Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi kämppä ja kuorsaus

Vierailija
29.01.2017 |

Nyt tarttis kokemustietäjää. Mä kuorsaan, kovaa ja paljon. Ollaan just muutettu uuteen rivitaloon ja naapurista ei kuulu oikeastaan mitkään äänet läpi, mut mua huolettaa, että yöllä tää mun kuorsaus kuuluu heille. En oikein kehtaa kysyä... kehtaiskohan he sanoa, jos kuuluu?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi alapeukku, kysymykselle vai kuorsaukselle? Ärsyttävää se on musta itestänikin, mutta minkäs teet.

Vierailija
2/20 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sillä väliä, kun asialle ei mitään voi?

Naapurini kuorsaus kuuluu kämppääni mutta se on mielestäni lähinnä hauskaa kuunneltavaa kun koittaa nukkua. Ei se nimittäin mitenkään häiritsevällä volyymilla voi kuulua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tästä, jotenkin tämä on kasvanut päässäni niin isoksi asiaksi, että kuvittelen heidän kieriskelevän unettomana kuorsaukseni tähden...

Vierailija
4/20 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, paha sanoa näin että kuuluuko. Mutta jos kerta kuorsaat paljon ja kovaa, niin entä mies ja lapset( jos on?) luulisi että heitä haittaa? Onko kuorsauksen syytä koitettu selvittää ikinä (ettei olisi esim. Uniapnea, jota voidaan hoitaa)? Onko kokeiltu ikinä vähentää sitä esim. Kiskoilla tms? Ja klassinen keino on teipata tennispallo pyjamaan niin, ettei pääse kääntymään selälleen:)

Vierailija
5/20 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihan 200.000 euroa maksavalta suomalaiselta laatuasunnolta, jossa vain parhaat materiaalit kelpaa.

Vierailija
6/20 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, nukunkin tän takia nykyään omassa huoneessa ja kiskot on käytössä, mut en tykkää käyttää niitä kotona, kun en nuku niiden kanssa yhtään niin hyvin. Tutkittu on ja uniapneaa ei oo, eikä tennispallot auta, kun kuorsaan kaikissa asennoissa. Rakennevikaa ja ahtaat kanavat =(

Vierailija
7/20 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asunto on hyvä ja laadukas, mutta en siis voi tietää kuuluuko se naapuriin.

Vierailija
8/20 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asunto on hyvä ja laadukas, mutta en siis voi tietää kuuluuko se naapuriin.

jos et kuule hiljaisessa asunnossa puhetta naapurista, uskon ettei kuorsauskaan kuulu. omassa asunnossa kuuluu siksi kun talo on 90 vuotta vanha ja äänieristykset sen mukaiset.

Vierailija
9/20 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kuorsaan ja kaiken hyvän lisäksi myös ilmavaivat ovat ristini sairauden vuoksi. Kyseessä vanhempi kertostalo. Yläkerran naapuri siirtää huonekaluja tai tiputtaa ilmeisesti jotain pissikiveä parketille, kunnes herään ja vitutukselta en saa enää unta. Testasin "tekokuorsaamalla" ja pissin peluu alkoi.. Mitään en voi asialle kun ei johdu esim. ylipainosta. Vittu että vituttaa.

Vierailija
10/20 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tavoin olet yrittänyt lopettaa kuorsaamisen, mikäli on jatkuvaa? Näyttäisi olevan ainakin AppStoressa sovelluksia, joilla voit kokeilla päästä irti kuorsauksesta (esim. Snore Stopping). Patja- ja sänkyvalmistajilta löytyy varmasti myös neuvoja.

Jos äänen volyymi kiinnostaa, niin voithan tallentaa kuorsaustasi ja selvittää miten kovalta se kuulostaa.

Vierailija
11/20 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pari tuttua, jotka yöpyvät luonani välillä. Heidän kuorsaamisensa kuulostaa siltä kuin korvan vieressä olisi joku jyrisevä tietyökone tms. käynnissä.

Itse en vaan ole keksinyt tapaa, miten nätisti sanoisin asiasta heille, kun on varmaan hieman nolo asia. Kumpikaan heistä ei myöskään ole ottanut kuorsaamista puheeksi. Omasta nukkumisesta ei vaan meinaa tulla mitään, kun ovat käymässä.

Ap jos haluat olla huomaavainen, niin voithan kysyä, että onko teiltä kuulunut häiritsevää ääntä.

Vierailija
12/20 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakennuta itelles joku äänieristetty koppi siihen sänkys ympärille, tuskin mahottomia maksaa, muistat vaan ilmankierron varmistaa

Vierailija
13/20 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

. En oikein kehtaa kysyä... kehtaiskohan he sanoa, jos kuuluu?

Eivät he kehtaa sanoa, jos se kuuluu.

Vierailija
14/20 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin kuuluu, jos naapurista ei mitään sulle koskaan kuulu. Ole onnellinen, että asut hyvin äänieristetyssä talossa, niitä ei joka paikassa ole.

Vierailija
15/20 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mua ainakin ottaisi kaaliin jos naapurista kuuluisi jatkuva yökuorsaus! Hyi kauheeta.

Vierailija
16/20 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mua ainakin ottaisi kaaliin jos naapurista kuuluisi jatkuva yökuorsaus! Hyi kauheeta.

Pitää alkaa ilmeisesti nukkumaan päivällä ja valvomaan yöt, ettei naapuria "ota kaaliin" yökuorsaus. Veikkaan että sinunlaista naapuria ottaa aivojen tilalla olevaan kasvikseen myös päiväkuorsaus.

Vierailija
17/20 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitää alkaa ilmeisesti nukkumaan päivällä ja valvomaan yöt, ettei naapuria "ota kaaliin" yökuorsaus. Veikkaan että sinunlaista naapuria ottaa aivojen tilalla olevaan kasvikseen myös päiväkuorsaus.

Kyllä, myös päivakuorsaus olisi inhottavaa!!! Mutta sillon voi laittaa radion tai stereot häivyttämään ääntä!

Vierailija
18/20 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitä ihmettä? Kai ihmistä saa ärsyttää jos naapurista kuuluu unia haittaavaa meteliä? :D oli se tahatonta (kuorsaus, vauvan itku) tai ei.

Vierailija
19/20 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On olemassa jotain ääntä vaimentavaa akustista levyä ja paksua huopakangasta, jotka ovat hieman kalliita, mutta vaimentavat ääntä sillä puolella seinää, missä ääni syntyy - eli ei toisinpäin.

Ajattelin tilata itsekin sellaista ja panna oman makkarin seinään, kun muutetaan pienempään kämppään, jossa on laosen huone ohuen seinän toisella puolella, ns "yksityisiä hetkiä" varten miehen kanssa.

Vierailija
20/20 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse kuorsaan ja kaiken hyvän lisäksi myös ilmavaivat ovat ristini sairauden vuoksi. Kyseessä vanhempi kertostalo. Yläkerran naapuri siirtää huonekaluja tai tiputtaa ilmeisesti jotain pissikiveä parketille, kunnes herään ja vitutukselta en saa enää unta. Testasin "tekokuorsaamalla" ja pissin peluu alkoi.. Mitään en voi asialle kun ei johdu esim. ylipainosta. Vittu että vituttaa.

Anteeksi mitä? Pissikivi :D Nyt en pääse eroon mielikuvasta, jossa naapurilla on valtavia, lattialle putoavia virtsakiviä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kolme