Kerrotaan huonoja vitsejä
Olipa kerran kuningas mutta ei ole toista kertaa.
Kommentit (12701)
Vierailija kirjoitti:
-Kapanteri.- kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Mikä on suosituin ateria Ylen työpaikkaruokalassa?
- Ylen kanavilla.Ylen ruokalassa voi syödä ylen.
Näköjään tv-kanaviakin voi syödä.
Sä kun söit ylen ja mä söin subin.
Mä imin alfaa
Kuinka monta ihmistä tarvii kääntämään kelloa?
- Yksi
Kuinka monta ihmistä tarvitaan pitämään aikaa yhdessä ajassa?
- Ei edes 8 miljardia riitä
Miten ripaska syntyi? Siperiassa venäläiset joutuivat riukupaskalla ollessaan potkimaan susia loitommalle.
Entä miten riverdance keksittiin? Siitä, kun irlantilaisessa pubissa oli vain yksi vessa.
Kuinka moni keksii itse vitsinsä?
Mä oon tässä muutaman päivän sisällä keksinyt kaksi tarina vitsiä. Toinen on yleisurheilu vitsi ja toinen tuo Minkä nimen äiti keksii pojalleen vitsin. Itse olen tyytyväinen molempiin niistä.
Miksi apina ei saisi syödä pingviini -jäätelöä?
- Koska se olisi rasistista
Pikkukalle viittasi tunnilla vimmatusti.
Opettaja kysyi että mitäs Kalle
-saanko mennä paskalle kysyi Kalle
Opettaja siihen että ei saa käyttää sanaa paska vaan pitää sanoa kakka. Mutta voit mennä
Musiikkitunnilla muutaman viikon päästä kyseli että tietääkö kukaan venäläistä kansantanssia
Pikku-Kalle viittelöi ja sain luvan vastata
Kalle vastasi: Rikakka
Miksi elefantti ei voinut pestä itseään kunnolla ollessaan yökylässä ystävänsä hiiren luona.......suihkusaippua oli lopussa.
Mä oon keksinyt paljon vitsejä tänne, mutta harvat vain näyttää pitävän niistä.
Pitäisikö vain vanhoja tuttuja vitsejä kertoa tänne?
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö vain vanhoja tuttuja vitsejä kertoa tänne?
Mä keksin yhen pitkän ja hyvän vitsin, kirjoitin sen tänne, ja sitten porukka täällä ei ymmärtänyt sitä ollenkaan.
Olen erittäin suosittu naisten keskuudessa ja pääsen rakastelemaan kenen tahansa naisen kanssa jonka kanssa haluan sitä. T: Kiltti mies 39v.
Mitä eroa on radiolla, televisiolla ja palkankorotuksella? Radiosta kuuluu, televisiosta näkyy, mutta palkankorotusta ei näy eikä kuulu.
Koira tulee työhaastatteluun. No jos koira, niin koira -ketään ei saa syrjiä. Osaatko käyttää tietokonetta, kysyn häneltä. Koira istuu tietokoneen taakse ja alkaa naputtamaan. Hirvittää, mitä nyt neuvoksi. Onneksi muistan, että kyseisessä työssä vaatitaan kaksikielisyyttä. No puhutko kahta kieltä, kysyn häneltä. Hau, miau, vastaa koira.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö vain vanhoja tuttuja vitsejä kertoa tänne?Mä keksin yhen pitkän ja hyvän vitsin, kirjoitin sen tänne, ja sitten porukka täällä ei ymmärtänyt sitä ollenkaan.
Jos se oli se toisen puolesta paskalle meneminen -vitsi niin itsekään sitä en ymmärtänyt. Aloin miettiä olisiko se mies jättänyt paskat tekemättä, jos nainen olisi mennyt vessaan paskalle?
Vai miten sitä vitsiä olisi pitänyt ajatella?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö vain vanhoja tuttuja vitsejä kertoa tänne?Mä keksin yhen pitkän ja hyvän vitsin, kirjoitin sen tänne, ja sitten porukka täällä ei ymmärtänyt sitä ollenkaan.
Jos se oli se toisen puolesta paskalle meneminen -vitsi niin itsekään sitä en ymmärtänyt. Aloin miettiä olisiko se mies jättänyt paskat tekemättä, jos nainen olisi mennyt vessaan paskalle?
Vai miten sitä vitsiä olisi pitänyt ajatella?
No just siinä se vitsi onkin, että vitsin mies kuvitteli vaimonsa voivan käydä paskalla hänen puolestaan. Että hänen ei tarvitse vaivautua, vaan voi laittaa toisen asialle. Vitsi irvaili tyhmyydelle, laiskuudelle ja sille, miten idioottimaisesta asiasta voi syntyä riita.
Vierailija kirjoitti:
up
Mitä yrität sanoa? Aina menen sivulla ylös, mutta ei siellä näy mitään.
Näin koulujen loman alettua sopii kertoa seuraava vitsi. Kerrotaan, että joskus kauan sitten opettajaksi pyrkivien pääsykokeessa oli seuraava kysymys: "Luettele kolme syytä siihen miksi haluat opettajaksi." Eräs pyrkijä vastasi " kesä., heinä- ja elokuu." Toivottavasti häntä ei valittu.
Kaks turkulaist naist meni autol (Saapil) Kakskertaan sieneen ja sopivat siin matka varrel, et jos eksyvä toisistas ni toine menee autol ja huuta siält nii et toine sit ymmärtäs tull huuro suunta.
No, eksyvähä ne ja toine tiätenki teki just simmottis ku oli sovittu.
Myähemmi oikeures syytetti yht tamperelaist äijää raiskauksest. Tuomaril äijä selitti mitä oli tapatunu: - Mää nääs olin kaikes rauhas lenkil mettäpolul, ku puskan takkaa joku naine alko kailottamaa helevetin kovaa " Tuu tän, saapillua!"
Tuamio: Naisel kahreksan päiväsakkoo yllyttämisest.
Koulujen juuri loputtua sopii kertoa myös tämä toinenkin vitsi. Virossa suomalaista Pikku-Kallea vastaa Jogu. Opettaja jakoi todistuksia. Tullessaan Jogun kohdalle hän sanoi: "Saat nyt niin huonon todistuksen että kun isäsi näkee sen hänen hiuksensa nousevat pystyyn." Jogu totesi tyynesti: "No, mutta sehän on kivaa. Isä on ollut kalju jo monta vuotta."
Mitä yhteistä on hiilellä ja lotalla? Ne on molemmat jylsijöitä.