Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juotko vettä kahdesta kolmeen litraa päivässä? Ihminen kuolee hyvin nopeasti ilman vettä.

Vierailija
29.01.2017 |

Riittävä veden saanti on syytä muistaa.

Kommentit (72)

Vierailija
61/72 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 litraa on liikaa ja tarpeetonta. Mitä olen lulenu niin litra päivässä on sopiva. Itse juon puoli litraa, mutta olen pyrinyt pääsemään litraan. Toisaalta oli 10 vuotta kun en juonut vettä ollenkaan ja olin silloinkin terve. Iso äitini eli reilusti yli 80 vuotiaaksi terveenä vaikkei viiten kymmeneen vuoteen juonut lainkaan vettä vaan teetä ja omatekoisia mehuja. Siinä mielessä vettä ei mielestäni tarvitse juurikaan juoda,

Vierailija
62/72 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

3 litraa on liikaa ja tarpeetonta. Mitä olen lulenu niin litra päivässä on sopiva. Itse juon puoli litraa, mutta olen pyrinyt pääsemään litraan. Toisaalta oli 10 vuotta kun en juonut vettä ollenkaan ja olin silloinkin terve. Iso äitini eli reilusti yli 80 vuotiaaksi terveenä vaikkei viiten kymmeneen vuoteen juonut lainkaan vettä vaan teetä ja omatekoisia mehuja. Siinä mielessä vettä ei mielestäni tarvitse juurikaan juoda,

Mun ukki ei koskaan juonut mitään ja eli 138-vuotiaaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/72 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juon.

Siksipä näytänkin ikäistäni huomattavasti nuoremmalta näin viisikymppisenä. :)

Niin minäkin. Iho on esim decoltessa ihan rypytön ja kasvoissakin vain naururypyt. Mutta mulla se johtuu ihon sisältämästä runsaasta kollagenista ei vedestä. Tottakai pieni pöhötys siloittaa ihoa;D

56v joka juo ehkä lasillisen vettä päivässä.

Vierailija
64/72 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
65/72 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon noin 2 litraa. Jumppapäivinä sitten enemmän. Oon huomannut, että auttaa painonhallinnassa joten samalla linjalla jatketaan.

Vierailija
66/72 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tajutko nyt, että mehuissa ja teessä on sitä vettä?

Vierailija
67/72 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

:Ddd

Vierailija
68/72 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
69/72 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon vettä 3-4 dl päivässä ja laitan välillä suolaa veteen. Lisäksi juon kahvia 3-4 mukillista. Ei muita juomia. Ikinä ei ole vesipulloa mukana. Etelässäkin riittää aterioiden yhteydessä juotu vesi.

Kehon nestekoostumus täydellinen, virtsa väritöntä, munuaisten toiminta erinomaista.

Vierailija
70/72 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Don't drink water. Fish shit in it.

Vierailija
71/72 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

3 litraa on minimi jos haluaa hrngissä pysy. Itse teen aamulla 3 1.5 litean vesipylloa jääkaapoin enkö mene nukkumaan enneb kuin kaikki on juotum

Sama homma täällä, kyllä se vesi voitehista parhain on, sano!

Vierailija
72/72 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain vaiheessa kun huomattiin, että ihmiset sairastuivat liiasta veden juomisesta (kun se kohtuus taas hyörypäiltä unohtui)  tunnustettiin että kahvikin on  nestettä, vaikka en ennenkään syönyt kahvia jauheena tai papuina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kuusi