Nuorena kaljuuntuneet miehet-miten naiset ovat teihin suhtautuneet?
Itse 22 vuotias ja päälaki paistaa jo jokapuolelta selkeästi ja huomaa että kaupaksi en mene naisille enää yhtään. Masentaa aivan mielettömästi kun ei pysty edes hiustensiirtoa tekemään. Peruukkiakaan en kehtaisi pitää mutta ehkä se olisi sitten välttämättömyys naisten miellyttämiseen. Onko todella hiukset noin tärkeitä vai olenko vain poikkeus? Toki olen muutenkin ulkonäöltäni epäviehättävä.
Kommentit (92)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuorena kaljuuntuvilla miehillä on kokemukseni mukaan aika hyvän kokoset lerssit.
Taitaa olla päinvastoin http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/201701212200057512_ul.shtml
Poikkeus vahvistaa säännön!
Ei sinun kelpaamattomuus ole siitä kiinni. Olen 185cm ja minulla on tuuhea tukka, mutta naiset ei ole ikinä kiinnostuneet minusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sehän on vain merkki suuresta testosteronitasostasi ;) Kunhan pidät huolen, ettet ala näyttää hullulta tiedemieheltä. Eli leikkaa kokonaan kaljuksi, näyttää paljon paremmalta.
Pipot, lippikset, lätsät tietysti peittää jos tykkäät. Oma mieheni käyttää paljon päähineitä, pitää minimissään oman hiuksen pituuden ja näyttää todella kuumalta.
Ps. On luonnonkihara tukka, joten jos kasvaa, niin todellakin nousee korvien yläpuolelta pystyyn juuri niin kuin hullulla tiedemiehellä :D
Pnko suuri testosteronin määrä jotenkij hyvä asia ihmisellä? Naisilla on vähän testosteronia, onko heidän elämänsä huonoa?
Bodareilla on paljon testosteronia ja heillä on paljon sairauksia.
Ei taida olla ihan luontaisesti tuotettua testosteronia useimmilla.
Ei kalju miestä huonommaksi tee. Bruce Willis, Vin Diesel, Jason Statham, The Rock... Heillä on toki statusta näyttelijän työn takia, mutta ovatko he hiuksilla varustettuja kollegoitaan huonompia paljaan päälaen takia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä on jankutettu täällä lukemattomia kertoja mutta vielä kerran: kaljuuntuminen ei vaikuta siihen saatko naista.
Eikä jankuttaminen tuota valetta todeksi muuta. On ihan päivänselvää, että se vaikuttaa.
Minkälaisia naisia sinä katselet? Jotkut 17 v. Instakissat ovat varmasti vaativia koska heillä on varaa olla.
Minä esim. olen kiinnostunut yhdestä kaljuuntuvasta miehestä, ei voisi vähempää kiinnostaa onko hänellä hiuksia vai ei.Älä yritä kääntää keskustelua minuun. Väitit, että "kaljuuntuminen ei vaikuta siihen saatko naista", ja tuo väite on palturia. Sinä et ehkä asiasta välitä, mutta todella, todella, todella moni nainen välittää.
Pinnalliset naiset? Onko oma arvosi kiinni jonkun toisen kauneusihanteessa? Miksi haluaisit olla sellaisen ihmisen kanssa, joka ei halua sinua sellaisena kuin olet? Naiset ovat huomattavasti anteeksiantavampia miestensä pienien kauneusvirheiden suhteen, kuin miehet naistensa. Tämä johtuupi siitä, että kauniin naisen on vaikeampi saada sellaista mukavaa, naista arvostavaa kivamiestä, kun sellaiset eivät uskalla heitä lähestyä. Tyytyminen on sitten niihin kilpaintoisiin jännämiehiin, joista "hyviä miehiä" on loppupeleissä yksi sadasta.
Taas käännät keskustelun minuun ja yrität selitellä mustaa valkoiseksi. Lähes kaikki ihmiset kiinnittävät huomiota ulkonäköön ainakin jossain määrin, ja kaljuuntuminen ei ole kauneusihanteiden mukainen piirre nuorella miehellä jos vanhallakaan. Tämä on sama kuin sanoisi, että akne tai huonot hampaat eivät vaikuttaisi siihen "saako naista".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä on jankutettu täällä lukemattomia kertoja mutta vielä kerran: kaljuuntuminen ei vaikuta siihen saatko naista.
Eikä jankuttaminen tuota valetta todeksi muuta. On ihan päivänselvää, että se vaikuttaa.
Joihinkin naisiin jopa positiivisesti. Toki yleistasolla sillä on negatiivinen vaikutus. Ei kuitenkaan lähellekään saman tason turnoff kuin vaikka lyhyys, ujous tai työttömyys.
