Kerrotaan huonoja vitsejä
Kommentit (12687)
Mitä yhteistä on lotalla ja hiilellä
Ne on molemmat jylsijöitä.
Nainen oli niin lihava, ettei lapsi mahtunut ulos kun laskettua aika koitti
missä suomessa tapaa kuumia naisia?
- Ruumishuoneella. mutta heidät pitää ensin lämmittää mikrossa
Vierailija kirjoitti:
Mitä yhteistä on Ferrarille ja naisten alapään suojilla? (tämä juttu syntyi vuonna 1999 Malesiassa)
Niissä on molemmissa siivekkeet päin vittua...
Kaikenlaisissa ajoneuvoissa ja istuimissa on istuin osat päin persettä. Eikö täällä Suomessa osata mitään valmistaa kunnolla 🤔🥺
Blondi esittäytyi kutsuilla.
Blondi: Barbara, cheerleader
Isäntä: Vladimir, Put'in
Blondi: Oh, already now?
Karttulassa on lämmintä säätiedotuksen mukaan tänään +37 astetta. Vai olikohan se sittenkin Kharttumissa.🤔🤭😅
Uusi. Hauskat kotivideot on ihan pska Sampon juontamiseen verrattuna. Nykyisessä hkvid. Toimittaja olla möllöttää ruudun sivukuvana. 👎🤮🤮🤮
Igor kertoi: "Kun minä aamulla lähden kotoa töihin, läpsäisen minä hellan ääressä seisovaa vaimoani, Tatjaanaa, pepulle. Ja kun minä palaan töistäni kotiin, näen minä vaimoni seisovan siinä hellan äärellä, ja yhä hänen pakaransa väreilevät siitä, kun minä lähtiessäni häntä läpsäisin. Ei, ei vaimoni lihava ole! On vain niin lyhyet työpäivät."
Ihmemies McGyver meni mäkkäriin ja tilasi sata juustohampurilaista. Niitä sitten alettiin vääntämään, ja ihmemies jäi oottelee. Jonkin ajan kuluttua ihmemiehelle tultiin sanomaan, että nyt valitettavasti kävi niin, että 99 hampurilaista saatiin tehtyä, mutta juustot ja pihvit pääsivät loppumaan. Kuorma tulee tunnin päästä, että jäätkö odottamaan vai otatko nuo 99 hampurilaista mukaan nyt?
Ihmemies sanoi, että ei kiitos. Mä en ota, ja lähti menemään. Mäkkärin työntekijä totesi siihen, että no jo oli ihme mies.
Vierailija kirjoitti:
Antakaa minulle euroja asunnon ostoon kadulla asujalle. Please .
Osta koskenkorvaa lämmikkeeksi, eihän se paljon maksa. Sinolia ei saa juoda, se on myrkkyä.
Mustanaamio meni nakkikioskille. Myyjä kysyi laitetaanko kaikki mausteet. Mustanaamio vastasi: kyllä.
Iso paha susi kysyi iso-äipältä. Missäs se puna-hilkka on ? Tuollahan se metsälammella on pimppiiään pesemässä, vastasi iso-äippä. Iso paha susi siihen, että onpas satu muuttunut sitten viimex käymiseni jälkeen.
Miksi nalle puh löi nasua naamaan?
Ei miksikään koska he ovat kavereita
Miksi moottoritie on kuuma?
- koska se on harakoitten kuumapöytä "syömään"
Räppärit sopisi hyvin Bernand ja Biancan matkaan koska: pelastusjärjeSTÖÖ.
Mikä on Pekka Katajan lempikappale?
MC Hammer " It's hammer time "
Johanna Vehkoo...hähähähähähähähähäh