Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka pääsit yli pakkomielteisestä ihastuksesta?

Vierailija
29.01.2017 |

Vinkkejä otetaan vastaan.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi päästä yli. Ihastuminen on fantastinen olotila. Siitä saa energiaa. Itse esimerkiksi teen omia asioitani ihastukselleni. Ehkä joskus kerron niistä hänelle , ehkä en.

Vierailija
2/32 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylmästi vaan ilmoittamalla,ettei tämä juttu enään oikein pysty jatkumaan.Käyttämällä järkeä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama vuosi yhdessäasumista auttoi.

Vierailija
4/32 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No.

Minä päätin parisuhteeni kun olin pakkomielteisesti ihastunut toiseen mieheen,  Ja kun sain lämmiteltyä tämän ihastukseni kohteen niin aika äkkiä se tunne sitten katosi :D

Ei kaduta,elämä on 

Vierailija
5/32 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi päästä yli. Ihastuminen on fantastinen olotila. Siitä saa energiaa. Itse esimerkiksi teen omia asioitani ihastukselleni. Ehkä joskus kerron niistä hänelle , ehkä en.

Mulla on sen verran pakkomielteistä etten pysty keskittymään kunnolla muihin asioihin ja ahdistaakin. Ei oo siis pelkästään miellyttävä olotila tämä. -ap

Vierailija
6/32 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

6v ilman mitään kontaktia tai yhdenkään kuvan katsomista.

Vierailija
7/32 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajan kanssa menee ohi, mulla kesti melkein kaksi vuotta ja sitten kun se on ohi niin sitä ikäänkuin herää todellisuuteen ja ihmettelee mitä ihmettä on siinä ihmisessä nähnyt!

Vierailija
8/32 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajan kanssa menee ohi, mulla kesti melkein kaksi vuotta ja sitten kun se on ohi niin sitä ikäänkuin herää todellisuuteen ja ihmettelee mitä ihmettä on siinä ihmisessä nähnyt!

Jos saisin mahdollisuuden tutustua tähän henkilöön paremmin niin arvelen että minäkin saattaisin ns. herätä todellisuuteen. Mutta kun ei anna mahdollisuutta ja minä vain jatkan fantasiamaailmassa vellomista.

Vierailija
9/32 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on näitä pakkomielteisiä ihastuksia aika ajoin. Ja olen parisuhteessa. Ei tosiaan ole kivaa. En tiedä mikä siihen auttaa, aika ainakin..

Vierailija
10/32 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos saisin mahdollisuuden tutustua tähän henkilöön paremmin niin arvelen että minäkin saattaisin ns. herätä todellisuuteen. Mutta kun ei anna mahdollisuutta ja minä vain jatkan fantasiamaailmassa vellomista.

Minulla on ollut vähän samanlainen tilanne, sillä erotuksella että ajan myötä olen päässyt kaverina vähitellen lähemmäs ihastustani, ja hänestä on alkanut niitä huonojakin puolia näkyä. Pakkomielteisyys onkin nyt laantunut, vaikka ihastunut olen edelleen. Luultavasti ajan kanssa tilanne menee ohi omalla painollaan.

Siinä vaiheessa kun emme olleet vielä näin läheisiä, olin kyllä todella pahassa jamassa, juuri siitä syystä että mielikuvitukseni rakensi hänestä aivan täydellisen ihmisen silmissäni. Tein silloin niin, että listasin kaikki hänen ihanat piirteensä paperille mahdollisimman pikkutarkasti (listasta tuli tosi pitkä), ja kävin niitä sitten yksi kerrallaan läpi, ja mietin tiedänkö oikeasti hänen olevan sellainen vai onko sen piirteen kohdalla kysymys enemmän kuvittelusta. Osan totesin pitävän paikkansa, mutta paljon oli sellaistakin, josta en voinut oikeasti tietää mitään. Sitten keksin jokaisen kuvittelemani piirteen tilalle sellaisen, josta en pidä, ja aloin etsiä hänen käytöksestään merkkejä siitä, että hän olisikin oikeasti sellainen. Löytyi! Keskityin ajattelemaan häntä sellaisena ja kirjoitin ylös tunteitani ja havaintojani. 

