija
7/92 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä jankuttaminen tuota valetta todeksi muuta. On ihan päivänselvää, että se vaikuttaa. 

Minkälaisia naisia sinä katselet? Jotkut 17 v. Instakissat ovat varmasti vaativia koska heillä on varaa olla.

Minä esim. olen kiinnostunut yhdestä kaljuuntuvasta miehestä, ei voisi vähempää kiinnostaa onko hänellä hiuksia vai ei.

Vierailija
8/92 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena kaljuuntuvilla miehillä on kokemukseni mukaan aika hyvän kokoset lerssit.

Vierailija
9/92 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkäsin nuorena pitkätukkaisista miehistä ja sitten rakastuinkin mieheen joka oli jo 25v. puolikalju.

Mies kaikin puolin ok ja terve itsetunto ja vielä fiksukin ja seksi oli ihanaa.

Yhä on sama mies 26 vuoden jälkeen ja yhä vähemmän on hiuksia mutta ei se menoa haittaa. Parta ja muut karvat kyllä kasvaa liikaakin :) Jäljellä olevat hiukset on leikattu ihan siiliksi eli siisti eikä mikään takaliehu.

Vierailija
10/92 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorena kaljuuntuvilla miehillä on kokemukseni mukaan aika hyvän kokoset lerssit.

Samaa palautetta olen saanut itsekin kuulla, joten yläpeukku tuolle :)

Nämä viestit joissa sanotaan että ihastui kaljuun kaikesta huolimatta, vaikka ovatkin todella mukavia ja kannustavia, ovat kuitenkin vain pieni mikrokosmos kaikkien naisten asenteista ja siitä muodostuu helposti kaikukammio. Toisaalla netissä kuulee helposti päinvastaista mielipidettä, ja sitä on paljon. Täälläkin on monta viestiä vaikkapa tuolla omituiset treffikokemukset-ketjussa joissa otetaan esiin kaljuus ja pidetään sitä negatiivisena. Mutta asioille ei voi mitään, kaikki tykkäävät mistä tykkäävät ja hyvä oikeastaan niin. Kiitti kuitenkin tsemppauksesta, likat!

terv. 2

Vierailija
11/92 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse kanssa vaan 166 cm ja en ole edes komea eli ongelmia esiintyi naisten kanssa jo ennen hiustenlähtöä. Nyt sitten tuo hiustenlähtö pilasi ulkonäköni ihan lopullisesti

Ap

Tälle nyt vaan ei voi mitään muuta kuin hyväksyä tilanne ja koittaa tehdä siitä niin hyvän kuin voi. Huolehdi ulkonäöstäsi muuten esimerkiksi harrastamalla liikuntaa ja monipuolistamalla ruokavaliotasi ottamalla enemmän vihanneksia lautaselle. Itse en myöskään uskonut siihen että voisin olla mitenkään hyvännäköinen, mutta lopulta olen itse asiassa saanut kuulla paljonkin muuta. Naisonneni on silti sitä mitä se on, enkä sitä enää murehdi.

Lopulta olet varmaan samanlaisessa pisteessä, joten unohda tuo itseäsi lannistava skeida ja aloita tekemään sitä mikä kiinnostaa, riippumatta siitä mitä muut (etenkään naiset) ajattelevat! Tämän asenteen kun hyväksyin niin ensimmäistä kertaa näin ihailevan kiillon jonkun muun silmissä, mutta olkoon se toinen tarina tyystin... :)

Vierailija
12/92 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkälaisia naisia sinä katselet? Jotkut 17 v. Instakissat ovat varmasti vaativia koska heillä on varaa olla.

Minä esim. olen kiinnostunut yhdestä kaljuuntuvasta miehestä, ei voisi vähempää kiinnostaa onko hänellä hiuksia vai ei.

Älä yritä kääntää keskustelua minuun. Väitit, että "kaljuuntuminen ei vaikuta siihen saatko naista", ja tuo väite on palturia. Sinä et ehkä asiasta välitä, mutta todella, todella, todella moni nainen välittää.

