Kerrotaan huonoja vitsejä
Olipa kerran kuningas mutta ei ole toista kertaa.
Kommentit (12701)
Laihialainen kesäkeitto: Pari kolme kauhallista lämmintä vettä kukkakuvioiselle lautaselle.
Miksi turkulaiset eivät tee enää jääkuutioita? Joku hukkasi reseptin.
Miksi blondi tuli Kerrotaan huonoja vitsejä
-sivustolle?
- Koska halusi nauraa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hönölässä alkoi kova perheriita seuraavasta asiasta.
Koko perhe istui olohuoneessa telkkarin äärellä, kunnes mies sanoi vaimolleen: - Hei, emännys. Käy mun puolesta paskalla.
- Höh. Emmä nyt sun puolesta voi paskalla käydä! Saat kuule käydä paskalla ihan ite, tokaisi vaimo.
- Kävisit nyt. Mä en nyt millään jaksais nousta tästä sohvalta ylös turhan päiten ja mulla alkaa olla jo vähän kova kakkoshätä. Kävisit nyt, jatkoi mies.
- Ootsä ihan pöljä? Tajuu jo, etten mä voi käydä sun puolesta paskalla, hermostui vaimo.
Mies intti asiaa kovasti, kunnes paskat tulivat väkisin housuun ja kauhea haju täytti olohuoneen. Lapset lähtivät huoneisiinsa yökkäilyn saattelemana.
- No nii. Kato nyt, mitä sait aikaan. Olisit vaan käynyt paskalla mun puolesta, niin nyt ei olisi tämmöstä siivoa. Oho. Nyt sitä paskaa valahti tähän sohvallekin. Ja tämä kaikki vain siksi, kun sinä et voinut tehdä omaa osaasi parisuhteen eteen, valitti mies.
- Ai jaa. Vai on se nyt mun vikaa, kun sinä et voinut käydä paskalla! kiivastui vaimo.
- No niin. Taas sä aloitat tuon vastuun pakoilun! Kun sulle annetaan joku helppo ja yxinkertane homma, niin sitäkään et voi tehdä. Sitten kun sattuu vahinko sun laiskuuden takia, niin sitten sysäät vastuun sille, jolla ei ole tapahtumaan osaa eikä arpaa! möykkäsi mies sohvalla paskat housussa.Tämä ei ollut vitsi vaan joku idiootti kertomus
Vitsin joko ymmärtää, tai sitten ei. Nyt ei ymmärretty.
Mutta tässä ketjussahan haettiinkin juuri huonoja vitsejä, joten vitsi oli erittäin onnistunut, koska joku ei pidä sitä edes vitsinä, vaan kertomuksena. ☺
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hönölässä alkoi kova perheriita seuraavasta asiasta.
Koko perhe istui olohuoneessa telkkarin äärellä, kunnes mies sanoi vaimolleen: - Hei, emännys. Käy mun puolesta paskalla.
- Höh. Emmä nyt sun puolesta voi paskalla käydä! Saat kuule käydä paskalla ihan ite, tokaisi vaimo.
- Kävisit nyt. Mä en nyt millään jaksais nousta tästä sohvalta ylös turhan päiten ja mulla alkaa olla jo vähän kova kakkoshätä. Kävisit nyt, jatkoi mies.
- Ootsä ihan pöljä? Tajuu jo, etten mä voi käydä sun puolesta paskalla, hermostui vaimo.
Mies intti asiaa kovasti, kunnes paskat tulivat väkisin housuun ja kauhea haju täytti olohuoneen. Lapset lähtivät huoneisiinsa yökkäilyn saattelemana.
- No nii. Kato nyt, mitä sait aikaan. Olisit vaan käynyt paskalla mun puolesta, niin nyt ei olisi tämmöstä siivoa. Oho. Nyt sitä paskaa valahti tähän sohvallekin. Ja tämä kaikki vain siksi, kun sinä et voinut tehdä omaa osaasi parisuhteen eteen, valitti mies.
- Ai jaa. Vai on se nyt mun vikaa, kun sinä et voinut käydä paskalla! kiivastui vaimo.
