On se nyt perkele kun kukaan mies ei tajua miten hyvä nainen
Täällä olis vapaana. En koskaan kuvitellut että se olen minä joka jää yksin. Niin kehutaan miten olen ihana ja kaikkea mutta kenellekään en kelpaa. Surullista😢
Kommentit (22)
Laita sälekaihtimetkin vielä kiinni, ettei kukaan vahingossakaan näe kuinka hyvä nainen siellä piilottelee.
Kilttinainen, sinun päiväsi vielä koittaa! Koita olla aloitteellisempi.
Älähän nyt , joskus se kumppanin löytäminen voi olla haastavaa monille, mutta myös vaikuttaa paljon se missä & mistä etsit ja oma aktiivisuus + PAIKKAKUNTA
Reilu kaveri kirjoitti:
Älähän nyt , joskus se kumppanin löytäminen voi olla haastavaa monille, mutta myös vaikuttaa paljon se missä & mistä etsit ja oma aktiivisuus + PAIKKAKUNTA
No ei ole kyllä yrityksen puutteesta kiinni. Nettideittiinkin menin mutta eihän siellä kukaan edes uskalla tavata! Kirjekavereita ne siellä etsii.
käyt varmaan hieronnassa ja riisut itsesi alasti, kuka mies nyt sellaisen naisen haluaisi?
Mistä kukaan mies tietää että olet vapaa? Teetkö aloitteita?
Minkä ikäisiä olette? Jos ikä natsaa niin lupaan laittaa sähköpostiosoitteeni tänne.
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäisiä olette? Jos ikä natsaa niin lupaan laittaa sähköpostiosoitteeni tänne.
Ei nämä mitään miestä oikeasti halua, kunhan haluavat valittaa ja huomiohuorata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei nämä mitään miestä oikeasti halua, kunhan haluavat valittaa ja huomiohuorata.
Tämä 😂
Ja täällä hyvä mies menee hukkaan. Kumma kun kukaan ei tule kotoa hakemaan?
En ole aloittaja mutta ongelma on sama. Kertoisiko joku missä niitä hyviä, tavallisia miehiä voisi tavata kun baarielämä ei kiinnosta?
Enkä siis odota että kukaan kotoa hakisi, liikun kyllä ihmisten ilmoilla.
Vierailija kirjoitti:
En ole aloittaja mutta ongelma on sama. Kertoisiko joku missä niitä hyviä, tavallisia miehiä voisi tavata kun baarielämä ei kiinnosta?
Töissä, kotona, harrastuksissa tai kaupassa. Jokapaikkaan menen omalla autolla niinkuin suuri osa miehistä joten en liiku juurikaan ihmisten ilmoilla.
Vierailija kirjoitti:
Nettideitistä helpoiten.
Vierailija kirjoitti:
Ei naiset täältä seuraa etsi.
Mene Savukosken huoltoasemalle ja sano siellä aikaa viettäville miehille, että haluat miehen. Saat valita mieluisimman samantein.
Jos olet oikeasti hyvä nainen, niin kyllä sen joku huomaa jossain vaiheessa.
Mitäs se auttais vaikka tajuiskin, kun ei sulle kuitenkaan kelpaa kuin vastaava hyvä mies ja minua et sellaiseksi kuitenkaan laske.