Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Someilmiöitä, joita et voi käsittää/inhoat...

Vierailija
29.01.2017 |

Inhoatko kahvikuppiotoksia tai viinilasilliskuvia? Saako kahden uhmaikäisen kasvatuksen kuvailu "ihanaksi perheviikonlopuksi" tai uimapukukuvat sinut yökkäilemään?

AP aloittaa: inhottaa ihmiset, jotka ottavat ryhmäselfien ja laittavat sen someen kysymättä onko kuva kaikille kuvassa oleville ok. Näissä kuvissa on aina sama kaava: kuvan laittanut ihminen on kuvassa kauniina, hiukset hyvin ja muutenkin onnistuneena. Muut kuvassa ovat huonoja versioita itsestään, hiukset huonosti, silmät kiinni tai kaksoisleuka hoikallakin ihmisellä ja heistä saisi takuulla onnistuneempiakin kuvia.

Ap

Kommentit (365)

Vierailija
21/365 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipainoiset, jotka ottaa vaan kasvokuvia ja niistäkin muokkaa kaksarin pois.

Vierailija
22/365 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun julkaistaan täydellinen kuva jonka saatetekstinä on "Mä oon niin ruma :(" Kommentoijat yrittävät kehua, mutta turhaan. Itseään saa pitää rumana mutta tuollainen huomionhaku on noloa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/365 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehkuttaminen, kuinka oma elämä on niin upeaa. Lapset ei ikinä käyttäydy ikävästi, mies on uskollinen ja kunnollinen, anoppi rakas ja työt mukavia.

Vierailija
24/365 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, koko some ylipäätään on minulle aika etäinen mutta pahinta on täysin triviaalien ja tylsien asioiden jakaminen. Miksi kerrot aamupalasta, juoksulenkistä, kahvinjuonnista ja kauppakäynnistä? Ei kiinnostavaa.

Vierailija
25/365 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun aikuiset ihmiset viittaavat ystäviinsä "ihanat beibet, kaunokaiset, mussukat, mun naiset, rakkaat xoxox <3 <3 <3". Jotenkin todella köyhää ja infantiilia.

Vierailija
26/365 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhemmat, jotka jakavat lapsistaan kaiken siitospaikoista ripuleihin. Lapsella pitäisi olla oikeus yksityisyyteen.

Tämä, ja joskus vieläpä lapsen koko nimeä myöten. Surullista. Toinen on vähän aikaa sitten jostain lukemani kamaluus, että lapset/teinit jakaa eläinten-/ihmistenkidutus -videoita :(

Vierailija
27/365 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos käy näyttelyssä tms ja lisää samasta paikasta kymmenen eri kuvaa esim. instaan. Yksikin riittäisi.

Vierailija
28/365 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumat varpaat kuvattuna jossain Alanyan rantahietikolla.

Vierailija
29/365 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Tänään oli ihanan rentouttava päivä. Leivoin macaronseja, hinkkasin vanhalla hammasharjalla lattialistat kylppäristä, järjestelin design-vaatteet vaatehuoneessa, rakensin kaksivuotiaan kullannupun kanssa palikoilla (hän on lupaava arkkitehti jo nyt!), mies toi mulle lempisuklaata ja käytiin yhdessä 20 km juoksulenkki. Rakastan mun elämää!"

Todellisuudessa leivonnaiset meni vituiksi, kämppä hukkuu paskaan, lapsi kiukuttelee kaiken päivää ja mies röhnöttää sohvalla ja katsoo telkkaa. Ulos ei ole saatu aikaiseksi mennä koko päivänä 😂

Nuo päiväkertomukset ovat kyllä somen köyhintä antia, mutta miksi aina ajatellaan että sen on pakko olla vain kiiltävää pintaa. Minun päiväni voisi ihan hyvin nyt äitiyslomalla olla tuollainen. Minä en kyllä päivitä sitä someen, sillä en pidä sitä erityisen mielenkiintoisena.

Vierailija
30/365 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minna julkaisee päivityksen: "Tänään sattui jotain todella ikävää. Täällä odottelen päivystyksessä uutisia. Itkettää ja ahdistaa!"

Sirpa kommentoi: "Apua, mitä on tapahtunut? :("

Minna vastaa: "En voi kertoo täällä julkisesti. Laittakaa yv jos kiinnostaa nii kerron sit niille keille haluun"

Argh!