Vauvapalstan tsemppi-ketjut on niin ihania. Miehissä ja naisissa on molemmissa niin ihanaa se, että välistä aina löytyy ihmisiä, jotka ihan vilpittömästä rakkaudesta ja kunnioituksesta palvovat sen toisen ihmisen pieniä vikoja. Se on ihanaa. <3 Ihan välillä tällainen kyynistynyt sinkkunainenkin uskaltaa uskoa rakkauteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkälaisia naisia sinä katselet? Jotkut 17 v. Instakissat ovat varmasti vaativia koska heillä on varaa olla.
Minä esim. olen kiinnostunut yhdestä kaljuuntuvasta miehestä, ei voisi vähempää kiinnostaa onko hänellä hiuksia vai ei.Älä yritä kääntää keskustelua minuun. Väitit, että "kaljuuntuminen ei vaikuta siihen saatko naista", ja tuo väite on palturia. Sinä et ehkä asiasta välitä, mutta todella, todella, todella moni nainen välittää.
Pinnalliset naiset? Onko oma arvosi kiinni jonkun toisen kauneusihanteessa? Miksi haluaisit olla sellaisen ihmisen kanssa, joka ei halua sinua sellaisena kuin olet? Naiset ovat huomattavasti anteeksiantavampia miestensä pienien kauneusvirheiden suhteen, kuin miehet naistensa. Tämä johtuupi siitä, että kauniin naisen on vaikeampi saada sellaista mukavaa, naista arvostavaa kivamiestä, kun sellaiset eivät uskalla heitä lähestyä. Tyytyminen on sitten niihin kilpaintoisiin jännämiehiin, joista "hyviä miehiä" on loppupeleissä yksi sadasta.
Taas käännät keskustelun minuun ja yrität selitellä mustaa valkoiseksi. Lähes kaikki ihmiset kiinnittävät huomiota ulkonäköön ainakin jossain määrin, ja kaljuuntuminen ei ole kauneusihanteiden mukainen piirre nuorella miehellä jos vanhallakaan. Tämä on sama kuin sanoisi, että akne tai huonot hampaat eivät vaikuttaisi siihen "saako naista".
Luetko sinä ollenkaan näitä kommentteja? Tuntuu, että olet jotenkin sokeutunut tuolle omalle aatteellesi, etkä edes näe positiivisia kommentteja mitä täällä kirjoitetaan.
Jos mies on hyvä tyyppi niin silloin suurimmalle osalle naisista ei ole väliä vaikka hän on kalju.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla on aika syvään juurtunut tuo käsitys omasta kelpaamattomuudestasi. Vaikka nyt tällä punaiselle sekunnilla "saisit naisen", ei se riittäisi. Totta kai ihmiset kiinnittävät huomiota ulkonäköön, mutta loppupeleissä kemioiden yhteensopivuus ratkaisee. Vain pers.häiriöiset ihmiset arvottavat kumppaniaan puhtaasti ulkonäön mukaan, ja pariutuvat vain sen vuoksi.
Varmaankaan nuorena kaljuuntuvilla miehillä ei ole paras mahdollinen naisonni. Tarvitseeko ollakaan? Kai se riittää, että tietää sen, ettei kaljuus estä puolisoa löytämästä?
Mulla ongelma ei ole koskaan ollut päälaelta kaljuuntuminen vaan hiukset on runsaat siellä etenkin kun syön vielä finasteridia. Mun ongelma on ollut koko elämän ajan ohut hiuslaatu ja luonnottoman korkealle jäänyt hiusraja Mun otsa on tosi korkea etenkin kun ohimoilta vielä vetäytynyt hieman taakse. Hiustensiirto on mielessä harva se päivä, mutta niiden korkea hinta, saatavuus ja lopputulos vaikeuttaa asiaa. Joutuisin hakemaan sen joko Latviasta tai Turkista, koska siellä ne maksaa kolmasosan siitä mitä ne olisivat Suomessa. Operaation epäonnistuminen olisi kamalaa ja en myöskään haluaisi joutua johonkin hiustensiirtokierteeseen. m26
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luetko sinä ollenkaan näitä kommentteja? Tuntuu, että olet jotenkin sokeutunut tuolle omalle aatteellesi, etkä edes näe positiivisia kommentteja mitä täällä kirjoitetaan.
Jos mies on hyvä tyyppi niin silloin suurimmalle osalle naisista ei ole väliä vaikka hän on kalju.
