Kerrotaan huonoja vitsejä
Olipa kerran kuningas mutta ei ole toista kertaa.
Kommentit (12678)
Kuka ankkalinnan hahmoista on demarin ideaali?
Eka Vekara, koska hänellä on pohjattomat taskut
Seppä teki töitä pajassaan ja ohikulkijat kertoivat kaikenlaista. Seppä tuumasi aina, että "olishan siinä voinut pahemminkin käydä." No sitten eräs Pekka ajatteli, että nyt on semmoinen juttu, että seppä menee hiljaiseksi. "On se tuo Ville äkkipikainen. Siellä oli ollut kotona vieras mies hänen vaimon kanssa, jonka Ville tappoi." Seppä kuunteli ja sanoi: "Olisihan siinä voinut pahemminkin käydä" Miten niin? "No kun minä olin siellä viime viikolla."
Pikku-Kalle oli isänsä mukana autokaupassa. - Ostetaan Lada, sanoi pikku-Kalle. - Ei todellakaan osteta, eihän Lada ole edes auto, sanoi isä.
Kaupat syntyi sitten uudehkosta Mersusta, jolla he lähtivät ajamaan kotiin. Risteyksessä oli korkea lumikasa haittaamassa näkyvyyttä, joten isä kysyi tuleeko sieltä autoja. - Ei tule, vastasi pikku-Kalle, joten isä lähti liikkeelle ja samassa Lada rysähti heidän kylkeensä.
- Miksi sinä valehtelit ettei autoja tule, kysyi isä vihaisena. - Mutta sinähän sanoit ettei Lada ole auto!
Väsynyt rekkakuski pysähtyi huoltikselle syömään. - Päivän pannu? kysyi tarjoilija. - Eiku yön ajanu.
Menin lääkärin vastaanotolle. Lääkäri sanoi, että kerro alusta lähtien. Alussa loin taivaan ja maan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Antero Mertaranta raiskattiin savannilla. Pusikosta kuului Anteron huuto: "Ihanaa leijonat ihanaa!"
"Vaikka tekee kipeää, ei haittaa!"
"Siinä on paikka, miksi et laukea?"
Kävin kahtomassa työkkärissä yhtä hommoo.
- no löytyikö töitä?
Kuka se puhu töestä yhtään mittään!
Lähdenpä työstämään lautaa,
sanoi pienirintaisen naisen mies kaverilleen kaupan pihalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Antero Mertaranta raiskattiin savannilla. Pusikosta kuului Anteron huuto: "Ihanaa leijonat ihanaa!"
"Siinä on paikka, miksi et laukea?"
Ihanaa, saatanan ihanaa!
Mitä sanoin nainen homojen seksistä?
Hävytöntä!
Kuka teki aseellisen hyökkäyksen Veikkauksen toimistoon? Valitse oikea vastaus.
- Terroyksi
- Terroristi
- Terrokaksi
Opi englantia:
Sähköpotkulauta = power kick board.
kissavitsejä:
Pikku-Vesan naapurissa omakotitalossa asui rouvashenkilö joka tarjosi rahaa vastaan "tiettyjä palveluita" tietyille herrasmiesten tarpeille. Ainakin näin huhuttiin ja rouvan ovella ramppasikin kiitettävä määrä näitä "herrasmiehiä".
Eräänä iltana kun pikku-vesa tuli partiosta hän näki rouvan katolla kaksi parittelevaa kissaa, jotka mourusivat ja naivat niin että katto tömisi ja rämisi ja tienoon täytti heidän kiimainen mylvintänsä. Kisut kuitenkin siinä hurmoksessaan kieppuivat liian lähelle katon reunaa ja putosivat katolta. Vesa juoksi kiireen vilkaa soittamaan rouvan ovikelloa. Rouva avasi oven silkkiaamutakissaan mittaili Vesaa nyrpeästi katseellaan, ja sanoi: "Ei onnistu, olet liian nuori, tule parin vuoden päästä uudestaan niin katsotaan sitten". Vesa vastasi: " Ei en minä sen takia tullut vaan tulin ilmoittamaan että rouvan mainoskyltti putosi juuri katolta..."
Pikkukisu katseli isoja kolleja jotka oli lähdössä ulos. Hän pyysi päästä kollien mukaan. Isot kollit katselivat pikku kollinpoikasta naureskellen ja sanoivat: " ei nyt onnistu! me kuule olemme lähdössä naimaan ja sinä olet siihen ihan liian pieni"
Pikkukisu kuitenkin nilliitti ja ruinasi että hänkin haluaa mukaan. Isot kollit tuumiva että no hyvä on ehkä pikkukollin sitäpaitsi on jo hyvä nähdä miten kollinhommat hoidetaan ja katsella tarkasti ja ottaa oppia. Pojat menivät talon luo, jossa asui hemaiseva tyttökissa ja alkoivat kiertää taloa ympäri mouruten. Tyttökissaa ei kuitenkaan näkynyt eikä kuulunut. Pojat kiersivät, kiersivät ja kiersivät... Viimein pikkukolli sanoi: "Minä en jaksa naija enää yhtään ja jalkojakin palelee. Minä lähden ainakin kotiin..."
Vierailija kirjoitti:
Opi englantia:
Sähköpotkulauta = power kick board.
Väärin! Se on electrical fire board!
What would bears be without bees?
-ears
Vierailija kirjoitti:
Mikä on Annakadun vastakohta. - En anna, en kadu.
Anna Mäki ja Usko Kylmänen kohtasi: mäen anna, johon mies: kylmäsen usko.
Mikä on lukutoukan duunariversio?
- paperitoukka
- Kerro vitsi
- No, millä mä sen kerron?
- Suulla
Mitä tehdä, jos kurkkua kutittaa?
- Raavi