Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tämä on niin totta: Vihreille riittää kun kaikki jopoilee räntäsateessa lähimpään hipsterikahvilaan suunnittelemaan kulttuurituottamista

Vierailija
29.01.2017 |

Sen lisäks kielletään luonnonsuojelun varjolla kaikki kansakunnan kannalta järkevä ja tuottava toiminta, ja jopa metsässä kävely sanktioidaan liian isoilla saappailla: murkut jää alle ja kuolee, yhyy!

Kommentit (183)

Vierailija
121/183 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene pois tai ole hiljaa, jos et ole vihreä. Häpeätkö edes itseäsi?

Pitäisi saada, mutta vassarit ja aivan erityisesti Vihreät ovat tehneet ja tekevät kaikkensa, että kaikki teollisuus saadaan varmasti Suomesta loppumaan.  Ja järkevä energiantuotanto. Ja liikkuminen. Riittää kun kaikki jopoilee räntäsateessa lähimpään hipsterikahvilaan suunnittelemaan kulttuurituottamista.

Voisitko kertoa 10 keinoa millä Vihreät ovat tehneet kaikkensa teollisuuden loppumiseksi?

Voisitko kertoa, miten ydinvoimalakämmi on vihreiden syytä?

Voisitko kertoa, miten oppositiosta johdetaan Suomen liikkumista?

Muussa tapauksessa sinuahan voi pitää valehtelevana pellenä.

Onpa vihreällä punainen naama. Hengitä hei välillä, juo vaikka latte.

Jonnet taas :D

Vierailija
122/183 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä vihreillä menee palkokasvi syvälle ja helposti :D

Hahhahha. Juu, mulla meni just väärään kurkkuun. Monta. :)) 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/183 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäisi saada, mutta vassarit ja aivan erityisesti Vihreät ovat tehneet ja tekevät kaikkensa, että kaikki teollisuus saadaan varmasti Suomesta loppumaan.  Ja järkevä energiantuotanto. Ja liikkuminen. Riittää kun kaikki jopoilee räntäsateessa lähimpään hipsterikahvilaan suunnittelemaan kulttuurituottamista.

Voisitko kertoa 10 keinoa millä Vihreät ovat tehneet kaikkensa teollisuuden loppumiseksi?

Ei ollut sinustakaan vastaamaan kysymyksiin hengittämällä tai ilman. :) Lisää vitsiä nettiin että unohtuu ettei ollutkaan mitään perusteluja, kunhan vaan räkyttää krapulassa vihreille. :)

Vierailija
124/183 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreä kansanedustaja joka ajelee Teslalla. Tirsk

Vierailija
125/183 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asuntosijoittajana toivon, että Vihreistä tulee Helsingin suurin kuntapuolue. Se hillitsee asuntotuotantoa ja lisää asuntopulaa ja asumistukia, jotka satavat luonnollisesti minun laariini.

Nyt on kyllä sulla hieman vellit sekaisin. Vihreäthän on Helsingissä puolueista se, joka eniten on ajamassa lisärakentamista Helsinkiin. Toki ehdokkaiden välillä on eroa, mutta vihreistä löytyy eniten niitä, joiden mielestä pitää mahdollisemman nopeasti iskeä lapio maahan. mm. tulevilla kaupunkibulevardeilla, ja raidenjokerin varrella. Ja rakentaa tiiviisti autopaikkanormeista luopuen, kun rakentaminen tehdään hyvien julkisten liikenneyhteyksien varsille.

Nuorena ihmisenä, joka ei ole vielä saanut sitä ensimmäistäkään asuntoa täältä ostettua, kannatan ehdottomasti näitä "lisää kaupunkia Helsinkiin" vihreitä. Jos eivät asuntojen hintoja saa laskemaan tuolla lisärakentamisella, niin toivottavasti saavat edes hidastumaan.

Kuitenkaan Vartiosaarta ja montaa muuta paikkaa ei saisi ottaa asuntotuotantoon. Uskooko vihreät oikeasti, että täydennysrakentaminen ratkaisee asuntopulan nimby-ilmastossa?

