Maailman pinnallisin ihmisrotu: maailmanparantajat/viheriöt/SJW:t
Pinnallisimpana on perinteisesti pidetty snobeja, jotka panostavat ulkonäköönsä saadakseen ihailevia katseita. Typeriä he kyllä ovat, mutta he eivät edes teeskentele olevansa hyviä. Punavihreät maailmanparantajat taas kerjäävät ihailua eettisyytensä vuoksi ja ovat valmiita tekemään mitä tahansa peitelläkseen todelliset aikomuksensa - jopa teeskentelemään hyvää ihmistä.
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
Ihana tuulahdus kasarilta, snobit...
Eiks ne ollu silloin juppeja?
Vierailija kirjoitti:
Ihana tuulahdus 70-luvulta, vasta-argumenttien puutteesta kumpuava piikittely.
Ap
Miksi vegaanit mouhottaa kaikkialla vegaanisuuttaan? Enhän itsekään seurassa ensimmäisenä mainitse vakaumuksistani ja tee eleilläni selväksi kuinka olen muita parempi.
Vierailija kirjoitti:
Miksi vegaanit mouhottaa kaikkialla vegaanisuuttaan? Enhän itsekään seurassa ensimmäisenä mainitse vakaumuksistani ja tee eleilläni selväksi kuinka olen muita parempi.
Heitäv vaivaa ihmiskunnan suurin kirous: TÄYDELLINEN varmuus oikeassaolemisesta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Miten mä en ole koskaan törmännyt tähän ilmiöön? Enemmän näyttäisi olevan niitä jotka jatkuvasti urputtavat vegaaneista.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin muistan missä kuulin sanan ekaa kertaa ja kuka sen sanoi. Juppeja oli tietty myös.
Bill Maher says PC culture helped ‘a madman’ become president