Vierailija
31/365 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"oih, oon niin kipeänä kotona" ja kuva lakanoissa keikistelevästä, meikatusta naisesta Burana-paketin kanssa.

Vierailija
32/365 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minna julkaisee päivityksen: "Tänään sattui jotain todella ikävää. Täällä odottelen päivystyksessä uutisia. Itkettää ja ahdistaa!"

Sirpa kommentoi: "Apua, mitä on tapahtunut? :("

Minna vastaa: "En voi kertoo täällä julkisesti. Laittakaa yv jos kiinnostaa nii kerron sit niille keille haluun"

Argh!

Tällaiset huomiohuorat ovat todella rasittavia

Vierailija
33/365 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiranaamafiltteri!

Vierailija
34/365 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Näin tänään mummon lumessa eikä kukaan muu ehtinyt sitä auttaa niin MINÄ sitten annoin mummolle apua kun minä olen niin hyvä ja kehukaa nyt kun olin niin hyvä".

Ei siis se auttaminen vaan se että siitä normaalista auttamisesta pitää tehä semmonen julkisuusspektaakkeli.

Tämä. Ei hemmetti sentään sitä sädekehän kiillotuksen määrää. 7 kappaleen sepustus ja pari kappaletta vielä sitä "maailma on niin julma ja kylmä auttakaa ihmiset lähimmäistänne ei vie teiltä kuin hetken <33".

Tässä on hyvä esimerkki tuosta

http://m.mtv.fi/lifestyle/hyvinvointi/artikkeli/ylipainoista-naista-hau…

Tossa olis muutamalla sanalla vielä voinut korostaa kuinka syvästi kiitollinen tämä sairaalloisen superhyper giganttisen kokoinen nainen olikaan.

Mitä v***ua, siis!!! Oliko tarinan kannalta edes oleellista oliko tämä megakokoiseksi lihonnut todella roimasti ylipainoinen nainen oikeasti edes lihava. Vai oliko näiden hoikkien haukkujien painoihanne vain erilainen ja olisivat vain käyttäneet tarpeettomasti sanaa läski.

Onneksi mulla ei ole mitään sometilejä, huh!

Vierailija
35/365 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ns. Mukavaatimattomuus

Vaatimaton kotiruoka: kuhafile valkoviinikastikkeessa, perunapyre, hunajahaudutetut juurekset torstaina

Parisuhdeaikaa: mies vei hienoon ravintolaan, illalla tähtien katselua viinin lipittelyn lomassa, lapset mummolassa

Arkinen ilta: juustokakkumaistelut parhaiden ystävien kanssa, kun kaikkien lapset nukkuu rattaissa

Vierailija
36/365 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsikuvat, joista näkee että on taas joku uusi putiikkivaate pääosassa.

Vierailija
37/365 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä päivitykset: testaan nyt kuka oikeasti lukee päivityksiäni. Kommentoi yhdellä sanalla missä tapasimme tms. lässytykset. Aikuiset ihmiset, oikeesti nyt. Kyllä minä luen kaikkien kavereiden päivitykset, mutta noihin en kommentoi ikinä mitään. Ihan kuin jotain alakoululaisten juttuja.

Vierailija
38/365 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se kun julkaistaan täydellinen kuva jonka saatetekstinä on "Mä oon niin ruma :(" Kommentoijat yrittävät kehua, mutta turhaan. Itseään saa pitää rumana mutta tuollainen huomionhaku on noloa. 

Noloa ja vitun typerää. Toisessa ääripäässä Jonna-Eerikan elämä on niin muovista, täydellistä ja yltiöpositiivista, että oikein oksettaa.

Se teeskentelyn, itsensä erinomaisuuden korostamisen ja nirppanokkaisen ylpeyden määrä, hyi helvetti.

Sairastahan se. VMP

Vierailija
39/365 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin tekee mieli repiä hiuksia päästä kun eräs tuttu jakaa lastenkasvatusvinkkejä tai kommentoi jonkun lapsia koskevan uutisen yhteydessä miten väärin on tehty, esim. lapset laitettu hoitoon. Hänen lapsillaan pahat traumat lapsuudesta, mutta niin vain ei huomaa itse ettei kannattaisi muita neuvoa, kun itsellä meni kaikki pieleen.

Vierailija
40/365 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rumat varpaat kuvattuna jossain Alanyan rantahietikolla.

Tämä. Yleensä ne vielä on semmoset ällöttävät pulleat nakkivarpaat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi seitsemän