Toki luen nämä selittelyt. Ihan kivaa tsemppausta, mutta ei kauhean rehellistä. Eipä juuri mikään ulkonäkövirhe ole sellainen, etteikö ihmiset siitä yli pääsisi, jos tyyppi on muuten hyvä. Mutta kaljuuntuminen nuorella iällä vaikuttaa niinkin, että ei koskaan edes pääse tutustumaan kaikkiin ihmisiin, kun pakit saa jo ulkonäön perusteella. Tinderissäkään kaljuuntuminen tuskin lisää matchien määrää.
Älä tee ainakaan sitä virhettä että leikkaat kaikki pois. Antaa kuvan heikosta itsetunnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mies on hyvä tyyppi niin silloin suurimmalle osalle naisista ei ole väliä vaikka hän on kalju.Toki luen nämä selittelyt. Ihan kivaa tsemppausta, mutta ei kauhean rehellistä. Eipä juuri mikään ulkonäkövirhe ole sellainen, etteikö ihmiset siitä yli pääsisi, jos tyyppi on muuten hyvä. Mutta kaljuuntuminen nuorella iällä vaikuttaa niinkin, että ei koskaan edes pääse tutustumaan kaikkiin ihmisiin, kun pakit saa jo ulkonäön perusteella. Tinderissäkään kaljuuntuminen tuskin lisää matchien määrää.
No mitä vittua. Tänne on kirjoitettu että kalju mies on ollut niin hyvä että sellaisen on ihan puolisoksi kelvannut, ja sun mielestä se ei ole rehellistä? Kuka tuollaisesta edes valehtelisi? Mitä tulit tänne edes hakemaan? Kone kiinni nyt saatana ja hankkiudu terapiaan, ihan aidosta myötätunnosta muut tänne kirjoittelee ja käännät tämän itsesääliksi etkä usko kuulemaasi, ja vielä päätät haukkua auttajiasi ilman minkäänlaista implikaatiota siitä että arvioisit omaa näkökantaasi uudelleen. Faktat on faktoja, eikä ne jankkaamalla muutu, ainut juttu mikä voi kääntyä on oma asenteesi. Itse asiassa kaljuus näyttää olevan pienin huolistasi, tuolla päänsisäisellä toiminnalla käännytät kaikki ihmiset ympäriltäsi ihan jotain hiton Vauva-foorumin väestöä myöten, kannattaa NYT alkaa laittamaan asioita oikeaan perspektiiviin. Tai sitten olet vain trolli.
terv. 2
Vierailija kirjoitti:
Itse olen kaljuuntunut 20-vuotiaasta lähtien, komea läiskä keskellä pään kruunua lähti tiputtamaan karvaa. Aloinpa sitten ajelemaan pääni n. 21-vuotiaana, ja näin 29-kesäisenä voin sanoa että ei tuo naisonni mitenkään ole päätä huimannut (olen myös lyhyt, pituudella 167 cm). Tästä huolimatta nuo asiat ei kuitenkaan estä minua olemasta oma itseni ja tekemästä kaikkea mistä nautin, itse asiassa naiset ja ajatukset yksinäisyydestä kampittivat minuakin ihan turhaan ihan liian pitkään. Kaikki se aika mitä murehdin asiaa olisin voinut käyttää paremminkin, kuten nyt omassa rauhassa teenkin, ja itse asiassa olen nykyään aika helvetin kova jätkä joka osaa kaikenlaista :---)
ps. tilasin juuri ainetta nimeltään Minoxidil jenkkien eBaysta parran kasvattamiseen (toimii kuulemma hiuksiinkin), tsekkaapas tuo jos asiavyyhti kiinnostaa. Hinta ei ulkomailta hommattuna päätä huimaa joten miksei?
Tottakai noita lääkkeitä olisin jo kokeillut mutta en kärsi siitä miestyypin geneettisestä kaljuuntumisesta vaan arpeuttavasta kaljuuntumisesta. Siihen ei mikään auta saamaan hiuksia takaisin paitsi hiustensiirto ja sitäkään en voi tehdä tilanteen kriittisyyden takia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen kaljuuntunut 20-vuotiaasta lähtien, komea läiskä keskellä pään kruunua lähti tiputtamaan karvaa. Aloinpa sitten ajelemaan pääni n. 21-vuotiaana, ja näin 29-kesäisenä voin sanoa että ei tuo naisonni mitenkään ole päätä huimannut (olen myös lyhyt, pituudella 167 cm). Tästä huolimatta nuo asiat ei kuitenkaan estä minua olemasta oma itseni ja tekemästä kaikkea mistä nautin, itse asiassa naiset ja ajatukset yksinäisyydestä kampittivat minuakin ihan turhaan ihan liian pitkään. Kaikki se aika mitä murehdin asiaa olisin voinut käyttää paremminkin, kuten nyt omassa rauhassa teenkin, ja itse asiassa olen nykyään aika helvetin kova jätkä joka osaa kaikenlaista :---)
ps. tilasin juuri ainetta nimeltään Minoxidil jenkkien eBaysta parran kasvattamiseen (toimii kuulemma hiuksiinkin), tsekkaapas tuo jos asiavyyhti kiinnostaa. Hinta ei ulkomailta hommattuna päätä huimaa joten miksei?