Tuota jatkamalla pääsin pahimman yli ja aloin olla jo siinä "Mitä ihmettä näinkään hänessä?" -vaiheessa, kun hän alkoikin sitten lähentyä minua ja putosin hetkeksi takaisin hetteikköön.. Mutta siis nyt olemme jo niin tuttuja toisillemme, että en varmaan enää joudu pakkomielteen valtaan, koska hänen aidot huonot puolensa ovat nyt esillä, ja niitähän riittää. :D Tällä hetkellä haaveilen vielä sellaisesta, että hän pystyisi muuttamaan niitä huonoja puoliaan paremmiksi, ja sitten voisin taas ihastua häneen ja voisimme olla yhdessä.. XD Tajuan itsekin kuinka naurettava haave tuo on. Tuskin tulee tapahtumaan. Mutta ystäviä meistä varmaankin tulee, ja se on arvokas asia sekin!

Vierailija
11/32 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mutta etkö voi ottaa häneen yhteyttä? Sitenhän asia ratkeaisi. Kyllähän jokainen ymmärtää ettei kukaan voi ihastumiselleen mitään. Itse kävin kertomassa eräälle naiselle ja kuinka ollakkaan sattui niin onnekkaasti että hänkin oli minuun mielistynyt. Jostain syystä näissä on usein molemminpuolisia tuntemuksia takana. Itse olen aina epäillyt että se on se "naisen tuoksu" eli ne viestiaineet jotka tiedekin tuntee feronomeina ja niillehän ei voi mitään.

Vierailija
12/32 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekemällä aloitteen ja saamalla pakit. Ei toki ole ollut oikeasti pakkomielteistä joten en tiedä auttaako sellaiseen. :)

Vierailija
13/32 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

6v ilman mitään kontaktia tai yhdenkään kuvan katsomista.

15v mennyt. Ei auta.

Vierailija
14/32 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mutta etkö voi ottaa häneen yhteyttä? Sitenhän asia ratkeaisi. Kyllähän jokainen ymmärtää ettei kukaan voi ihastumiselleen mitään. Itse kävin kertomassa eräälle naiselle ja kuinka ollakkaan sattui niin onnekkaasti että hänkin oli minuun mielistynyt. Jostain syystä näissä on usein molemminpuolisia tuntemuksia takana. Itse olen aina epäillyt että se on se "naisen tuoksu" eli ne viestiaineet jotka tiedekin tuntee feronomeina ja niillehän ei voi mitään.

Olen laittanut viestejä ja soitellut hänelle muttei ole aikoihin enää vastaillut. Välillä vastaili mutta nyt on ollut pitkä tauko. Tietää siis kyllä että olen kiinnostunut. Minulle on epäselvää missä määrin hän ei vain tykkää minusta ja missä määrin kyse hänen omasta epävarmuudestaan ja jännittämisestään jne. Jos olisin varma ettei häntä kiinnosta yhtään niin luultavasti ihastumiseni lopahtaisi.

Vierailija
15/32 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sydämen ääntä ei voi sammuttaa järjellä.

Joko olet nössö ja riudut loppuelämäsi tai olet rohkea, seuraat rakkauttasi ja annat palaa;)

Vierailija
16/32 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekemällä aloitteen ja saamalla pakit. Ei toki ole ollut oikeasti pakkomielteistä joten en tiedä auttaako sellaiseen. :)

Pakit eivät auta pakkomielteeseen.

Vierailija
17/32 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo auta. :( t. Been there, done that

Vierailija
18/32 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on myös ihan pakkomielle ihastukseeni. Pahinta on, että olen naimisissa toisen kanssa. Olen yrittänyt pitää välimatkaa, mutta aina kun juttelen hänen kanssaan, olen taas korviani myöten rakastunut. Hän on paljastanut tuntevansa samoin minua kohtaan.

Vierailija
19/32 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on myös ihan pakkomielle ihastukseeni. Pahinta on, että olen naimisissa toisen kanssa. Olen yrittänyt pitää välimatkaa, mutta aina kun juttelen hänen kanssaan, olen taas korviani myöten rakastunut. Hän on paljastanut tuntevansa samoin minua kohtaan.

Karatkaa! Ette uskalla.

Vierailija
20/32 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämänsä voi elää jarru päällä.