Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näkijää paikalla?

Vierailija
31.01.2017 |

Olin viime viikolla työhaastattelussa. Työ vaikuttaa mielenkiintoiselta, olen vastaavanlaista työtä tehnyt aiemminkin vaikka ala on eri. Loppuviikosta mahdollisesti selviää miten kävi, saanko työn vai en. Olisin tietysti kiitollinen jos tulisin valituksi, jokin kuitenkin sisälläni sanoo, ettei kyseinen työ olisi välttämättä minulle "oikea paikka".

Yksi työvoimakoulutuskin on haussa ( koulutus saattaa poikia työn kyseisestä yrityksestä ). Olen ollut tässä
firmassa aikaisemmin määräaikaisena työntekijänä. Olisi mahtavaa jos pääsisin koulutukseen ja sitä kautta mahdollisesti myös työllistyisin.

Aktiivisesti olen hakenut myös muihin paikkoihin, nostin nyt kuitenkin nämä kaksi erityisesti esille.

Onko kenelläkään "näkemystä", kuinka minun käy ja mikä olisi seuraava "oikea" askel?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up.

Vierailija
2/16 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota kunnon kännit vknlppna - ja jatka opiskeluja jos on varaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota kunnon kännit vknlppna - ja jatka opiskeluja jos on varaa!

Kiitos neuvosta, pistetään korvan taakse :)

T. Ap

Vierailija
4/16 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juna menee tunneliin, metro menee tunnelissa koko ajan ja spårakin haluaa mennä sinne (vaan ei pääse). Lopuksi pistooli laukeaa ja käärme se mennä luikertaa ruohotukko suussa, että mitähän se tämmöinen uni merkkaa?

Vierailija
5/16 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori mun kristallipallo on huollossa enkä osaa kahvinpuruista ennustaa.

Vierailija
6/16 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sori mun kristallipallo on huollossa enkä osaa kahvinpuruista ennustaa.

Kyllä täällä on muidenkin pallot huol-..hukassa!

Vierailija
7/16 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymm,ymm... Näen tumman ja komean lähtevän, ei seksiä tänäänkään...

Vierailija
8/16 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

unennäkijä minäkin kirjoitti:

Juna menee tunneliin, metro menee tunnelissa koko ajan ja spårakin haluaa mennä sinne (vaan ei pääse). Lopuksi pistooli laukeaa ja käärme se mennä luikertaa ruohotukko suussa, että mitähän se tämmöinen uni merkkaa?

Muuten ois ollut selvää pässinlihaa, mut toi spåra sotki!

Vierailija
9/16 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

unennäkijä minäkin kirjoitti:

Aika selvää. Innostut gangbangista ja lastit lentää: palaat kotiin ja puhut paskaa!

Vierailija
10/16 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näen silmissäni tietokoneen.... näen sinun kirjoittavan googleen "ennustaja"..... ....näen sinun löytävän puhelinnumeron.... näen sinun soittavan numeroon ja puhuvan puhelimessa... ... sen jälkeen näen laskun.... ja näen laskun kolminumeroisen loppusumman.

Vierailija
11/16 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Astraalikanavasta pursuaa positiivista energiaa sen verran vuolaasti, että uskaltaisin väittää sinun tulevan valituksi. Myös menestymisesi työssä vaikuttaa lupaavalta, ja odotettavissa onkin eteneminen firman sisällä vastuullisempiin tehtäviin. Tulet saamaan työkavereita, joista suurin osa on "ihan jees". Yksi viheliäinen vanhempi nainen tulee aluksi kiusaamaan sinua, mutta myöhemmin ihastuu viekkaaseen hymyysi. Lopulta pariudutte ja teette muutaman lapsenkin. Saat olla samassa paikassa töissä eläkeikääsi asti.

Jacqueline

Vierailija
12/16 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm...ensin polkupyörään pumpataan ilmaa...sitten opettaja polkee harmoonia ja lopussa parrakas mies sytyttää paksun sikarin ja imee blosseja nautinnolla...

Vierailija
13/16 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Astraalikanavasta pursuaa positiivista energiaa sen verran vuolaasti, että uskaltaisin väittää sinun tulevan valituksi. Myös menestymisesi työssä vaikuttaa lupaavalta, ja odotettavissa onkin eteneminen firman sisällä vastuullisempiin tehtäviin. Tulet saamaan työkavereita, joista suurin osa on "ihan jees". Yksi viheliäinen vanhempi nainen tulee aluksi kiusaamaan sinua, mutta myöhemmin ihastuu viekkaaseen hymyysi. Lopulta pariudutte ja teette muutaman lapsenkin. Saat olla samassa paikassa töissä eläkeikääsi asti.

Jacqueline

Kiitos Jacqueline!

Alku kuulostaa hyvältä, olisi hienoa jos tuo toteutuisi!

Loppuosa sen sijaan kuulostaa siltä, että "ennustus" on jollekin toiselle tarkoitettu. Ensinäkin olen hetero nainen, joten en ole suunnitellut pariutuvani toisen naisen kanssa. Toisekseen lapsiluku on tällä hetkellä juuri niinkuin pitääkin eli täynnä :)

T. Ap

Vierailija
14/16 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

jacqueline.

kiitos etukäteen näetkö minulle mitään tai mitä minulle tapahtuu? en tiedä mitä rakkaus tuo tullessaan. kerro jos jotain selvyyttä näet

Vierailija
15/16 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä luota av-palstan puoskareihin. Puhelin käteen ja soitto Astral-tv:hen. Sata euroa sekunti on halpa hinta absoluuttisesta totuudesta.

Vierailija
16/16 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietääkö joku oikeasti joka osaaedes vähänkin tietää jotain oikeaa? kehen voi luottaa ,sarijohanna miksi hän ei ennään vastaa? onko vaihtanut nimensä vai miksi ei?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi viisi