onko sinulla ollut pojasta pahaa raskauspahoinvointia?
Kommentit (44)
Omassa tuttavapiirissä lähinnä tytöt ovat aiheuttaneet pahoinvointia.
ja poika esikoinen, ei pahoinvointia ei mitään. tyttöä kun aloin odottaa niin oksua tuli joka päivä.
Taas tosi kivoja "faktoja" täällä jaellaan...... Haluaisinpa kuulla perustelut tällekin väittämälle.
Yleensä kai pojat eivät aiheuta pahoinvointia
Taas tosi kivoja "faktoja" täällä jaellaan...... Haluaisinpa kuulla perustelut tällekin väittämälle.
Väitinkö, että kyseessä olisi fakta? Opettele lukemaan viesti loppuun asti, niin ehkä asia aukeaa sinullekin.
Minulla poikaa odottaessa noin 2 ekaa kuukautta aivan järkyttävää pahoinvointia, joka oli vieläpä YMPÄRIVUOROKAUTISTA, siis aamusta iltaan. Sitten loppui kuin seinään, eikä mitään vaivoja enää loppuraskaudessa.
en ole koskaan kuullu et jollain ois ollu pojasta pahoinvointia mut just tän takia kysyn et yksi sellainenkin löytyy (tässäkin kyselyssä olet ainut tähän mennessä)[
i]Minulla poikaa odottaessa noin 2 ekaa kuukautta aivan järkyttävää pahoinvointia, joka oli vieläpä YMPÄRIVUOROKAUTISTA, siis aamusta iltaan. Sitten loppui kuin seinään, eikä mitään vaivoja enää loppuraskaudessa.
[/quote]
Kahdessa poikaraskaudessa oksensin ekan kolmanneksen päivittäin, huono olo ja kuvotus oli jatkuvaa.
Tyttöä odottaessani ei pahoinvointia ollut ollenkaan. Jos armotonta väsymystä ei olisi ollut, en olisi edes muistanut olevani raskaana.
Tytölle paljon vähemmän, lähinnä kuvotusta muttei oksentelua.
että pojistakin on ollut pahoinvointia......
en ole koskaan kuullu et jollain ois ollu pojasta pahoinvointia mut just tän takia kysyn et yksi sellainenkin löytyy (tässäkin kyselyssä olet ainut tähän mennessä)
Seuraava oli tyttö, siinä pahoinvointi oli mycket pahempaa.
Joka tapauksessa naurettavaa väittää pelkästään oman tuttavapiirin perusteella, ettei poikaraskauksissa yleensä ole pahoinvointia. Tuskinpa se vauvan sukupuoli sitä pahoinvointia aiheuttaa.
Omassa tuttavapiirissäni näyttäisi olevan fakta se, että pojista ei tule pahoinvointia. En ole missään väittänyt, että näin olisi kaikilla, vaan käytin myös ehdollista sanaa "kai", jos et sitä sattunut huomaamaan.
Vauvan sukupuoli saa aikaan erilaisten hormonien erittymistä, joten sillä voi olla merkitystä äidin kokeman pahoinvoinnin suhteen.
Joka tapauksessa naurettavaa väittää pelkästään oman tuttavapiirin perusteella, ettei poikaraskauksissa yleensä ole pahoinvointia. Tuskinpa se vauvan sukupuoli sitä pahoinvointia aiheuttaa.
Väitinkö, että kyseessä olisi fakta? Opettele lukemaan viesti loppuun asti, niin ehkä asia aukeaa sinullekin.
viesti, ihme touhua.[
i]että pojistakin on ollut pahoinvointia......
en ole koskaan kuullu et jollain ois ollu pojasta pahoinvointia mut just tän takia kysyn et yksi sellainenkin löytyy (tässäkin kyselyssä olet ainut tähän mennessä)
ei lainkaan pahoinvointia. Mutta ei myöskään vertailupohjaa siihen että odottaisin tyttöä.
Pojastakin voin pahoin, mutta tytöstä vielä tuplasti enemmän ja huomattavasti pidempään.
Elin viikot 9-12 syöden pelkästään pakastettua ruokaa, sillä en kestänyt hajuja. Imeskelin pakastettua paahtoleipää, marjoja, vihanneksenpaloja... Näkkäri meni pieninä määrinä sulana. Laihduin 5 kiloa ja luulin kuolevani. Mutta henkiin jäätiin ja ihana poika tuli palkkioksi kärsimyksistä. Häntä tosin veikattiin jokaisessa ultrassa tytöksi, jopa vielä viikolla 37. Mutta itse tiesin alusta asti,että poika tulee :)
pojasta pahaa raskauspahoinvointia.
Mulla 1 tyttö ja 2 poikaa (ja nyt odotan neljättä, tietämättä sukupuolta).
Tyttöä odottaessani oli pienoista kuvotusta, lähinnä aamuisin.
Poikia (eivät kaksosia) odottaessani kuvotus oli aivan kamalaa, 24 h/vrk.
Kertaakaan en oo raskauksieni aikana oksentanut, mutta sitä etovaa oloa oli poikien odotusaikana, ja pitkäänkin.
Mitä olen tuttavapiirissäni jutellut odotusajan vaivoista, olen kuullut, että hyvin monilla poikia odottaneilla oireet ollut pahempia kuin tyttöjen odotuksessa, mutta enpä väitä mitään ;)
Pahoinvoinnista ei voi päätellä yhtään mitään lapsen sukupuolesta.
Itse voin ajoittain huonosti sekä tyttöä että poikaa odottaessani. Pojan odotuksen kanssa etenkin loppuraskauden pahoinvointi oli vielä pahempaa kuin tytön, mutta kyllä molemmilla kerroilla olo oli aika kurja.
enkä suurin piirtein edes tiennyt odottavani; ei pahoinvointia, ei mitään..