Kerrotaan huonoja vitsejä
Olipa kerran kuningas mutta ei ole toista kertaa.
Kommentit (12701)
Ruotsalainen juoksija Springare selviytyi Olympialaisissa 5000 metrin finaaliin.
Kävi kuitenkin niin, että jäi sijalle 16 eli viimeiseksi.
Dagens Sport otsikoi: "Tarvittiin 15 ulkomaalaista lyödäkseen yhden ruotsalaisen."
Kaksi miestä pidätettiin varastettuaan kalenterin. Molemmat saivat 6kk.
- Danny kieltäytyi järjestämästä metallifestareita!
- Miten niin?
- "Tuskaa sulle en vois ikinä mä tuottaa"
Turkulainen dementikko suihkussa: "Onk tää hammastahnaa vai tulink mä?"
Vierailija kirjoitti:
Rehellinen perussuomalainen.
viisas kommunisti.
tämä paska voitti juuri tyhmimmän vitsin ja tyhmimmän kertojan palkinnon[/quote]ja sinä sait tyhmimmän paskan palkinnon kun laitoit sen uudelleen.
Vierailija kirjoitti:
Jussi Halla-Aho
sanna marin söi yksin 850e aamiaisia kuukaudessa. laskut salattiin kun niissä luki: häävalmisteluja.
Siis tuo vitsihän on suorastaan nerokas. Nerokkuudessaan kovasti vertaistaan hakee, vaan turhaa on työ.
Siis vitsin mieshän on Hönölän väkeä ja täysi juntti ja ääliö. Siksei viitsi "turhaan" nousta sohvalta ylös, vaan meinaa juoksuttaa vaimoaan, että käy hänen puolesta paskalla. Taukki ei tajua, ettei toinen voi toisen puolesta paskalla käydä, vaan se pitäisi itse tehdä. Rajatonta on laiskuus ja tyhmyys. Ei usko, kun vaimo yrittää järkeä puhua. Sitten kun paskat tulee housuun, alkaa vaimon syyttely siitä, kun ei voinut käydä paskalla miehensä puolesta. Niin kuin se olisi vaimon vikaa ollut, kun mies ei viitsinyt "turhaan" nousta ylös ja käydä paskalla. Niin, kun vika ei ole koskaan itsessä. Vitsi irvailee juuri sille, kun syytellään muita omista virheistään ja syytöntä haukutaan vastuun pakoilusta, kun ei suostu ottamaan toisen tekemästä virheestä ja hölmöydestä syytä harteilleen. ☺[/quote]oletko ajatellut tästä ammattia-tyhmääkin tyhmempien juttujen selittäjänä. kumpi mahtoi olla tyhmempi itse juttu vai sinun selostuksesi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fillaristin pahin vihollinen? - Ketjupolttaja.
Vanhempaa vitsiä en muistanut.Autoilijan pahin vihollinen? Vihreät.
Eihän tämä ole mikään vitsi, vaan puhdas totuus. Ovat myös toimivan yhteiskunnan pahimpia vihollisia.
- Mainitse helsinkiläinen urheiluseura.
- Helsingfors IF Koff
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rehellinen perussuomalainen.
viisas kommunisti.
Empaattinen kokoomuslainen
Come mister taliban, tali me banana
kissauveea, kissauveea
Vierailija kirjoitti:
Siis tuo vitsihän on suorastaan nerokas. Nerokkuudessaan kovasti vertaistaan hakee, vaan turhaa on työ.
Siis vitsin mieshän on Hönölän väkeä ja täysi juntti ja ääliö. Siksei viitsi "turhaan" nousta sohvalta ylös, vaan meinaa juoksuttaa vaimoaan, että käy hänen puolesta paskalla. Taukki ei tajua, ettei toinen voi toisen puolesta paskalla käydä, vaan se pitäisi itse tehdä. Rajatonta on laiskuus ja tyhmyys. Ei usko, kun vaimo yrittää järkeä puhua. Sitten kun paskat tulee housuun, alkaa vaimon syyttely siitä, kun ei voinut käydä paskalla miehensä puolesta. Niin kuin se olisi vaimon vikaa ollut, kun mies ei viitsinyt "turhaan" nousta ylös ja käydä paskalla. Niin, kun vika ei ole koskaan itsessä. Vitsi irvailee juuri sille, kun syytellään muita omista virheistään ja syytöntä haukutaan vastuun pakoilusta, kun ei suostu ottamaan toisen tekemästä virheestä ja hölmöydestä syytä harteilleen. ☺
oletko ajatellut tästä ammattia-tyhmääkin tyhmempien juttujen selittäjänä. kumpi mahtoi olla tyhmempi itse juttu vai sinun selostuksesi?
No. Jos et ymmärtännä, niin silloinhan sä et ymmärtännä.
Mikä on elämän tarkoitus? kuului kysymys.
En mä vaan osaa sanoa. Mutta sen verran tiedän, ettei sen tarkoitus nyt ainakaan se ole, että asioissa olisi edes joskus jotain järkeä, kuului vastaus.
Hammaslekuri aloitteli uraansa. -Edessä on jännät paikat.
Nyt mennään silmälääkäriin, sanoi sokea. Ei pidä paikkaansa, sanoi hammaslääkäri.
Vierailija kirjoitti:
Mitä s-vikainen eppu huusi talibaneille?
- "Taatanan talipatit!"
Montako talibania tarvitaan vaihtamaan sähkölamppu?
- Ei yhtään, koska länsimaat tekee sen heidän puolestaan
Talibaani lähti piknikille. Pakkasi kalshnikovin, panoksia, juotavaa, särvintä ja vaimonsa säkkiin.
Miten Talibanin tunnistaa?
- Pitää vain katsoa, kuka on siellä suunnassa mistä ammutaan.
HYSSSS! Ei saa tuollaisia ääneen sanoa eikä varsinkaan kirjoittaa mihinkään, kaikkein vähiten nettiin. Valtakunnansyyttäjä keksii vielä syyttää sinua kiihottamisesta kansanryhmää vastaan. Tänne kirjoittamasi taleban-vitsisi toimivat sitten pitävinä todisteina sinua vastaan ja maksimituomiota paukkuu.
Edustaja menetti paikkansa, kuulin.
-Ei pitänyt paikkaansa.
- Terve Matti, pitksätä aikaa kiva nähdä, mitäs mies puuhaa?
- Mitäs minä.... raskasta vaan hengittää...
-?
- No niin...oon ministeriön alin virkamies....
Pekka Kabulissa - kakka pebulissa.