Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt kun Trump ehdotti, että Yhdysvaltoihin matkustavien ihmisten selaushistoria pitäisi tarkistaa, miten nolona olisit

Vierailija
29.01.2017 |

Jos joutuisit nyt esittelemään tämän viikonlopun kaikki surffailusi? Miten pahasti imagosi kärsisi?

Kommentit (74)

Vierailija
41/74 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komukat ei mene Yhdysvaltoihin, kyllä Trumppia nyt itkettää.😁😁

Vierailija
42/74 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko homma hoituu hyvin yksinkertaisesti niin, että kun täytät Esta -hakemustasi, siellä on uusi kohta, jossa annat operaattorille luvan luovuttaa tietosi. Jos et sitä lupaa anna, et myöskään saa maahantulolupaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/74 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkä nettisurfailun tarkastaminen ei riitä. Myös taustat pitäisi tarkastaa perusteellisesti eli sukulaisten touhut vähintään 50 v. aikana, poliittinen kanta,ystävät, puolisot, harrastukset ja sairaudet. Vasta sitten viisumi.

Vierailija
44/74 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei tule koskaan olemaan mitään syytä matkustaa Yhdysvaltoihin.

Vierailija
45/74 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksityinen selaus on pelastus.

Vierailija
46/74 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin iso turvallisuusuhka kun etsin korvapuustin ohjetta.

Vierailija
47/74 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuo on edes mahdollista, että kaikilta matkustajilta tarkastettaisiin jokainen nettisivu, jolla ovat vierailleet? Omalla kohdallani niitä on varmasti satoja. Siinähän menee kivasti loma tullissa istuen ja puhelinta/tablettia/läppäriä takaisin odotellessa.

Vierailija
48/74 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskinpa tuo nyt haittaisi. Luulisin että tarkoitus on että heillä on listattu tiettyjä sivuja, mitä ei saisi olla. (USA vastaiset, terrorismi myönteiset jne. ) Tuskin siellä suomen kielen tulkkia on, ja ei se nyt haittaa jos joku saa tietää minkälaista tampoonikorua käytän tai muita av: n sivu, käyn täällä hauskojen ketjujen takia, ja jos joku ottaisi ne tosissaan, se olisi vielä hauskempaa. Muuta en juuri selaa puhelimella, sää ja uutisia.

Vierailija
49/74 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa vaikka tutkivat. Sehän on vaan hyvä kun koittavat tehdä maasta turvallisen.

Vierailija
50/74 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin iso turvallisuusuhka kun etsin korvapuustin ohjetta.

Reps 😂😂😂

Vierailija
51/74 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäisin kiinni laittomuuksista :( Oi voi. Noh, en ole Trumplandiaan menossa.

Vierailija
52/74 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellisuudessa kyse on pistoista pärstäkertoimen mukaan. Kun vuonna 2002 matkustin Jenkkilään terrori-iskujen jälkeisenä vuonna, niin edellä olevat tummemmat miehet (arabit, mustaihoiset, intialaiset jne.) seisoivat tolkuttomia aikoja passitarkastuksessa. Edelläni oli kolme tuollaista miestä ja odotin miltei tunnin. Itse viivähdin tiskillä minuutin. Eurooppalainen passi, nainen, vaalea -> tervetuloa.

Vierailija
53/74 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin siellä suomen kielen tulkkia on...

Saattaapa muuten hyvinkin olla. Onhan täälläkin pienessä maassa kaikki mahdolliset arabian kielen tulkit maahanmuuttajille ja maahantulijoille.

Vierailija
54/74 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No problem. Rajat ja rakkautta. Terv. "Natsimutsi"

Vierailija
55/74 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisin kunniakansalaisuuden avaamieni Trumpia ylistävien ketjujen vuoksi.

Vierailija
56/74 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kärsisi aika pahasti. Olen ollut lähes koko viikonlopun AV:llä. Tähän asti olen matkustellut paljonkin Yhdysvalloissa, mutta onhan tuo Trump jo osoittanut, että edes turistit eivät ole sinne oikein tervetulleita. Onneksi maailmassa on paljon muutakin nähtävää ja mun osaltani koko Meksiko vielä kiertämättä eli seuraavat neljä vuotta suuntaan reissuni Meksikoon. 

Joo. Sinne vaan kaikkien huumekartellien ja huumeparonien sekaan. Jippii, mikä matka.

Vierailija
57/74 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jäisin kiinni laittomuuksista :( Oi voi. Noh, en ole Trumplandiaan menossa.

Eikun en jäisikään kiinni, selaushistoria häviää automaattisesti bittiavaruuteen. Selaimeni poistaa historian/keksit/yms aina kun sen suljen. Jos puhutaan vaan selaushistoriasta, eikä siitä että kovalevyltä ruvetaan etsimään sitä "kadonnutta" historiaa it-taikatempuilla.

Vierailija
58/74 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trump laittoi oikein tuulemaan heti, toisaalta hyvä tuo aktiivinen toimiminen mutta vähän pistää miettimään että olikohan nuo rajoitukset aivan loppuun asti mietittyjä, antaa syytä aika moneen konfliktiin maailmalla ja varmasti kiristää maiden välisiä suhteita entisestään.

Vierailija
59/74 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sittenpähän nähtäisiin, kuinka suuri uhka av olisi Trumpin USA:lle...

Vierailija
60/74 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pääsisin:) breitbartia oon lukenut ja milon videoita katellut👍