Kun rakentaa tiivisti alueille, joihin on hyvä julkinen liikenneyhteys (raiteilla!), niin voidaan säästää myös luontoalueita. Luonto- ja virkistysarvoiltaan tärkeät alueet voidaan säästää ja ne kannattaakin säästää ja keskittää rakentaminen muualle (kaupunkibulevardit, raidejokerin ympäristö, Laajasalo...). Tosin henk. koht. olisin valmis rakentamaan tuon Vartiosaarenkin, kun sille tulee tarve (eli Laajasaloon ollaan saatu se ratikka ja sen varsi rakennettua ensin tiiviiksi, jolloin on vain loogista jatkaa ratikkalinjaa Vartiosaareen). Ja itseasiassa minun kannattamani vihreiden kuntavaaliehdokas on täysin samaa mieltä kanssani.

Jos koko Helsinki olisi rakennettu Kallion tiheydellä, niin kaikki helsinkiläiset mahtuisivat kevyesti asumaan kehä1:n sisäpuolelle. Ja silti sinne jäisi vielä tilaa puistoillekin.

Tähän samaan logiikkaan sopii ilmeisesti se malmin kenttä jossa ei ole juuri minkäänlaista joukkoliikenneinfraa valmiina, varsinkaan raiteita, kuuluu näihin vihreisiin asumisrakentamisprojekteihin, Logiikka siis toimii mutta vain siinä tapauksessa että se on vihreää logiikkaa jossa ei tarivitse olla mitään järkeä. 

Te lentokenttäfanaatikot jaksatte... Olen vihreiden kannattaja ja minun puolestani teidän kenttänne toimintaa olisi hyvin voinut jatkaa, jos sinne olisi rajoitus löytynyt. Rahoitusta ei kuitenkaan löytynyt eli kentän toiminta lakkautettiin. Sen jälkeen vasta pohdittiin mitä kentälle voitaisiin seuraavaksi tehdä.

Kenttää ei siis lakkautettu, siksi että sinne voitaisiin rakentaa. Vaan kenttä lakkautettiin joka tapauksessa ja sitten yritettiin löytää sille jotain hyötykäyttöä.

Mielestäni tuonne kentän alueelle ei ole mitään järkeä rakentaa ennenkuin sinne on kehitetty jonkinlainen raideliikenne. Eli ei todellakaan lähiaikoina. Ja tätä mieltä on myös kunnallisvaaliehdokkaani.(vihreä).

Rahoitus loppui koska vasemmistolainen liikenneministeri päätti jonkun puolueiden välisen lehmänkaupan seurauksena siirtää virallisen lentotoiminnan pois malmilta ja siitä riippumatta ettei se tosiasiassa mahdu heisinki-vantaalle jonne se siirrettiin. Harrastusilmailulle ei ole löydetty noin 10v etsimisestä huolimatta korvaavaa kenttää lähempää eikä kauempaa. Sitten rahoituksen loppumista voitiinkin käyttää tekosyynä sille ettei kentällä ole toimintaa joten se voidaan ottaa asuntotuotantoon.

Joten äläpäs valehtele, Kentän toiminta lakkautettiin väkisin koska se haluttiin asuntotuotantoon.

Lontoossa muuten jyrättiin tasaiseksi kokonainen pieni asuinalue jotta saatiin pienkonekenttä kohtuuetäisyydelle keskustasta bisnesmatkustamiseen.

Eduskunnassa vasemmistolainen edustaja lopettaa kentän rahoituksen ja se on yhtäkkiä helsinkiläisten kunnallispoliitikkovihreiden syytä?

Ne kunnallispolitiikkovihreät, jotka kentälle rakentamisesta äänestivät, ei voineet MITENKÄÄN vaikuttaa tuohon valtion rahoituksen loppumiseen tai sen jatkumiseen.

Niin, asiastahan äänestettiin monta kertaa mm. valtuustossa/kaupunginhallituksessa mutta taas kerran vihreiden omat äänestyspäätökset oli jonkun muun syytä. Samoin vihreät istuivat samassa hallituksessa sen vasemmistolaisministerin kanssa joten luulisi että sitäkin kautta hallituksen tekemiin päätöksiin pääsee vaikuttamaan.

Onko vihreiden ydinsanoma tulevissa vaaleissa seuraava:

Äänestäkää meidät valtuustoon, meillä ei ole hajuakaan siitä miten asioihin vaikutetaan tai niitä saadaan aikaiseksi ja jos joku päätös joskus tehdäänkin niin se ei ole ainakaan meidän vika vaikka me olisimme äänestäneet sen puolesta.

Vierailija
126/183 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisikö koko vihreä aate lakkauttaa?