Tottakai noita lääkkeitä olisin jo kokeillut mutta en kärsi siitä miestyypin geneettisestä kaljuuntumisesta vaan arpeuttavasta kaljuuntumisesta. Siihen ei mikään auta saamaan hiuksia takaisin paitsi hiustensiirto ja sitäkään en voi tehdä tilanteen kriittisyyden takia
T: Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mies on hyvä tyyppi niin silloin suurimmalle osalle naisista ei ole väliä vaikka hän on kalju.Toki luen nämä selittelyt. Ihan kivaa tsemppausta, mutta ei kauhean rehellistä. Eipä juuri mikään ulkonäkövirhe ole sellainen, etteikö ihmiset siitä yli pääsisi, jos tyyppi on muuten hyvä. Mutta kaljuuntuminen nuorella iällä vaikuttaa niinkin, että ei koskaan edes pääse tutustumaan kaikkiin ihmisiin, kun pakit saa jo ulkonäön perusteella. Tinderissäkään kaljuuntuminen tuskin lisää matchien määrää.
No mitä vittua. Tänne on kirjoitettu että kalju mies on ollut niin hyvä että sellaisen on ihan puolisoksi kelvannut, ja sun mielestä se ei ole rehellistä? Kuka tuollaisesta edes valehtelisi? Mitä tulit tänne edes hakemaan? Kone kiinni nyt saatana ja hankkiudu terapiaan, ihan aidosta myötätunnosta muut tänne kirjoittelee ja käännät tämän itsesääliksi etkä usko kuulemaasi, ja vielä päätät haukkua auttajiasi ilman minkäänlaista implikaatiota siitä että arvioisit omaa näkökantaasi uudelleen. Faktat on faktoja, eikä ne jankkaamalla muutu, ainut juttu mikä voi kääntyä on oma asenteesi. Itse asiassa kaljuus näyttää olevan pienin huolistasi, tuolla päänsisäisellä toiminnalla käännytät kaikki ihmiset ympäriltäsi ihan jotain hiton Vauva-foorumin väestöä myöten, kannattaa NYT alkaa laittamaan asioita oikeaan perspektiiviin. Tai sitten olet vain trolli.
terv. 2
Vielä toinen juttu. Alkaa tuntumaan siltä että koet sen jotenkin ongelmalliseksi ettei sinulla ole mahdollisuuksia kaikkiin naisiin missejä myöten. Oletko itse sitten se Mr. Finland? No et ole. Olet myös maininnut itsesi olevan ruma, no mitä hittoa sitten teet Tinderissä joka on pelkkä karikatyyrigalleria joka perustuu täysin ulkonäköön? Taistele niillä aseilla joita sinulla on, ja se voisi olla vaikka älykkyys tai sivistyneisyys tai hyvät käytöstavat, treenaa niitä ja hankkiudu areenalle jolla pystyt niitä käyttämään. Mussutus ei auta hetkeäkään, yhtään ketään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joihinkin naisiin jopa positiivisesti. Toki yleistasolla sillä on negatiivinen vaikutus. Ei kuitenkaan lähellekään saman tason turnoff kuin vaikka lyhyys, ujous tai työttömyys.
Minä tykkään ujoista miehistä :) Mieheni oli ujo kun tapasimme, mutta ei ole kovasti enää. Minä taidan olla vieläkin, heh.
Ihmiset tykkäävät eri asioista.
Minä kaljuunnuin noin 25v ja alussa tuntui,että maailma romahtaa,minusta tuleekin hetkessä vanha!
Ajoin sit pääni kaljuksi ja eka viikon jälkeen jo asia unohtui aika hyvin mielestä. Nais onneen asia ei ole yhtään vaikuttanut,jos teet siitä itse numeron,se alkaakin näkyä sit nopeasti ympäristöön.
Nyt vuosien jälkeen huomaan,kuinka paljon kaljuna on helpompaa,ei tarvii miettiä hiuksia ollenkaa,miltä näyttää ja missä asennossa ovat. Kolme krt/vk ajan höylällä tai koneella suihkussa sileeksi.
Pnko suuri testosteronin määrä jotenkij hyvä asia ihmisellä? Naisilla on vähän testosteronia, onko heidän elämänsä huonoa?
Bodareilla on paljon testosteronia ja heillä on paljon sairauksia.