Kerrotaan huonoja vitsejä
Olipa kerran kuningas mutta ei ole toista kertaa.
Kommentit (12498)
Mitä eroa on koripallolla, nyrkkeilyhanskalla ja liimapullolla? -En tiedä. -Koripallo on pyöreä ja nyrkkeilyhanska ei ole. -Entä liimapullo? -Arvasin, että takerrut siihen!
Miksi armeijassa keitetään joulupuuroa jättiläiskattilassa? -Siitä pitää löytyä mantteli.
Vierailija kirjoitti:
Mitä yhteistä on Škodalla ja kylpyammeella? -Kummastakaan ei kehtaa nousta pois julkisella paikalla.
Sama pätee Ladaan
Pitääkö miekannielijän aina olla tuppisuu?
Mitä McRaen Subaru sanoi, kun se ajautui tieltä kovassa vauhdissa? -Colin colin colin.
Mitä pyöveli sanoi kissalle? -Sinulla ei kohta ole päätä eikä häntää.
Mikä on parasta Ruotsissa? -Suomeen johtava tie.
Mikä on maailman vanhin kaupunki? -Loimaa. Alussa Jumala teki taivaan ja loi maan.
Ei mulla muuta olekaan kuin huonoja vitsejä joille sitten itsekseni naureskelen.
Mies meni kauppaan lapio.
Päivää, onko Hirvikalliolla? -On. -No ammu se alas!
Mitä Marge Simpson sanoi, kun palasi kotiin bordellireissulta? -Homer, sweet Homer.
Mistä tietää, että ruotsalainen on tehnyt suklaakastiketta? -Keittiö on täynnä ranskanpastillien kuoria.
Minua ei kukaan viilaa linssiin, sanoi valokuvaaja.
Mikä on suurisuisuuden huippu? -Se, kun pystyy antamaan delfiineille tekohengitystä.
Mikä ero on blondiinilla ja itikalla, itikka lakkaa imemästä kun sitä läpsäisee.
Miksi blondi otti vessan oven pois? -Ettei kukaan tirkistelisi avaimenreiästä.
Miksi 17 blondia seisoo baarin edessä? -Täytyy olla 18, että pääsee sisään.
Kaksi poikaa ajoi tandemilla ja toinen ajoi ojaan.
Jänis meni ostamaan nakkeja. Myyjä sanoi: -Ei ole nakkeja. Jänis vastasi: -Ei se mitään. Mun faijallakin on pipo.
Jos on kolme karhua ja kaksi lähtee, mitä jää? -Jää karhu.