Oikeusvaltiossa se kiellettäisiin välittömästi terrorismiin rinnastettavana järjestäytyneenä rikollisuutena.

Vierailija
127/183 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntemillani vihreillä on rikkaat vanhemmat, rikas aviopuoliso ja/tai ovat perineet rikkaan sukunsa. Kun nämä otettaisiin pois, ei jäisi vihreistä mitään jäljelle.

Persulla taas fantasiat ja vahva kokeminen läsnä.

En ole persu. Itke sitä.

Ja jatkat valehtelemista edelleen.

En edelleenkään ole persu. Mutta jatka sinä jankkaamista. Kaikkien maailma ei ole niin musta-valkoinen.

Selität mustavalkoisia valeitasi tehdäksesi maailmasta mustavalkoisen ja kiukuttelet perään. Aika noloa.

Tässä hyvä esimerkki ihmisestä, joka kuvittelee että mitä enemmän jankuttaa jotain asiaa sitä todemmaksi se muuttuu... Se vasta noloa on.

Ohis

"Ohis" tai mikä lie pelle oletkin, lue ne viestit ennen kuin alat sekoilla ja nolata itseäsi niin kuin yleensä.

Ok, ymmärrän nyt ettet ole kyvykäs normaaliin kanssakäymiseen. Tämä keskustelu päättyköön mun osalta (täällä on kaks ohista) Toivottavasti saat asiasi kuntoon.

Näke ettei kumpaakaan kiinnostanut vastata aloitukseen vaan vittuilla vihreille muka asiallista esittäen. :)

Vastata mihin?

Kaikki ohikset ym täällä lienee samaa mieltä kuin ap, vihreet on epäaitoja turhakkeita luonnontuhoajia saamattomia pössyttelijöitä, jotka karkaa äidin ja isin jääkaapille, kun aviomies ei enää ruoki.

Jos verrataan kaikkien puolueiden kannattajia, niin virheiden kannattajista on töissäkävijöitä suurempi osa kuin minkään muun puolueen kannattajista. Tämä stereotypia, jossa vihreät on vain opiskelijoita tai muuten toisten tukien varassa eläviä on siis kaukana todellisuudesta.

Millaisissa töissä? Tuottavissa? Suojatyöpaikkoja?

Näköjään ainakin enemmän tuottaa kuin kepulaiset :D

Osallistun nyt tähän keskusteluun ekaa kertaa, mutta ihan oikeasti olen sitä mieltä, että Uusimaa voi perustaa oman valtionsa ja loppu-Suomi voi pakahtua siihen ylemmyydentuntoonsa. Jos teillä menee niin paljon paremmin ilman meitä, niin antaa mennä. Itse olen aina nauttinut Saaristomeren ja Järvisuomen luonnosta, mutta käy se sitten ulkomaanmatkailustakin, jos niikseen tulee. Vihreistä tulee kunnallisvaaleissa Helsingin suurin puolue nääs. Siispä riita poikki ja raja väliin. Voitte myös ottaa markan takaisin, erota EU:sta, lopettaa työttömyystuet tai oikeastaan kaikki muutkin tuet, ja toteuttaa kaikki ne uudistukset, joista haaveilette. Eikö tämä olisi meille kaikille parempi ratkaisu?

Minä olen ikäni ollut vihreä, ja nyt kolmatta kertaa kuntavaaliehdokkaana, olen ollut myös muissa vaaleissa, myös eduskuntavaaliehdokkaana. 

Minä vastusta ydinvoimaa, NATOa ja EUta. Minä haluan rajavalvonnan takaisin, ja liikkuvalle rahalle suitsit takaisin. Minä en halua tänne maahanmuuttajina ketä tahansa rikollisia ja raiskareita.

Mutta minä olenkin kehäkolmosen paremmalta puolelta...

Olen 10 vuotta asunut Helsingissä, ja Helsinki saa mun puolesta pitää tunkkinsa, se on vihoviimeinen ghetto nykyään, se alkoi 90-luvun laman aikaan luisua alaspäin, eikä maahanmuutto sitä mitenkään parantanut. Koko maan kylähullujen kokoontumispaikka.

Vierailija
128/183 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP on jo lähibaarissa nousuhumalassa selittämässä Rauskille ja Merjalle, miten laittoi vihreille jauhot suuhun höhöhöhö ja sai monta junttia mukaansa höhöhöhö, otetaas taas.

