Kerrotaan huonoja vitsejä
Olipa kerran kuningas mutta ei ole toista kertaa.
Kommentit (12529)
Miksi sinulla on makkara korvan takana? -Ohoh, olen tainnut syödä kynäni lounaaksi.
Sinullahan on tampponi korvan takana.....Niinpäs onkin,mutta missäs se mun kynä sitten on.....?
On Kelly Bundy cool, se voittaa kaikki muut. Saa itsestänsä seksikkään, ja se vie miehet mennessään.
Kelly Bundy: Daddy, you know I haven´t worn pantyhose since I was seven.
Mielestäni Vilkkaalla oli parhaat repliikit elokuvassa Lumikki ja seitsemän kääpiötä.
R-vikainen meni kauppaan ja pyysi myyjältä.Ssisinko köyttä pakettien sitomiseen?Kauppias sanoi,kyllä se naru varmasti riittää.
Vierailija kirjoitti:
-Kuka jäi ainoana eloon Trio Niskalaukauksen keikalta?
-Suvi Teräsniska
Mitä tapahtuu HIM:in keikan päätyttyä?
-Valo sammuu.
Sannin kappale törkeää jossa laulaa"mitä vittua"ja sana sanotaan monta kertaa.En kuuntele artistia!!!Ei ole huono,eikä hyvä vitsi
Maailmassa on kolmenlaisia ihmisiä: niitä, jotka osaavat laskea, ja niitä, jotka eivät osaa.
(Luin tämän vitsin tänään YouTuben kommenteista ja ajattelin jakaa sen täällä.)
Köyhyyden huippu: ulosotto vei kellon ja ei ole enää aikaakaan =(
Jos lohi syö käärmeen niin tuleeko siitä niinku Lohikäärme?
Ja onko Nalle puhin veli puhveli? tu ku ei tiijä
Olipa kerran mies, joka sai työntää peniksensä naisen emättimeen.
Mutta se mies et ollut sinä?
Uimaseuran narut on Pikkaraisen hallussa.
Kuka on nykyinen paavi? -Isä Mitro.
Miksi Huuhkajat eivät pelaa Jalkapallon MM-kisoissa Venäjällä?
Eivät muistaneet ilmottautua ajoissa.
Paskan Marja on Variksen Marja!!!
Pikku-Kalle äidille: -Äiti, rikoin vahingossa hillopurkin. -Ja hieno hillo meni tietysti pitkin lattiaa? -Ei, minä söin sen ensin.
Pikku-Kalle oli jäänyt ns. kesäleskeksi, kun vaimo ja lapset olivat lähteneet viikoiksi sukuloimaan.
Jokusen päivän jääkaapista tähteitä syötyään Kallen oli pakko ryhtyä itse laittamaan ruokaa. Niinpä hän meni torille, osti kanan, kyni sen ja pani sen uuniin.
Jonkin ajan kuluttua uunin luukulta kuului outo koputus, ja pikku-Kalle meni tarkistamaan, mikä mahtoi olla vialla.
Luukun takana seisoi kana, joka näytti hyvin närkästyneeltä ja karjaisi: "Se on lisää lämpöä uuniin tai höyhenet takaisin!"