Nuorena kaljuuntuneet miehet-miten naiset ovat teihin suhtautuneet?
Itse 22 vuotias ja päälaki paistaa jo jokapuolelta selkeästi ja huomaa että kaupaksi en mene naisille enää yhtään. Masentaa aivan mielettömästi kun ei pysty edes hiustensiirtoa tekemään. Peruukkiakaan en kehtaisi pitää mutta ehkä se olisi sitten välttämättömyys naisten miellyttämiseen. Onko todella hiukset noin tärkeitä vai olenko vain poikkeus? Toki olen muutenkin ulkonäöltäni epäviehättävä.
Kommentit (92)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielummin reilusti kalju kuin joku vitun spedetukka jota koittaa sit peittää hatulla.
Entä jos on rehdisti ja suoraselkäisesti se mitä on, ilman hattua? Haittaako silloin?
Se on paljon parempi kuin itsepetos lippis päässä. Kaljuuntuvissa minua nimen omaan haittaa se comb over- ja vesikampaus -itsekusetus. Muita niillä ei sit onnistukaan huijaamaan. Oikeasti.
Kuinka monella nuorella miehellä olet nähnyt comb overin?
Tässä ketjussa onkin kyse meistä nuorena kaöjuuntuneista miehistä ja miten naiset meihin suhtautuvat. Yleensä kumppani ainakin tällä iällä valitaan aika saman ikäisistä eli kyseessä ovat juurikin nuoret naiset. Olen itse 22 vuotias siis
Ap
Joku tuolla taaempana jo sanoikin, keskity muihin asioihin, jos märehdit vaan lyhyyttäsi ja kaljuasi peli on menetetty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä on jankutettu täällä lukemattomia kertoja mutta vielä kerran: kaljuuntuminen ei vaikuta siihen saatko naista.
Eikä jankuttaminen tuota valetta todeksi muuta. On ihan päivänselvää, että se vaikuttaa.
Minkälaisia naisia sinä katselet? Jotkut 17 v. Instakissat ovat varmasti vaativia koska heillä on varaa olla.
Minä esim. olen kiinnostunut yhdestä kaljuuntuvasta miehestä, ei voisi vähempää kiinnostaa onko hänellä hiuksia vai ei.Älä yritä kääntää keskustelua minuun. Väitit, että "kaljuuntuminen ei vaikuta siihen saatko naista", ja tuo väite on palturia. Sinä et ehkä asiasta välitä, mutta todella, todella, todella moni nainen välittää.
Pinnalliset naiset? Onko oma arvosi kiinni jonkun toisen kauneusihanteessa? Miksi haluaisit olla sellaisen ihmisen kanssa, joka ei halua sinua sellaisena kuin olet? Naiset ovat huomattavasti anteeksiantavampia miestensä pienien kauneusvirheiden suhteen, kuin miehet naistensa. Tämä johtuupi siitä, että kauniin naisen on vaikeampi saada sellaista mukavaa, naista arvostavaa kivamiestä, kun sellaiset eivät uskalla heitä lähestyä. Tyytyminen on sitten niihin kilpaintoisiin jännämiehiin, joista "hyviä miehiä" on loppupeleissä yksi sadasta.
Mutta toisaalta ruma mieskään ei sitten kelpaa ja kalju tekee monista ruman
Vierailija kirjoitti:
Tätä on jankutettu täällä lukemattomia kertoja mutta vielä kerran: kaljuuntuminen ei vaikuta siihen saatko naista.
Millä perusteella ei muka vaikuta? Kaikki eivät näytä hyvältä kaljuna
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen ja naimisissa nuorena kaljuuntuneen miehen kanssa. Minulle ainakin kelpasi. Monet miehethän ajelee päänsä tarkoituksella kaljuksi, joten ei kalju ole este naisen löytämiselle.