Vierailija
129/183 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntemillani vihreillä on rikkaat vanhemmat, rikas aviopuoliso ja/tai ovat perineet rikkaan sukunsa. Kun nämä otettaisiin pois, ei jäisi vihreistä mitään jäljelle.

En ole persu. Itke sitä.

En edelleenkään ole persu. Mutta jatka sinä jankkaamista. Kaikkien maailma ei ole niin musta-valkoinen.

Selität mustavalkoisia valeitasi tehdäksesi maailmasta mustavalkoisen ja kiukuttelet perään. Aika noloa.

Tässä hyvä esimerkki ihmisestä, joka kuvittelee että mitä enemmän jankuttaa jotain asiaa sitä todemmaksi se muuttuu... Se vasta noloa on.

Ohis

"Ohis" tai mikä lie pelle oletkin, lue ne viestit ennen kuin alat sekoilla ja nolata itseäsi niin kuin yleensä.

Ok, ymmärrän nyt ettet ole kyvykäs normaaliin kanssakäymiseen. Tämä keskustelu päättyköön mun osalta (täällä on kaks ohista) Toivottavasti saat asiasi kuntoon.

Näke ettei kumpaakaan kiinnostanut vastata aloitukseen vaan vittuilla vihreille muka asiallista esittäen. :)

Vastata mihin?

Kaikki ohikset ym täällä lienee samaa mieltä kuin ap, vihreet on epäaitoja turhakkeita luonnontuhoajia saamattomia pössyttelijöitä, jotka karkaa äidin ja isin jääkaapille, kun aviomies ei enää ruoki.

Jos verrataan kaikkien puolueiden kannattajia, niin virheiden kannattajista on töissäkävijöitä suurempi osa kuin minkään muun puolueen kannattajista. Tämä stereotypia, jossa vihreät on vain opiskelijoita tai muuten toisten tukien varassa eläviä on siis kaukana todellisuudesta.

Osallistun nyt tähän keskusteluun ekaa kertaa, mutta ihan oikeasti olen sitä mieltä, että Uusimaa voi perustaa oman valtionsa ja loppu-Suomi voi pakahtua siihen ylemmyydentuntoonsa. Jos teillä menee niin paljon paremmin ilman meitä, niin antaa mennä. Itse olen aina nauttinut Saaristomeren ja Järvisuomen luonnosta, mutta käy se sitten ulkomaanmatkailustakin, jos niikseen tulee. Vihreistä tulee kunnallisvaaleissa Helsingin suurin puolue nääs. Siispä riita poikki ja raja väliin. Voitte myös ottaa markan takaisin, erota EU:sta, lopettaa työttömyystuet tai oikeastaan kaikki muutkin tuet, ja toteuttaa kaikki ne uudistukset, joista haaveilette. Eikö tämä olisi meille kaikille parempi ratkaisu?

Olisi, jos otatte kaikki maahanhoukuttelemanne myös sinne.

Alkoihan se mamukriittisten mielisairas hourailu tässäkin ketjussa. :) Ei ketjua ilman rajat kiinni -oksennusta. :)

Äläs nyt. Olisi todella mielenkiintoista nähdä miten elätätte koko afrikan ja l-idän siellä kehäykkösen sisällä. Ilman puhdasta juomavettä.

Kehä ykkösen? Minä kyllä asun Uudellamaalla ja haluan mennä ihan Helsingin mukana tähän uuteen valtioon :D Ei kiinnosta teidän ypäjäläisten tms kanssa jatkaa samassa maassa, jos todella suurin huoli on jälleen sudet ja mamutus. Tehän meille ton kepulaisen pääministerinkin ja SOS-hallituksen äänestitte. Olemme selkeästi eri linjalla siitä, mihin suuntaan Suomea pitää viedä, joten laitetaan molemmat oma Suomi kuntoon.

Sipilä asuu lähempänä sua kuin mua. Pidä hyvänäs. En olisi pystynyt edes sitä äänestämään.

Vierailija
130/183 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäisikö koko vihreä aate lakkauttaa?

Oikeusvaltiossa se kiellettäisiin välittömästi terrorismiin rinnastettavana järjestäytyneenä rikollisuutena.

Putinisti heräsi puolustamaan henkistä isänmaataan.

Vierailija
131/183 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi teitä reppanoita. Jos ei kannata vihreitä, on joko persu tai jonne. Sanon tämän vielä kerran: vihreiden vastustajia on yli 5 miljoonaa. Kaikki he eivät voi olla jonneja tai persuja.

