Kerrotaan huonoja vitsejä
Olipa kerran kuningas mutta ei ole toista kertaa.
Kommentit (12686)
Mitä Waltteri Bottas tekee varikolla? Istuu paskalla.
- Miksi kirahvilla on pitkä kaula?
- Jos se olisi lyhyempi, se ei ulottuisi päähän asti.
- Onpa tämä pitkä tie.
- Jos se olisi lyhyempi, se ei ulottuisi perille asti.
---
- Onpa tämä tie mutkainen.
- Ne oli vahingossa tilanneet liian pitkän tien tälle välille..
Matti kukkarossa, Teppo turkissa.
Tarkastaja ihmettelee syöpäsairaille rahaa keräävän yhdistyksen kulujen suuruutta. "Miten nuo keräyskulut voivat olla 99% prosenttia ja syöpasairaille menee vain 1% kerätyistä varoista?" Hän kysyy yhdistyksen vetäjältä.
- "No aatteleppa ku uusimmalla Ferrarin mallilla käyt niitä rahoja toimistolta hakemassa ja siis... pitäähän niillä olla ennen pankkkiin viemistä jokin välivarasto ja mulla on sitä varten ostettuna kokonainen kerros kalasataman tornitalosta."
Pikku-Kalle, Häkämies, Satonen, Marttinen ja Orpo menivät saunaan.
?
Pikku-Kalle ei mahtunut, koska siellä olivat jo Halla-aho, Brunein sulttaani, Stubb, Qatarin Emiiri ja Jordanian kuningas.
Veijo-Allanin autosta puhkesi rengas, ja eihän siinä muu auttanut kuin pysähtyä ja alkaa vararengasta vaihtamaan. Kun rengas oli irrotettu, Mertsi tuli ja pysähtyi viereen ja sanoi: - Hai, ota sie renkaat niin mie otan stereot!
Vaimoni on outo. Eilenkin se sanoi että etkö sinä ollenkaan kuuntele. Mietin että onpa outo tapa aloittaa keskustelu.
Olipa kerran mies, jolla oli sen pituinen se.
- Mikä on J. Karjalaisen jumala?
- Tähtilampun Allah.
Mitä eroa on joulupukilla ja juutalaisella? Joulupukki menee savupiipussa alaspäin.
Vierailija kirjoitti:
Mitä eroa on joulupukilla ja juutalaisella? Joulupukki menee savupiipussa alaspäin.
Meneekö se ulos sitten ovesta, kun reki on katolla?
Jos Riikka olisi kana, mitä hän munisi?
Talouden
Li andersson eli edellisen hallituksen opetusministeri, kiirehti haukkumaan riikka purran, eli uuden noin vuoden toimineen hallituksen valtiovarainministerin, pudonneista pisatuloksista.
Ja kyllä, tuossa oli vitsi.
Vierailija kirjoitti:
- Tähtilampun Allah.
En ymmärrä vitsiä. Voisiko joku selittää sen minulle?
Radiosta kuuluu asia, että joku ajaa autollaan väärään suuntaan moottoritiellä. Väärään suuntaan ajanut soittaa radioon ja sanoo, että täällä ajavat kaikki väärään suuntaan autoillaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Tähtilampun Allah.
Jätä h-kirjain pois, kun luet.
Tähtilampun alla on kappaleen nimi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Tähtilampun Allah.
Jätä h-kirjain pois, kun luet.
Tähtilampun alla on kappaleen nimi.
Tätilampun allah? Onko tuo nyt sitten muka ymmärrettävämpi?!
(eri)
"Ruotsin merivoimat luuli piereskelevää silliparvea venäläiseksi sukellusveneeksi ja käynnisti etsintäoperaation"