Pahinta mitä voit tehdä, on kasvattaa pitkä sivutukka ja vetää se kaljun päälle. Toiseksi pahinta on peruukki.
Jos hiuksia kasvaa sivuilla, aja ne ihan lyhyeksi ja ole reilusti kalju - minun silmääni se on ihan komeaa.
Kuulostaa enemmän siltä, itsetuntosi ei ole kamalan hyvä ja ennemminkin se voi olla este parisuhteelle kuin hiukset tai niiden puute.
Aah. Tullaisen naisen pillua pitää nuolla ja panna joka päivä!
- KALJU SONNI
Exä alkoi kaljuuntumaan 16-vuotiaana. Ajaa päänsä kokonaan kaljuksi ja on ihan kivan näköinen. Toki jos pitäisi kranssikampausta, niin olisi aika ällö.
N27
Suunnilleen 20v on varmasti vaikea ikä, moni on oikeasti silloin vielä ihan hemmetin tyhmä ja hukassa itsensäkin kanssa. 20-vuotiaana itse kuvittelin, etten ikinä haluaisi olla edes suomalaisen miehen kanssa, vaan ulkomaalainen sen olla pitää. Enkä edes tuntenut yhtään ulkomaalaista miestä ja kielitaitonikin oli jotain keskivertoa korkeintaan. Kaljuus ja kaljuuntuminen olivat täysin turn-off, pukeutumistyyli olisi pitänyt olla tietynlainen, kiinnostuksenkohteet samoja kuin minulla, ei saanut olla sitä eikä tätä ja piti olla tuota ja tota.
Ajatukset sittemmin kypsyivät aika rutkasti, sanoisin että olen ollut kykeneväinen kunnolliseen parisuhteeseen ehkä 24-vuotiaasta asti. 25-vuotiaana tapasin nykyisen avomieheni, joka on ihastuttavin, seksikkäin ja komein sekä hauskin ja ystävällisin ja ihanin mies ikinä. Saman ikäinen kuin minä, ja päälaelta selvästi kaljuuntuva jo silloin kun tavattiin. Ei siis edes kokonaan kalju, vaan sivuilta ja takaa pidemmät. Välillä käyttää pipoja ja hattuja mutta enimmäkseen kyllä kulkee ihan pää paljaana. Emme tunteneet kaveripohjalta aikaisemmin vaan ihan tällä nykytavalla kuvat näin ensin, kiinnostuin, vaihdeltiin viestejä, tavattiin, ihastuttiin heti.
Eli nuorille kaljuuntuville miehille lohdutuksen sanana: tuskin joudutte odottamaan nelikymppisiksi asti, todennäköisesti elämä helpottuu jo 25-vuotiaana ja hyvä tuuri voi kyllä käydä jo aikaisemminkin - miehellänikin on aiempia parisuhteita takana ja kaljuuntuminen alkoi hänen ollessa kai kutakuinkin 22v. Tietysti sitten jos itse on todella pinnallinen ja vaatii taas naisystävältään kaikkea mahdollista ja mahdotontakin (etenkin ulkonäön suhteen), niin kannattaa varmaan itsekin hetki kypsyä vielä. Mutta no, olen ihan hyvännäköinen nainen itse ja mitä nyt olen valitettavasti miehen existä kuvia nähnyt niin niin ovat olleet hekin, että tuskin tarvitsee "rimaa laskea" mutta pinnallisiin asioihin en itse ainakaan parisuhdetta täysin perustaisi.
Vierailija kirjoitti:
Suunnilleen 20v on varmasti vaikea ikä, moni on oikeasti silloin vielä ihan hemmetin tyhmä ja hukassa itsensäkin kanssa. 20-vuotiaana itse kuvittelin, etten ikinä haluaisi olla edes suomalaisen miehen kanssa, vaan ulkomaalainen sen olla pitää. Enkä edes tuntenut yhtään ulkomaalaista miestä ja kielitaitonikin oli jotain keskivertoa korkeintaan. Kaljuus ja kaljuuntuminen olivat täysin turn-off, pukeutumistyyli olisi pitänyt olla tietynlainen, kiinnostuksenkohteet samoja kuin minulla, ei saanut olla sitä eikä tätä ja piti olla tuota ja tota.