Vierailija
132/183 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole persu. Itke sitä.

Ohis

Vastata mihin?

Unohdit vihreänä jälleen yhden faktan ajatusleikistäsi, jos maa jaettaisiin esittämälläsi tavalla kahtia, luuletko että sinne järkevien puolelle enää sen jälkeen sallittaisiin edes hehhuleiden tullatekemään "ulkomaan matkoja"?

Uskallan väittää varmana, että saisitte nääntyä nälkäänne keskenänne, kun teidän utopianne maksumiehet olisi kerrankin vapautettu utopianne rahoittamisesta, eikä näin ollen telle enää annettaisi sisäänpääsyä toiselle puolelle.

Niinpä, esittämäsi oli valitettavasti vain utopiaa.

No, jos ei sinne huolita, niin sitten menen Viroon tai Ruotsiin. Samanlainen luontohan se sielläkin on. Tuskinpa te nyt hirveästi voitatte laittamalla rajat kiinni kaikilta, mutta mikä minä olen sitä kieltämään, kun se ei ole minun maani. On sääli, että koet tarvetta sulkea portit. Helsinkiin olet kyllä aina tervetullut.

Epäilen nälkään nääntymistä, mutta sovitaan sitten vaikka niin, jos fantasioit ihmisten kuolemasta ja saat siitä mielihyvää.

Vierailija
133/183 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asuntosijoittajana toivon, että Vihreistä tulee Helsingin suurin kuntapuolue. Se hillitsee asuntotuotantoa ja lisää asuntopulaa ja asumistukia, jotka satavat luonnollisesti minun laariini.

Nyt on kyllä sulla hieman vellit sekaisin. Vihreäthän on Helsingissä puolueista se, joka eniten on ajamassa lisärakentamista Helsinkiin. Toki ehdokkaiden välillä on eroa, mutta vihreistä löytyy eniten niitä, joiden mielestä pitää mahdollisemman nopeasti iskeä lapio maahan. mm. tulevilla kaupunkibulevardeilla, ja raidenjokerin varrella. Ja rakentaa tiiviisti autopaikkanormeista luopuen, kun rakentaminen tehdään hyvien julkisten liikenneyhteyksien varsille.

Nuorena ihmisenä, joka ei ole vielä saanut sitä ensimmäistäkään asuntoa täältä ostettua, kannatan ehdottomasti näitä "lisää kaupunkia Helsinkiin" vihreitä. Jos eivät asuntojen hintoja saa laskemaan tuolla lisärakentamisella, niin toivottavasti saavat edes hidastumaan.

Kuitenkaan Vartiosaarta ja montaa muuta paikkaa ei saisi ottaa asuntotuotantoon. Uskooko vihreät oikeasti, että täydennysrakentaminen ratkaisee asuntopulan nimby-ilmastossa?

Kun rakentaa tiivisti alueille, joihin on hyvä julkinen liikenneyhteys (raiteilla!), niin voidaan säästää myös luontoalueita. Luonto- ja virkistysarvoiltaan tärkeät alueet voidaan säästää ja ne kannattaakin säästää ja keskittää rakentaminen muualle (kaupunkibulevardit, raidejokerin ympäristö, Laajasalo...). Tosin henk. koht. olisin valmis rakentamaan tuon Vartiosaarenkin, kun sille tulee tarve (eli Laajasaloon ollaan saatu se ratikka ja sen varsi rakennettua ensin tiiviiksi, jolloin on vain loogista jatkaa ratikkalinjaa Vartiosaareen). Ja itseasiassa minun kannattamani vihreiden kuntavaaliehdokas on täysin samaa mieltä kanssani.

Jos koko Helsinki olisi rakennettu Kallion tiheydellä, niin kaikki helsinkiläiset mahtuisivat kevyesti asumaan kehä1:n sisäpuolelle. Ja silti sinne jäisi vielä tilaa puistoillekin.

Tähän samaan logiikkaan sopii ilmeisesti se malmin kenttä jossa ei ole juuri minkäänlaista joukkoliikenneinfraa valmiina, varsinkaan raiteita, kuuluu näihin vihreisiin asumisrakentamisprojekteihin, Logiikka siis toimii mutta vain siinä tapauksessa että se on vihreää logiikkaa jossa ei tarivitse olla mitään järkeä. 

