Kerrotaan huonoja vitsejä
Olipa kerran kuningas mutta ei ole toista kertaa.
Kommentit (12501)
Poika meni nukkumaan. Hetken kuluttua kun äiti katsoi telkkaria niin poika tuli ja sanoi
-äiti, mun huoneessa on alien.
Ja siihen äiti:
-ei ole. Luultavasti naapurin poika kännissä tai sinun isä, taas.
Mies meni Espanjaan. Vasta perillä hän tajusi että vaimo ja lapset oli jäänyt Suomeen matkalaukkujen kanssa.
-arvaa mitä munasta kuoriutui
-LINTU
-ei
-KROKOTIILI
-ei
-EN TIEDÄ, KERRO
-no apina!
-EI APINAT KUORIUDU MUNISTA
-ei koiratkaan kuoriudu
Blondi mietti itsekseen:
"voi kamala en muista pitikö minun mennä kaveriani vastaan 8.30 vai 3.80".
Nainen oli hotellissa. Tarjoilija koputti oveen ja kysyi: "haluatteko kahvia vuoteeseen?" Ja nainen vastasi "Tuota, mielummin kuppiin".
Tässä vähän ukko-nooa pila lauluja, eikös nekin oo jotain vitsejä...
"ukko-nooa, ukko-nooa oli kunnon mies, kun hän meni hissiin potkas naista tissiin ukko-nooa, ukko-nooa oli kunnon mies".
"ukko-nooa, ukko-nooa oli kunnon mies, kun hän meni saunaan iski pepun naulaan, ukko-nooa, ukko-nooa oli kunnon mies".
"ukko-nooa, ukko-nooa oli kunnon mies, kun hän katsoi kuuta hieroi omaa suuta, ukko-nooa, ukko-nooa oli kunnon mies".
"ukko-nooa, ukko-nooa oli kunnon mies, kun hän kävi pissalla, pyyhki pyllyn kissalla, ukko-nooa, ukko-nooa oli kunnon mies".
"ukko-nooa, ukko-nooa oli kunnon mies, kun hän katsoi leffaa, raapi omaa peffaa ukko-nooa, ukko-nooa oli kunnon mies"
Kuinka pidät blondin kiireisenä koko päivän?
-Vie hänet pyöreään huoneeseen ja käske istua nurkassa/anna hänelle lappu minkä kummallakin puolella lukee "käännä"/piirrä maahan ympyrä ja sano "seuraa tätä viivaa"
Miksi blondi oli innoissaan saatuaan palapelinsä puolen vuoden uurastuksen jälkeen?
-koska palapelin laatikon kyljessä luki "2-4" vuotta.
tänään on aprillipäivä. APRILLIA!!!
Asento, lepo ja pissalle meno
Alina ja Emma oli kavereita. Yhtenä päivänä Emma kysyi Alinalta:
-miten oppisin lentämään? Ja Alina vastasi:
-en tiedä... Eikun keksin! Kun seuraavan kerran joulupukin reki laskeutuu katollesi kaappaa se!
-hmm... Järkevää, vastasi Emma
mitä yhteisö on leikkisähköjunalla ja rinnoilla?
-kumpikin on tarkoitettu lapsille, mutta isät leikkivät niillä eniten.
Montako miestä tarvitaan WC-renkaan alaslaskuun?
-Ei tiedetä, sellaista ei ole koskaan tapahtunut.
Koulussa:
-opettaja, miksi käydään koulua?
-että oppisitte asioita.
-minä en usko. Äiti sanoi että minä oppisin asioita, isä sanoi että oppisimme ja selviämme maailmassa ja sisko sanoi että se on ihan turhaa.
Se laulu,jossa suomalainen naisartisti laulaa ja lausuu monta kertaa sanat,mitä vitt**!On se kumma,kun lauluilla opetetaan kiroilemaan ja parjaamaan!
Mies oli laittanut viimeisen,vähäisen leipäviljan säkkiin ja oli mennyt myllylle jauhattamaan niitä.Kotiin tullessa mies oli jättänyt säkissä olleen jauhon ulkoeteisen lattialle.Talon emäntä oli keittänyt iltapuuron perheelleen ja senjälkeen itsekukin yömakuulle,kammareihin.Oli talvi ja kasvatti sikapossu oli jäänyt uuninvierustalle makuulle.Yöllä sikapossu oli lähtenyt kävelylle,löytänyt vähäiset jauhot ja syönyt ne.Aamulla oli mies huomannut,että sikapossu nukkuu kylläisenä.Mies oli kysellyt perheeltä,oliko kukaan kuullut yöllä,kun sikapossu oli syömässä jauhoja ja ajanut sitä pois jauhosäkiltä?Hetken hiljaisuuden jälkeen,perheen pikkupoika oli sanonut,kyllä minä latjututta kuulin,mutta minä luulin,että tiellä nuttittiin (pikkupoika ei osannut lausua vielä kirjain S:ää.)
Vierailija kirjoitti:
Mikä on savoksi ilman saastuttaminen?
Iliman pilluu.
Mikä on pahin ympäristöongelma?
- Se on se iliman pilluu.
Miksi nainen kiipesi puuhun? -Koska se on hauskaa. Miksi mies kiipesi puuhun? -koska näki siellä kaljaa.
Teräsmies ja Näkymätön-mies treffailivat samaan aikaan Kissa-naista... Oli kaunis kesäpäivä ja Teräsmies oli tapansa mukaan "lennolla" kaupungin yllä, kun hän havaitsi super-katsellaan Kissanaisen ottavan ilkosillaan aurinkoa terassillaan. Mitähän JOS kävisin super-nopeasti "tuikkaamassa" Kissa-naista, pohti teräsmies, hän tuskin sitä edes huomaisikaan... Ei muuta kuin tuumasta toimeen, Teräsmies syöksyi valonnopeudella alas taivaalta, tuikkasi ja äkkiä takaisin taivaalle... AUTS!!! Mitä nyt Näkymätön-mies??: kysyi Kissa-nainen... "En tiedä mikä tuli, mutta peffaan sattui niin saamaristi": sanoi Näkymätön mies.
-äiti, miksi isällä on neljä sormea ja minulla viisi? Kysyi 6 vuotias poika
-mistä tuollaista keksit kyllä isälläsi on viisi sormea molemmissa käsissä, äiti vastasi
-no kun isä opetti matikan laskua ja kysyi montako sormea ja siinä oli vaan neljä. Poika sanoi