Kerrotaan huonoja vitsejä
Olipa kerran kuningas mutta ei ole toista kertaa.
Kommentit (12676)
-Rakastan sinua kultaseni erityisesti siksi että olet niin positiivinen.
-Niin lääkärikin sanoi minulle kun testitulokset tulivat.
Vierailija kirjoitti:
Miksi miesten palkat eivät riitä mihinkään?
- Koska tutkimusten mukaan naiset saavat neljä viidesosaa miesten palkoista.
Naisen palkka on miehen 20-senttinen.
Miksi sinulla ei ole taskulaskinta? -Minulla on niin vähän taskuja, että ne voi laskea päässäkin.
84-vuotias pappa oli lääkärillä. Testit olivat OK ja pappa oli hyvässä kunnossa.
- Mitenkäs henkinen puoli, kysyi lääkäri, onko se kunnossa? Uskonasiat jne?
- On, ja varsinkin Jumalan kanssa menee hienosti, vastasi pappa. - Hän tietää että näköni on mennyt huonoksi ja auttaa. Kun menen yöllä vessaan niin Puff! ja valot syttyvät. Kun olen valmis niin Puff! ja valot sammuvat.
Asia jäi vaivaamaan lääkäriä ja myöhemmin hän soitti papparaisen vaimolle ja tiedusteli onko tosiaan niin että Jumala sytyttää ja sammuttaa valot kun mies käy WC:ssä.
- Voi ei! huudahti vaimo. - Se kusee taas jääkaappiin!
Mies ja nainen ostivat saaren, mutta eivät keksineet sille nimeä. He päättivät, että saaren nimeksi tulee se, mitä ensimmäinen ohikulkija sanoo. Kohta saaren ohi meni moottoriveneellä mies, joka huusi: "Hevosen pylly!" Saaren nimeksi tuli siis Hevosen pylly. Parin vuoden kuluttua he saivat pojan, mutta eivät keksineet hänellekään nimeä. He päättivät taas, että mitä ensimmäinen ohikulkija sanoo, se tulee pojan nimeksi. Kohta ohi meni taas moottoriveneellä sama mies ja huusi: "Reikä!" Pojan nimeksi tuli siis Reikä. Eräänä päivänä poika katosi, ja poliisit kutsuttiin hätiin. Pitkän etsinnän jälkeen poliisit totesivat: "Etsimme koko Hevosen pyllyn, mutta Reikää ei löytynyt".
Kolme miestä meni metsään. Ensimmäisellä oli kirves, toisella saha. Mikä kolmannella oli?
ientulehdus
-joka kolmannella suomalaisella on ientulehdus.
Maksa laatikko
Maksalaatikko
Ruotsin oppitunti:
- Vad är skillnaden mellan en häst och en politiker?
- En häst kan inte sko sig själv!
Tämä on kielivitsi, joten selitys on tylsä, mutta käännänpä kuitenkin:
- Mikä ero on hevosella ja poliitikolla?
- Hevonen ei pysty kengittämään itse itseään!
Ruosiksi siis verbi kengittää (att sko) on sama kuin hankkia itselleen suuria etuuksia / omaisuuksia.
-Kuinka -piip- tekee itsemurhan?
-venyttää alahuulen pään yli ja nielaisee.
Matilta tuli kortti Perusta. Hän taitaa olla kipeä. -Kuinka niin? -Hän sanoi olevansa viidettä päivää Limassa.
Ruosu kirjoitti:
Ruotsin oppitunti:
- Vad är skillnaden mellan en häst och en politiker?
- En häst kan inte sko sig själv!Tämä on kielivitsi, joten selitys on tylsä, mutta käännänpä kuitenkin:
- Mikä ero on hevosella ja poliitikolla?
- Hevonen ei pysty kengittämään itse itseään!Ruosiksi siis verbi kengittää (att sko) on sama kuin hankkia itselleen suuria etuuksia / omaisuuksia.
suomalaisversio:
mikä erottaa poliitikon ja hevosen?
satula
Millä eläimellä on munat selässä?
Ratsupoliisin hevonen
Miksi pieru haisee? -Että kuurotkin tajuaa, mille nauretan.
En skitig elg badar och blir ren.
Rinne ähöttämässä pääministerinä.
Mikä on vanhuuden huippu? -Kun tunsi Eevankin vielä kun tämä oli kylkiluuna.
Mikä seuraavista on suomalainen nimi? -Seppota Alasmaa -Ullata Alasmaa -Karita Alasmaa -Elinata Alasmaa
Ville 5v. oli kaupungilla isänsä kanssa ja näki urheilijan jota fanitti.
Iloisena sanoi isälleen:
"Kato, kato iti! Tuolla on Jali Kulli. Mä meen sanoon sille molo."
Miksi miesten palkat eivät riitä mihinkään?
- Koska tutkimusten mukaan naiset saavat neljä viidesosaa miesten palkoista.