Te lentokenttäfanaatikot jaksatte... Olen vihreiden kannattaja ja minun puolestani teidän kenttänne toimintaa olisi hyvin voinut jatkaa, jos sinne olisi rajoitus löytynyt. Rahoitusta ei kuitenkaan löytynyt eli kentän toiminta lakkautettiin. Sen jälkeen vasta pohdittiin mitä kentälle voitaisiin seuraavaksi tehdä.

Kenttää ei siis lakkautettu, siksi että sinne voitaisiin rakentaa. Vaan kenttä lakkautettiin joka tapauksessa ja sitten yritettiin löytää sille jotain hyötykäyttöä.

Mielestäni tuonne kentän alueelle ei ole mitään järkeä rakentaa ennenkuin sinne on kehitetty jonkinlainen raideliikenne. Eli ei todellakaan lähiaikoina. Ja tätä mieltä on myös kunnallisvaaliehdokkaani.(vihreä).

Rahoitus loppui koska vasemmistolainen liikenneministeri päätti jonkun puolueiden välisen lehmänkaupan seurauksena siirtää virallisen lentotoiminnan pois malmilta ja siitä riippumatta ettei se tosiasiassa mahdu heisinki-vantaalle jonne se siirrettiin. Harrastusilmailulle ei ole löydetty noin 10v etsimisestä huolimatta korvaavaa kenttää lähempää eikä kauempaa. Sitten rahoituksen loppumista voitiinkin käyttää tekosyynä sille ettei kentällä ole toimintaa joten se voidaan ottaa asuntotuotantoon.

Joten äläpäs valehtele, Kentän toiminta lakkautettiin väkisin koska se haluttiin asuntotuotantoon.

Lontoossa muuten jyrättiin tasaiseksi kokonainen pieni asuinalue jotta saatiin pienkonekenttä kohtuuetäisyydelle keskustasta bisnesmatkustamiseen.

Eduskunnassa vasemmistolainen edustaja lopettaa kentän rahoituksen ja se on yhtäkkiä helsinkiläisten kunnallispoliitikkovihreiden syytä?

Ne kunnallispolitiikkovihreät, jotka kentälle rakentamisesta äänestivät, ei voineet MITENKÄÄN vaikuttaa tuohon valtion rahoituksen loppumiseen tai sen jatkumiseen.

Niin, asiastahan äänestettiin monta kertaa mm. valtuustossa/kaupunginhallituksessa mutta taas kerran vihreiden omat äänestyspäätökset oli jonkun muun syytä. Samoin vihreät istuivat samassa hallituksessa sen vasemmistolaisministerin kanssa joten luulisi että sitäkin kautta hallituksen tekemiin päätöksiin pääsee vaikuttamaan.

Äänestäkää meidät valtuustoon, meillä ei ole hajuakaan siitä miten asioihin vaikutetaan tai niitä saadaan aikaiseksi ja jos joku päätös joskus tehdäänkin niin se ei ole ainakaan meidän vika vaikka me olisimme äänestäneet sen puolesta.

Siis et edelleenkään ymmärrä. Kentän rahoituksesta päättää VALTIO. Valtion rahoitus eli päättäjinä on eduskunta.

Myöhemmin kentän mahdollisesta rakentamisesta päätti HELSINGIN KAUPUNKI. Jolla ei ole mitään päätäntävaltaa tuohon valtionrahoituksen loppumiseen riippumatta puolueista. Ne rakentamisesta äänestäneet kunnallispoliitikot eivät olisi olleet syyllisiä rahoituksen loppumiseen, vaikka olisivat olleet samasta puolueestakin.

Ymmärrä ero kunnallispolitiikan ja koko valtion politiikan välillä.

Vierailija
134/183 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP on jo lähibaarissa nousuhumalassa selittämässä Rauskille ja Merjalle, miten laittoi vihreille jauhot suuhun höhöhöhö ja sai monta junttia mukaansa höhöhöhö, otetaas taas.

En ole ap. Mutta täältä maalta lopetetaan lähipubitkin, koska emme juo.

135/183 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan käynyt hipsterikahvilassa.

En ole koskaan suunnitellut kulttuurituottamista.

En aja Jopolla, ajan kilpailijalla.

