Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Mitä se on? Jokin liike käsillä, mutta miksi? Mistä tullut? Mihin tarkoitukseen käytetään? Jokin kunniaa coolisti vai? :D

Terv. äiti ei ymmärrä, kun lapsi sanoi, että koulussa on däppäämiskielto

Kommentit (11)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Tuulettamista

Se on "Dab", lausutaan däääb ja urheilijat suosivat tällaista tapaa "tuulettamisen" sijasta. Ja teinit. Däbbäys on yksinkertaisimmillaan sitä että työntää päänupin kyynerpäähän ja monimutkaisiinollaan melkoinen koreografia. Mm. Futari Paul Pogba harrastaa näitä.
Ohimenevä juttu, ei kandee opetella.

Vierailija

Tuulettamista kirjoitti:
Se on "Dab", lausutaan däääb ja urheilijat suosivat tällaista tapaa "tuulettamisen" sijasta. Ja teinit. Däbbäys on yksinkertaisimmillaan sitä että työntää päänupin kyynerpäähän ja monimutkaisiinollaan melkoinen koreografia. Mm. Futari Paul Pogba harrastaa näitä.
Ohimenevä juttu, ei kandee opetella.

Oletko vahvasti sitä mieltä, että tällaisen nelikymppisen äiti-ihmisen ei kannata sitä opetella? Koska muussa tapauksessa opettelen sen toki. ;-)

ap

Vierailija

MÄ EN VOI SIETÄÄ SITÄ!!! En tiedä mikä ihme siinä on niin hemmetin ärsyttävää, mut joka kerta kun nään jonkun tekevän tota, oon ihan raivon partaalla. En tiedä miksi. Raivostuttavaa

Vierailija

Jos Minä näkisin jonkun däppäämässä sanoisin hänelle terveydeksi ja antaisin nenäliinan.

tarkistin sanakirjasta mitä dab tarkoittaa ja se tarkoittaa hietakampela.

Eli pitäisikö kyseistä liikettä kutsua suomenkielellä hietakampela liikkeeksi vai Atsiu liikkeeksi Eikö kuulostakkin  typerältä.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat