Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies on etäinen, stalkannut eksäänsä mun koneelta

Vierailija
30.01.2017 |

Ollaan tapailtu puolisen vuotta, pari viime kuukautta lähestulkoon asuttu yhdessä. Nähdään päivittäin, vietetään reilusti aikaa yhdessä, tehdään yhteisiä suunnitelmia.. Nyt olisi tarkoitus lähteä yhdessä reissuun. Ei varsinaisesti seurustella, mutta ollaan kuitenkin sovittu, ettei tässä ketään ylimääräisiäkään pyöri.

Tiedän, että miehellä on takanaan tosi vaikea ero, ja hän oli meidän jutun alkaessa ihan avoin siitä, ettei ole vielä täysin tuon aiemman naisensa yli. Mulla oli itsellänikin tuore ero takana ja siksi tämä "kasuaali" meininki sopikin meille molemmille. Sittemmin tunteet ovat kummallakin syvenneet ja mies on sanonut, ettei enää juuri ajattele eksäänsä.

Yhtenä päivänä mies oli käynyt mun laitteelta Facebookissa ja unohtanut oman tilinsä auki. En huomannut väärää tiliä ennen kuin olin tekemässä hakua, ja huomasin miehen eksän viimeisimpien hakujen joukossa. Kerroin tuosta miehelle ja kysyin häneltä, käykö hän vielä useinkin katsomassa eksänsä profiilia. Mies vastasi ettei käy, eikä siinä mitään järkeäkään olisi, kun he eivät ole enää kavereita missään ja eksällä on yksityinen profiili, niin ei sieltä edes näe mitään.

Toissapäivänä selasin sitten sivuhistoriaani ihan muista syistä ja huomasin, että mies on käynyt mun koneelta päivittäin Instagramissa ja käynyt joka kerta katsomassa eksänsä (salaista) profiilia. Ihan mielenkiinnosta kirjoitin eksänsä nimen sivuhistoriahakuun, ja onpa tuo käynyt useamman kerran siellä Fb-profiilissakin. En oikein tiennyt, miten asian ottaisi puheeksi kuulostamatta ihan sekopäältä, joten jätin koko homman sikseen. Ja miehellä on siis lupa käyttää tietokonettani vapaasti silloin, kun en itse sitä käytä, sillä hän ei omista yhtään mitään laitetta, jolla pääsisi nettiin.

No, eilen illalla kuherreltiin jotain, mä menin edeltä sänkyyn ja mies tuli mun perässä, muttei sitten enää oikein vastannutkaan seksialoitteisiin vaan sulki vaan silmät ja kävi nukkumaan, ei edes ottanut mua kainaloon. Aamulla tsekkasin sivuhistorian ja epäilykseni osuivat oikeaan; mies siis oli just ennen sänkyyn tuloa käynyt vielä kurkkaamassa eksänsä salaisen Ig-profiilin.

On vaan jotenkin ihan oksettava olo musta itsestäni, siis siitä, että olen esim. hyväillyt miestä hänen ajatellessaan eksäänsä eilen illalla. En vaan pysty olemaan ajattelematta sitä, kuinka usein vastaavaa on ehkä käynyt aiemmin. Tosi kivaa! Joka tapauksessa tämän perusteella on selvää, ettei mies ole tainnut olla ihan rehellinen eikä siis todellakaan ole niin yli eksästään, kuin on antanut mun ymmärtää.

Haluaisin ottaa asian jotenkin puheeksi, mutta miten tällaisesta edes voi puhua kuulostamatta ihan sekopäältä?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
2/12 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano että olet nähnyt sivuhistoriasi ja et usko miehen olevan päässyt vielä irti exästä eli bye bye!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehen ja hänen exänsä väleissä tapahtunut jokin muutos? Ovatko esim satumalta törmänneet toisiinsa ja vaihtaneet kuulumisia? Vai johtuiko ero jostakin, mitä toinen teki ja mies on alkanut miettiä anteeksiantoa?

Vierailija
4/12 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko miehen ja hänen exänsä väleissä tapahtunut jokin muutos? Ovatko esim satumalta törmänneet toisiinsa ja vaihtaneet kuulumisia? Vai johtuiko ero jostakin, mitä toinen teki ja mies on alkanut miettiä anteeksiantoa?

Eivät ole tavanneet, eivätkä ole olleet missään tekemisissä toistensa kanssa. Ero oli naisen aloite, mies oli hänelle eräänlainen laastarisuhde ja nainen katkoi sitten välit kun ei enää kiinnostanut, roikotti kuitenkin miestä mukana sellaisessa juupas-eipäs-karusellissa ennen kuin lopulta antoi hänen mennä. Tiedän, että miestä ahdistaa vieläkin, ettei saanut mitään syytä erolle.

Vierailija
5/12 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!!!!

Vierailija
6/12 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelkaa

Vierailija
7/12 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

etiäiset tulee ja menee

Vierailija
8/12 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jestas miten ärsyttävä kirjoitustyyli sulla.

Vierailija
9/12 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai nyt ihminen eksiensä fb- ja instasivuilla käy. Mäkin oon joidenkin eksieni fb-kaveri. Mut aika alhaista salaa kytätä sivuhistoriaa toisen jäljiltä. Tee hänelle oma tunnus, jota hän voi käyttää ilman, että vakoilet häntä, tai kerro edes avoimesti, että tarkkailet hänen datailuaan.

10/12 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä olet hänelle vain se, joka tyydyttää läheisyyden ja seksin tarpeet.

Vierailija
11/12 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tainnutkaan parantua vaihtamalla? Vanha suola jo janottaa...

Vierailija
12/12 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

MINULLA ON LÖYSÄ JA HAISEVA VITTU

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kahdeksan