Vierailija
136/183 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi teitä reppanoita. Jos ei kannata vihreitä, on joko persu tai jonne. Sanon tämän vielä kerran: vihreiden vastustajia on yli 5 miljoonaa. Kaikki he eivät voi olla jonneja tai persuja.

Siis meinaat, että kaikki, jotka eivät äänestä vihreitä, vastustavat näitä? Kuka täällä elää kuplassa?

Vierailija
137/183 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole persu. Itke sitä.

Ohis

Vastata mihin?

Eiköhän ole ihan kaikenlaisissa työpaikoissa. Mun tuntemat vihreät on opettajia, yrittäjiä, kulttuurintuottajia, diplomi-insinöörejä, kirjastonhoitajia, eri alojen konsultteja, poliitikkoja, sairaanhoitajia jne... 

Oho, me tunnemmekin sitten aivan erilaisia vihreitä, sillä kaikki minun tuntemani, eikä niitä ole vähän, ylpeilevät jollain tittelillä minkä ovat saaneet jostakin aivopesuinstituutista, mutta muuten heillä kaikilla on yksi heitä yhdistä piirre; mielenvikaisuus ja en sano tätä pilkatakseni, ainoastaan totean asian tilan.

Johan itse vihreä ideologiakin on mielisairas, joten myöskään tuntemieni vihreiden tila ei ihmetytä.

Asutko Helsingissä, Turussa vai Tampereella? Turussa on ärsyttäviä vihreitä, samoin osa tamperelaisista (Meriläinen ja kumppanit) Älä tule meitä normaaleja vihreitä haukkumaan muutamien idioottien tähden.

Meillä vihreissä on paljon yrittäjiä ja opettajia, lisäksi löytyy myös lääkäreitä, insinöörejä, mutta toki myös työttömiä, eri aloilta kaikki.

T: Vihreä Kokkolasta

Vierailija
138/183 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole persu. Itke sitä.

Ohis

Vastata mihin?

Eiköhän ole ihan kaikenlaisissa työpaikoissa. Mun tuntemat vihreät on opettajia, yrittäjiä, kulttuurintuottajia, diplomi-insinöörejä, kirjastonhoitajia, eri alojen konsultteja, poliitikkoja, sairaanhoitajia jne... 

En tunne yhtäkään Vihreää

En tunne yhtäkään Diplomi-Insinööriä joka olisi Vihreä.

Sen sijaan tunnen monta Diplomi-Insinööriä jotka itseni mukaanlukien harrastavat luontoa, retkeilyä, vaeltamista, outdoor lajeja, eräilyä, kalastusta, lintujen bongausta, pienviljelyä, maanviljelyä, ym. Heille luonto on tärkeä osa elämää ja he seuraavat ympäristön tilaa, saastumista, ilmaston lämpenemistä, ympäristöpolitiikkaa, ympäristötekniikan kehitystä, ym ilmiöitä. Osalle se on myös osa ammattia joka on otettava huomioon energiatekniikan, liikenteen, prosessiteollisuuden aloilla.

t. DI

Taidat rakastaa aidosti luontoa?

Se juntiksikin täällä kehuttu

Vierailija
139/183 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo eiköhän tämä Vihreiden vihausketju ollut jo tässä. Outoja oletuksia ja vahvoja ennakkoluuloja asioista, joista ei tunnuta juurikaan tietävän. Eiköhän kaikki voita, jos jatkamme matkaa, koska yhteisymmärrystä jokaisen oikeudelle elää ja äänestä oikeusvaltiossa lienee turha odottaa. Soronmoo!

Vierailija
140/183 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis et edelleenkään ymmärrä. Kentän rahoituksesta päättää VALTIO. Valtion rahoitus eli päättäjinä on eduskunta.

Myöhemmin kentän mahdollisesta rakentamisesta päätti HELSINGIN KAUPUNKI. Jolla ei ole mitään päätäntävaltaa tuohon valtionrahoituksen loppumiseen riippumatta puolueista. Ne rakentamisesta äänestäneet kunnallispoliitikot eivät olisi olleet syyllisiä rahoituksen loppumiseen, vaikka olisivat olleet samasta puolueestakin.

Ymmärrä ero kunnallispolitiikan ja koko valtion politiikan välillä.

Oletteko muuten huomanneet että muut puolueet on ylpeitä saavutuksistaan, vihreillä on suorastaan refleksinomaista ruveta selittelemään että milloin mikäkin heidän kannattamansa asia ei ole missään tapauksessa heidän vikansa.