Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys kristitylle tässä

Vierailija
29.01.2017 |

Kysyppä itseltäsi miten Jeesuta kohdeltaisiin nyky Israelin hallituksessa ?

Montako tuntia vapaana heiluisi?
Teloitettaisiinko?

Näin nimittäin juurikin kävisi!

Sinun on valittava puolesi fanitatko veljiään murhaavia maallisia nykyisraelilaisia vai sitä Jumalan hengellistä Israelia jota Jeesus kuninkaana edustaa joka ei sorra palestiinan veljiä eikä anasta maata . Joka ei opettele sotimaan kuten oikeat juutalaiset siellä eivätkä fanita tätä Israelia ollenkaan koska haluavat rakentaa rauhaa.

Niin et voi palvella kahta Herraa kristitty! Mutta suurin osa tukee vaan maallista Israelia vaikka Jeesus varoitti nimenomana heistä ! He tappaisivat Jeesuksen !

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seurakunnista löytyy paljon ehkä epätervettäkin juutalaisuuden ihannointia, mutta siitä huolimatta Raamatussa käsketään siunaamaan Israelia ja rukoilemaan sen puolesta, sillä Jeesus ei palaa ennen kuin he kääntyvät ja katsovat häneen jonka he lävistivät, ja toivottavat hänet tervetulleeksi takaisin. Tämä ei tarkoita sitä, että kaikki Israelin valtion tai kansalaisten päätökset olisivat aina oikeita tai olisivat muita parempia, sillä jos olisivat niin miksi pitäisi rukoillakaan, eihän sille olisi enää mitään tarvetta siinä tapauksessa. Joka siunaa Israelia, tulee myös itse siunatuksi.

Room. 11:12-15

"Mutta jos heidän (juutalaisten) lankeemuksensa on maailmalle rikkaudeksi ja heidän vajautensa pakanoille rikkaudeksi, kuinka paljoa enemmän heidän täyteytensä!

13 Teille, pakanoille, minä sanon: Koska olen pakanain apostoli, pidän minä virkaani kunniassa,

14 sytyttääkseni, jos mahdollista, kiivauteen niitä, jotka ovat minun heimolaisiani, ja pelastaakseni edes muutamia heistä.

15 Sillä jos heidän (juutalaisten) hylkäämisensä on maailmalle sovitukseksi, mitä heidän armoihin-ottamisensa on muuta kuin elämä kuolleista?"

Etkö sinä tiedä etteivät he pysty edes katsomaan sitä jonka lävistivät sillä he eivät ole edes juutalisua aivan kuten Jeesus sanoi miten jotkut tekeytyvät heiksi? Tämä Israelin valtio koostuu heistä ja sitä Israelia jota Jumala käskee siunata on jäljellä vähän.

Ota ihmeessä selvä asioista!!! Jos sydämessäsi kysyt niin löydät.

Älä perusta oppia yhden lauseen varaan, vaan lue Raamatusta koko asiayhteys mistä siinä puhutaan.

Sinä älä perusta oppiasi feikkijuutalisten varaan joista Jeesus itse varoitti: tekonsa paljastavat heidät! Ne teot ovat tösmälleen ne joita nykyFeikki Israelin valtio tekee!

Vierailija
22/31 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastatkaapa kysyy ap ketkä perivät maan? Antakaa se kohta nyt tähän ? Ja sitten miettikää, onko se tämä feikki Israel joka on kauhistusksen hävitys pyhällä paikalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä juutalaiset jotka eivät edes tunnusta nykyisraelia ovat se oikea Israel: heitä käski Jumala siunaamaan :

Vierailija
24/31 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastatkaapa kysyy ap ketkä perivät maan?

Valhallan soturit!

Vierailija
25/31 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuunelkaa aitoa juutalaista joka sanoutuu irti Israel - feikkivaltiosta:

Vierailija
26/31 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuunelkaa aitoa juutalaista joka sanoutuu irti Israel - feikkivaltiosta:

He kieltäytyvät sotimasta - koska Jumalan neuvo:)!

Vierailija
27/31 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka kristitty nyt juutalaisvaltiota fanittaisi? Eiväthän he edes tunnusta kristinuskon Jeesusta. Ristiinnaulitsivat ennen, nykyään saisi kuulan kalloonsa.

Vierailija
28/31 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä juutalinen puhuu miten nuo feikit varastivat oikeilta jäännös juutalaisilta :

Vierailija
29/31 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka kristitty nyt juutalaisvaltiota fanittaisi? Eiväthän he edes tunnusta kristinuskon Jeesusta. Ristiinnaulitsivat ennen, nykyään saisi kuulan kalloonsa.

Ei saisi kaikilta kuulaa kalloon on olemassa juutalaisia jotka puolustaisivat häntä:

Vierailija
30/31 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kristittyjen tulee tukea noita juutalaisia jotka ovat rauhan rakentajia ja pitävät ne käskyt jotka Jumala heille antoi. Meidän tulee sanoutua irti napakasti tuosta sotaisraelista.

Valitettavasti ne omistavat koko median ja nämä aidot jäävät jalkoihin.

Meidän tehtävämme on autta ja siunata ja rukoilla oikean JUmalan Israelin puolesta . Sionismi on ryöstäjä ja varas ja raiskaaja. Pysy kaukana siitä.

Vierailija
31/31 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten minulla on sellainen mielikuva, että silloiset israelilaisetkin tappoivat Jeesuksen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kahdeksan