Kerrotaan huonoja vitsejä
Olipa kerran kuningas mutta ei ole toista kertaa.
Kommentit (12704)
Sinulla on ase jossa on kaksi luotia. Huoneessa on Stalin, Hitler, ja Putin. Ketä ammut?
- Putinia, kahdesti.
Miltä kuulostaa venäläisen sotilaan kuorsaaminen? - ZZZZ...
Vierailija kirjoitti:
Sinulla on ase jossa on kaksi luotia. Huoneessa on Stalin, Hitler, ja Putin. Ketä ammut?
- Putinia, kahdesti.
H. ja S. ovat jo ruumiina.
Miten helsinkiläiset opettelevat lukemaan?
- Torilla tavataan.
Miksi kutsutaan nisäkästä, joka viettää suurimman osan elämästään merellä, mutta parittelee maissa?
- Merimieheksi
Vierailija kirjoitti:
- Putinia, kahdesti.
Huoneessa on stalin, hilter ja joulupukki ja sinulla on ase jossa on yksi luoti, ketä ammut?
Joulupukkia koska mikä ihmeen pervo hiippailee vuodesta toiseen keskellä yötä taloon viemään lapsille lahjoja?!
Mies psykiatrilla, Oi kiitoksia tohtori että paransitte minut suuruudenhulluudesta, montako miljoonaa olen teille velkaa?
Oli iso tulva, mies pelastautui talonsa katolle ja katseli kun vesi nousi ympärillä.
Hetken päästä lähelle tuli vene josta huudettiin että tule lähelle niin pelastamme sinut.
- ei tarvitse, olen uskossa ja jumala pelastaa, sanoi mies ja vene ajautui virran mukana pois
Myöhemmin vesi nousi jo toisen kerroksen kohdalle ja lähelle tuli toinen vene. Taas veneestä huomattiin katolla istuva mies ja huudettiin että tule katon laidalle niin pääset mukaan.
- ei tarvitse, olen uskossa ja jumala pelastaa, huusi taas mies ja pienen kinastelun jälkeen toinenkin vene joutui poistumaan
Lopulta vesi oli noussut katon harjalle asti ja mies roikkui savupiipussa kiinni. Talon viereen lensi helikopteri josta heitettiin miehelle valjaat ja käskettiin pistämään ne päälle niin kopteri voi nostaa miehen turvaan.
- Ei tarvitse, olen uskossa ja jumala pelastaa, mies huusi savupiipussa roikkuessaan ja lopulta kopterikin joutui lentämään muualle ilman miestä.
Lopulta vesi nousi lisää ja mies hukkui. Saapuessaan taivaan porteille mies kysyi närkästyneenä vastaanottavalta enkeliltä että miksi ihmeessä häntä ei pelastettu kun hän on syvässä uskossa? Enkeli selasi hetkisen kirjaansa ja ihmetteli sitten että miten niin ei pelastettu, hehän lähetti kaksi venettä ja vielä helikopterinkin avuksi.
Esko Aho oli mähnäisissä töissä venäläispankissa. Kysyttäessä mitä tapahtui, Aho kommentoi.
Ennen olin Sbermapankissa, mutta ma lähdin sieltä pois - nyt se on pelkkä Sberpankki.
Monet ryssii helposti putin, mutta Putin ryssi Venäjän.
Venäjällä ei pelaa kuin v*tut ja tykit.
Venäjällä on kaikki p*skaa paitsi kusi.
Nämä ovat huhujen mukaan Sakari Kuosmasen viisauksia.
Miksi miehistä miehisimmät imevät brändättyä äidintissiä ja pukeutuvat korkokenkiin? (Marlboro-cowboyt bootseihin)
Vierailija kirjoitti:
Helsingin kaupungin liikennelaitos osti uuden supertietokoneen. Se pistettiin laskemaan paljonko maksaa paikallislippu v.2030. Raksutettuuan pari päivää kone antoi vastauksensa: 30 kopeekkaa.
Nyt kone alkoi taas käydä ja korjasi vastausta valuuttakurssiennusteen perusteella: 82 miljardia ruplaa.
Mitä tarkoittaa sana: maakuopissa?
- Maa ku' o' pissa (Maa kun on pissa)
Vierailija kirjoitti:
Monet ryssii helposti putin, mutta Putin ryssi Venäjän.
Muodostui pakkomielteeksi hänen uhonsa ja ajaa itsensä tuhoon.
Tuli ja tulee vainoharhaiseksi, niinhän se kävi stalinille ja muillekin diktaattoreille. Menisi vain punkkeriinsa ja 9millisellä suuhunsa ruiskauksen.
Vierailija kirjoitti:
Oli iso tulva, mies pelastautui talonsa katolle ja katseli kun vesi nousi ympärillä.
Hetken päästä lähelle tuli vene josta huudettiin että tule lähelle niin pelastamme sinut.
- ei tarvitse, olen uskossa ja jumala pelastaa, sanoi mies ja vene ajautui virran mukana pois
Myöhemmin vesi nousi jo toisen kerroksen kohdalle ja lähelle tuli toinen vene. Taas veneestä huomattiin katolla istuva mies ja huudettiin että tule katon laidalle niin pääset mukaan.
- ei tarvitse, olen uskossa ja jumala pelastaa, huusi taas mies ja pienen kinastelun jälkeen toinenkin vene joutui poistumaan
Lopulta vesi oli noussut katon harjalle asti ja mies roikkui savupiipussa kiinni. Talon viereen lensi helikopteri josta heitettiin miehelle valjaat ja käskettiin pistämään ne päälle niin kopteri voi nostaa miehen turvaan.
- Ei tarvitse, olen uskossa ja jumala pelastaa, mies huusi savupiipussa roikkuessaan ja lopulta kopterikin joutui lentämään muualle ilman miestä.
Lopulta vesi nousi lisää ja mies hukkui. Saapuessaan taivaan porteille mies kysyi närkästyneenä vastaanottavalta enkeliltä että miksi ihmeessä häntä ei pelastettu kun hän on syvässä uskossa? Enkeli selasi hetkisen kirjaansa ja ihmetteli sitten että miten niin ei pelastettu, hehän lähetti kaksi venettä ja vielä helikopterinkin avuksi.
Kuulostaa vertauskuvalta suomen natojäsenyyden hakemisprosessista.
Oikeinkirjoituksen hallitseminen ei koskaan liene pahasta.
Mitä teet, jos näet haavoittuneen venäläisen nilkuttamassa takapihallasi?
Lakkaat nauramasta ja ammut toisenkin kerran.