Vierailija
13/92 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa palautetta olen saanut itsekin kuulla, joten yläpeukku tuolle :)

Nämä viestit joissa sanotaan että ihastui kaljuun kaikesta huolimatta, vaikka ovatkin todella mukavia ja kannustavia, ovat kuitenkin vain pieni mikrokosmos kaikkien naisten asenteista ja siitä muodostuu helposti kaikukammio. Toisaalla netissä kuulee helposti päinvastaista mielipidettä, ja sitä on paljon. Täälläkin on monta viestiä vaikkapa tuolla omituiset treffikokemukset-ketjussa joissa otetaan esiin kaljuus ja pidetään sitä negatiivisena. Mutta asioille ei voi mitään, kaikki tykkäävät mistä tykkäävät ja hyvä oikeastaan niin. Kiitti kuitenkin tsemppauksesta, likat!

terv. 2

Mä itseasiassa juurikin kyseisestä syystä targetoin kaljuuntuvia miehiä. Yhdistän sen hyvään seksiin, joten kaljuus on mielestäni seksikästä. :P Riippuu tietysti vähän iästä, en ehkä näin 28-vuotiaana 60-vuotiaisiin tai alle 25-vuotiaisiin sekaannu.

Muistetaanpas nyt kuitenkin, miehet ja pojat, että nainen arvostaa osien yhteenlaskettua summaa, eikä niinkään yksittäisiä muuttujia! 

Vierailija
14/92 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai vaikuttaa. Suosittelen hyvää Peruukkia

Vierailija
15/92 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa naisista tykkää kaljuista. Minä olen kaljuuntunut jo aika pahasti ohimoista ja olen vasta 20-vuotias. Pidän nykyään millin sänkitukkaa ja parransänkeä, löysin kaljuna enismmäisen tyttöystäväni joten se ei ole este. Se on vain asenteesta kiinni.

Vierailija
16/92 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on vain merkki  suuresta testosteronitasostasi ;) Kunhan pidät huolen, ettet ala näyttää hullulta tiedemieheltä. Eli leikkaa kokonaan kaljuksi, näyttää paljon paremmalta.

Pipot, lippikset, lätsät tietysti peittää jos tykkäät. Oma mieheni käyttää paljon päähineitä, pitää minimissään oman hiuksen pituuden ja näyttää todella kuumalta.

Ps. On luonnonkihara tukka, joten jos kasvaa, niin todellakin nousee korvien yläpuolelta pystyyn juuri niin kuin hullulla tiedemiehellä :D

Vierailija
17/92 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä yritä kääntää keskustelua minuun. Väitit, että "kaljuuntuminen ei vaikuta siihen saatko naista", ja tuo väite on palturia. Sinä et ehkä asiasta välitä, mutta todella, todella, todella moni nainen välittää.

Pinnalliset naiset? Onko oma arvosi kiinni jonkun toisen kauneusihanteessa? Miksi haluaisit olla sellaisen ihmisen kanssa, joka ei halua sinua sellaisena kuin olet? Naiset ovat huomattavasti anteeksiantavampia miestensä pienien kauneusvirheiden suhteen, kuin miehet naistensa. Tämä johtuupi siitä, että kauniin naisen on vaikeampi saada sellaista mukavaa, naista arvostavaa kivamiestä, kun sellaiset eivät uskalla heitä lähestyä. Tyytyminen on sitten niihin kilpaintoisiin jännämiehiin, joista "hyviä miehiä" on loppupeleissä yksi sadasta.

Vierailija
18/92 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä! Hyvin sanottu että ihminen on kokonaisuus. Yhden piirteen vatvominen esim. iso nenä tai tuo kaljuuntuminen voi vammauttaa koko elämän.

Sillä mennä mitä on...yksi elämä ja itse voi vaikuttaa siihen kuinka sen elää!

Vierailija
19/92 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla päinvastoin http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/201701212200057512_ul.shtml

Vierailija
20/92 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kaikkien naisten pitäisi tykätä sinusta? Eikö riitä että yksi kiinnostuu? Minulla ei ole kovin isot tissit ja tiedän etten kaikille miehille kelpaa mutta entä sitten? Riittää että löydän yhden miehen jolle kelpaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kahdeksan