Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ei huvita laihduttaa kun kropan muoto pysyy samana.

Vierailija
28.01.2017 |

eli olen tosi tyhmän mallinen kropaltani. Olen ollut laihempi ja en silloinkaan ollut tyytyväinen. Ekana kertyy alavatsaan ja ei ole koskaan ollut litteää alavatsaa.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo mutta onko se kiva miehestäkään jos nahkapussi roikkuu vatsassa laihdutuksen jälkeen? Eikö olisîkin parempi pullukkana? Ja jotenkin vatsanahan kiristyksessä käyminen tuntuisi todella pinnalliselta, eikä olisi rahaakaan.

ap

Vierailija
22/26 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä vartalomalli on sellainen, jossa on mahaa, reisiä, persettä ja pohkeita mutta yläkroppa ja kasvot on hoikat?

Päärynä.

Vierailija
24/26 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinua ei huvita laihduttaa, niin miksi kirjoitit siitä tänne? Mikään vastaus kun ei näytä kelpaavan.

Vierailija
25/26 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole mitenkään kauniin muotoinen vartalo ollut koskaan. Mulla on luonnostaan tasapaksu kroppa, vyötärö kerää rasvaa, pitkä selkä, ei takapuolta, lyhyet ja lihaksettomat jalat ja erittäin kapeat, luisut hartiat.

Muutaman vuoden olen nyt treenannut kovaa, eikä mulle edelleenkään mitään erityisen kaunista kroppaa ole tullut, mutta huimasti paljon parempi kuitenkin. Vyötärö löytyy nykyään, koska rasvaa on lähtenyt reilusti ja selkä on levinnyt, samoin hartiat ja takapuolikin on pyöristynyt. Ensimmäistä kertaa eläissäni mää koen sen, että farkkuja ostaessani ne kinnaakin reisistä ja persuksista ja lepattaa vyötäröltä ja paidat ottaa vastaan hartioista, ei mahasta. Lisäksi olen vahva ja hyväkuntoinen.

Eli vaikka täydellisyyttä ei saavutakaan, niin ei kannata jättää yrittämättä.

Vierailija
26/26 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sinua ei huvita laihduttaa, niin miksi kirjoitit siitä tänne? Mikään vastaus kun ei näytä kelpaavan.

Niin just. Älä sitten laihduta, äläkä treenaa, kun et omasta mielestäsi pysty tekemään mitään vartalosi mallille. Mutta älä sitten myöskään valita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yhdeksän