Miksi minä sain sairaalassa vaaleanpunaiset vaatteet mutta vieressä oleva poitilas sai siniset? (olemme molemmat naisia)
Miksi minun täytyy käyttää ällöttävän vaaleanpunaisia vaatteita? Onko henkilökunta jotenkin päätellyt, että koska minulla on pitkät hiukset ja hoikka, mutta naisellinen vartalo, niin minun täytyy käyttää "naisten" värisiä vaatteita?
Viereinen potilas on tukeva lyhythiuksinen nainen ja hänellä on siniset vaatteet.
Kommentit (25)
Sairaalassa vaatteiden väri määräytyy koon mukaan. Kaikki s koot ovat vaaleanpunaisia. Sininen on kokoa L.
Sairaalavaatteiden eri koot ovat eri värisiä.
Vanha juttu taas, mutta sä oot läskimpi.
Mulla oli vihreet. Mitäköhän se merkkaa?
Luultavasti henkilöunta teki hätäisiä oletuksia sinusta ulkonäkösi perusteella ja ajattelivat, että haluaisit "naisellisemmat" kuteet. Yrittivät varmaan olla ystävällisiä. Aika kummaa tuollaisten johtopäätösten tekeminen.
Ainakin siinä sairaalassa missä minä olin, eri kokoiset vaatteet olivat eri värisiä. Helpottaa lajittelua pesulassa ja osastolla, kun näkee suoraan väristä minkä kokoisten kasaan mikäkin vaate kuuluu. Varastosta löytyy myös nopeasti oikeankokoiset vaatteet.
Näytit vaan niin hyvältä et pinkkiasu puki sua hyvin:)
Toi sun asenne on perseestä. Hoikka naisellinen vartalo... juu barbit pukeutuu pinkkiin.
Ne värit ovat kokokoodeja. Eri koot ovat eri värisiä. Ei tarvitse etsiä merkintöjä, kun väristä näkee suoraan vaatteen koon.
pinkki ja keltainen (näitä vähän mutta jos tulee pienehkö mies) s, sininen m, vihreä l, ruskea xxl
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli vihreet. Mitäköhän se merkkaa?
Oot luonteeltas kateellinen
XS keltainen
S vaaleanpunainen
M vihreä
L sininen
Xl ruskea
XXL harmaa
XXXL mumu
Juu, siniset ovat keskenään samaa kokoa ja vaaleanpunaiset taas keskenään samaa. Eivät he siis muuten katso, vaan yrittävät löytää suunnilleen oikeankokoiset vaatteet kullekin.
Tosin itseäni nauratti, kun viimeksi sairaalassa ollessani leikkauspaita muistutti purjetta. :D
Vierailija kirjoitti:
Eri koot on eri värisiä.
Luulin että viittasit tällä ihmisten kokoon ja yläpeukutin.
Oksettavaa, pidät itseäsi vierustoveria parempana vain ulkonäön perusteella. Pidätkö itseäsi parempana hiusten pituuden vuoksi?
Mielisairaille annetaan vaaleanpunaiset, kuolemansairailla siniset.
Mun 2v poikakin sai sairaalassa sen pinkin pyjaman. Oisko pitänyt valittaa?
Sopi kyllä yllättävän hyvin sille ja näytti söpöltä siinäkin.
Hän näytti varmaan enemmän siltä, että on enemmän kotonaan sinisissä. Tietenkin ulkonäkö voi pettää. Teitkö sairaalan johdolle valituksen? Kannattaa.