- No niin. Taas sä aloitat tuon vastuun pakoilun! Kun sulle annetaan joku helppo ja yxinkertane homma, niin sitäkään et voi tehdä. Sitten kun sattuu vahinko sun laiskuuden takia, niin sitten sysäät vastuun sille, jolla ei ole tapahtumaan osaa eikä arpaa! möykkäsi mies sohvalla paskat housussa.vitsi surkea, mutta "emännys" sana mainio. otan käyttöön
Siis tuo vitsihän on suorastaan nerokas. Nerokkuudessaan kovasti vertaistaan hakee, vaan turhaa on työ.
Siis vitsin mieshän on Hönölän väkeä ja täysi juntti ja ääliö. Siksei viitsi "turhaan" nousta sohvalta ylös, vaan meinaa juoksuttaa vaimoaan, että käy hänen puolesta paskalla. Taukki ei tajua, ettei toinen voi toisen puolesta paskalla käydä, vaan se pitäisi itse tehdä. Rajatonta on laiskuus ja tyhmyys. Ei usko, kun vaimo yrittää järkeä puhua. Sitten kun paskat tulee housuun, alkaa vaimon syyttely siitä, kun ei voinut käydä paskalla miehensä puolesta. Niin kuin se olisi vaimon vikaa ollut, kun mies ei viitsinyt "turhaan" nousta ylös ja käydä paskalla. Niin, kun vika ei ole koskaan itsessä. Vitsi irvailee juuri sille, kun syytellään muita omista virheistään ja syytöntä haukutaan vastuun pakoilusta, kun ei suostu ottamaan toisen tekemästä virheestä ja hölmöydestä syytä harteilleen. ☺
Haluan hopeateeni kylmänä, maidotta ja sokeritta.
-Tuttujen oluthanojen lisäksi meillä on myös hopeateehana.
M i k s i __ J a s m i n e __ n a i __ k ö y h ä n__
m i e h e n ?
J o t t a__ v o i s i__ d o m i n o i d a
Mikäköhän tuossa Jasmine vitsissä on kielletty sana, kun monesti tuli "julkaistaan hyväksynnän jälkeen" ?
Miksi identtiset menivät marjaan, mutta eivät koskaan tulleet sieltä pois?
- Koska he ovat keskenään, kuin kaksi marjaa
Vierailija kirjoitti:
- Mikä on suosituin ateria Ylen työpaikkaruokalassa?
- Ylen kanavilla.
Ylen ruokalassa voi syödä ylen.
Kun salat julki tuli, niin muija jalat sulki.
Vaaleaveriköllä oli vaikea koota kahden palan palapeliä.
"Onnistuin silti puolet kokoamaan."
Olipa kerran tuleva äiti, joka oli matkalla sairaalaan. Auton ratissa tämä tuleva äiti alkoi miettiä pojalleen nimeä ja suuntasi katseensa auton kattoon. Yhtäkkiä tämä äiti joutui pahaan kolariin rekan kanssa ja jäi auton sisään rutistuksiin. Naiselle ei käynyt kuinkaan, mutta oli jumissa autossa. Ajankuluksi mietti yhä lapselleen nimeä: "Mikä pojalle nimeksi?"
Hetken päästä pelastushenkilökunta saapui paikalle ja auttoivat naisen auton sisuksista.
Eräs pelastushenkilökunnan jäsenistä sanoi sitten pelastetulle naiselle: "Teillä on onni matkassa". Siihen nainen: "Niinpä on! Tuleva poikani nimi".
Missä menee hyvän maun raja?
Välilihan kohdilla.
Mikä siitä tulee kun laittaa vihaselle tyttöystävälle pyyhkeen viitaksi?
-SUPERvihanen
-Kapanteri.- kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Mikä on suosituin ateria Ylen työpaikkaruokalassa?
- Ylen kanavilla.Ylen ruokalassa voi syödä ylen.
Näköjään tv-kanaviakin voi syödä.
Sä kun söit ylen ja mä söin subin.
Miksi kiimaset menevät mielummin k-kauppaan?
- Koska s-kaupassa heistä tulisi siimaset.
Mitä nunna sanoi taivaassa? "Kiitti pimpistä. Oli kiva pissiä."
Pidä Suomi siistinä - syö pulu päivässä.
Arabi ravisteli parvekkeelta mattoa mihin naapuri totesi , yritätkö mäki starttia.