Ajatukset sittemmin kypsyivät aika rutkasti, sanoisin että olen ollut kykeneväinen kunnolliseen parisuhteeseen ehkä 24-vuotiaasta asti. 25-vuotiaana tapasin nykyisen avomieheni, joka on ihastuttavin, seksikkäin ja komein sekä hauskin ja ystävällisin ja ihanin mies ikinä. Saman ikäinen kuin minä, ja päälaelta selvästi kaljuuntuva jo silloin kun tavattiin. Ei siis edes kokonaan kalju, vaan sivuilta ja takaa pidemmät. Välillä käyttää pipoja ja hattuja mutta enimmäkseen kyllä kulkee ihan pää paljaana. Emme tunteneet kaveripohjalta aikaisemmin vaan ihan tällä nykytavalla kuvat näin ensin, kiinnostuin, vaihdeltiin viestejä, tavattiin, ihastuttiin heti.
Eli nuorille kaljuuntuville miehille lohdutuksen sanana: tuskin joudutte odottamaan nelikymppisiksi asti, todennäköisesti elämä helpottuu jo 25-vuotiaana ja hyvä tuuri voi kyllä käydä jo aikaisemminkin - miehellänikin on aiempia parisuhteita takana ja kaljuuntuminen alkoi hänen ollessa kai kutakuinkin 22v. Tietysti sitten jos itse on todella pinnallinen ja vaatii taas naisystävältään kaikkea mahdollista ja mahdotontakin (etenkin ulkonäön suhteen), niin kannattaa varmaan itsekin hetki kypsyä vielä. Mutta no, olen ihan hyvännäköinen nainen itse ja mitä nyt olen valitettavasti miehen existä kuvia nähnyt niin niin ovat olleet hekin, että tuskin tarvitsee "rimaa laskea" mutta pinnallisiin asioihin en itse ainakaan parisuhdetta täysin perustaisi.
Aika hyvä tuuri pitää käydä että jo 25 vuotiaana olisi kaljuuntuvana vientiä. Naiset on aika pinnallisia vielä kolmeenkymppiin asti, osa vielä yli 30-vuotiainakin jolloin kaljuus olisi este
Varmaan ei jää muuta jäljelle kun maksulliset naiset. Tuntuu että samassa iässä ihan jo tälläisellä tavallisen näköisellä ja hiukset päässä olevalla miehellä tuo naisten saanti on jo aika vaikeaa. Saa kunnolla yrittää useita ja silti ihan harva kiinnostuu. Varmasti hankala tilanne sulla
Vierailija kirjoitti:
Hiukset on miehen kruunu.
Korkea koulutus on miehen kruunu.
Iso palkka on miehen kruunu.
Pituus on miehen kruunu.
Iso muna on miehen kruunu.
Leveät hartiat on miehen kruunu.
Hyvät sosiaaliset taidot on miehen kruunu.
Itsevarmuus on miehen kruunu.
Jne. jne. jne.
Naisilla kyllä noita ehdottomia vaatimuksia riittää miehille, mutta jos mies kehtaakin vaatia, ettei nainen olisi lihava, niin johan vetää Kaloriinat herneen nenään!
Suurimmalla osalla hiukset kasvavat osittain takaisin, vaikka käyttäisi vain jompaa kumpaa tuotetta, saati sitten molempia.
"In the clinical evaluation at the endpoint of treatment, the clinical cure rates (i.e. increased intensity of hair) were 80% (32/40) for the oral finasteride group and 52% (13/25) for the 5% topical minoxidil group. Encountered side effects were all mild, and there was no need to stop the treatment."
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/15316165