Vau, nyt löyty hieno kuva Robinista.
Miksei se juuri koskaan postaa omaan instaansa tällasia kuvia..vaan enimmäksee ite otettuja joissa laatu vähän niin ja näin.
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Hirveä, naurettavan korkeaksi, kiinteistövälittäjäkuohkeustasoiseksi föönattu tukka ja tekotaiteellinen asento, se vakio, jossa "annetaan katsojalle lupa katsoa, kun kohde itse katselee kainosti muualle kuin katsojaan". KLISE. Todella huono valaistus, juntit, tummat, mitäänsanomattomat amiskledjut. Vaikea uskoa, että ammattikuvaajan tekele.
Mene kertomaan tämä kuvaajalle. Minä tykkäsin :)
Vierailija kirjoitti:
Hirveä, naurettavan korkeaksi, kiinteistövälittäjäkuohkeustasoiseksi föönattu tukka ja tekotaiteellinen asento, se vakio, jossa "annetaan katsojalle lupa katsoa, kun kohde itse katselee kainosti muualle kuin katsojaan". KLISE. Todella huono valaistus, juntit, tummat, mitäänsanomattomat amiskledjut. Vaikea uskoa, että ammattikuvaajan tekele.
Se tukka on tässä se oleellisin, ku hiuslehteen vissiin kuvattu..
Vierailija kirjoitti:
Harmi tosiaan, että Robin niin vähän näitä mallintöitä tekee niin ei oo tarpeeks hyviä kuvia :)
No musta instan ideakin on vaan läiskiä sinne kaikenlaisia kuvia siitä mitä just silloin tekee, minkä kokee hauskaksi/muuten merkittäväksi ja mitä kuuluu. Siis silleen (lähes) reaaliaikaisesti. Just tuohon tyyliin kun Robin tekee. Ei se mikään malliportfolio ole, vaan sinne laitetaan hauskoja kuvia hauskoista tai muuten tärkeistä tilanteista jotka haluaa näyttää muillekin ja muistaa myöhemmin.
Ja jos olisin vielä siinä hurjimmassa fanitusiässä, niin musta olisi hauskaa nimenomaan seurailla niiden idolien "oikeaa elämää" ja hassutteluja, eikä mitään promokuvia (joita näkee kaikkialla muualla kuitenkin). Tuo insta on ennemminkin vähän semmonen tirkistelysovellus. :D
Vierailija kirjoitti:
Ihan kiva ettei instansa oo kuitenkaa sellasta siloteltua posettamista kuten esim Benkulla.
Hänhän tulikin tunnetuksi juuri instaposeerauksistaan. Oiski vaan jatkanu sillä linjalla ja jättäny lauluhommat laulutaitoisille.
Sehän tässä on hauskaa. Moni tavallinen tallaaja yrittää instassaan esittää sellasta siloteltua elämää ja koitetaan poseerata, ku mitkäki mallit. Sitte on popstara Robin, jonka otokset on sitä ja tätä välillä :D
Vierailija kirjoitti:
Sehän tässä on hauskaa. Moni tavallinen tallaaja yrittää instassaan esittää sellasta siloteltua elämää ja koitetaan poseerata, ku mitkäki mallit. Sitte on popstara Robin, jonka otokset on sitä ja tätä välillä :D
Kuten tämä perusturistina :D
Aiheesta vähän poiketen, mutta moniko tykkää tällasista palasista koostuvista kuvista, mitä jotku feediinsä syöttää, kuten esim MG? Musta ne on aika turhia..
Vierailija kirjoitti:
Komea???? Joko se täytti 18??
Ai niin miespuolisia voi sanoa vaan söpöiksi n. 30:een ikävuoteen asti ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä toivon vaan, ettei ikäloput ämmät sano mun 19 vee poikaani komeaksi.
..komea mies...*tyrsk*
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
..komea mies...*tyrsk*
Komea poika, siis missä vika. Pitääkö sen tarkottaa jotain perverssiä??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
..komea mies...*tyrsk*
Ei kaikki täälläkään on keski-ikäisiä..todellakaan :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jäbä postaa mieluummin tällasia miehekkäitä otoksia ;D
Ankara on vähän plösähtänyt.
Jos se on vaan raskaana, kuten Teräsniska viime kaudella..
Miksi tuollainen masentunut teini on muka hyvä? Mieluummin iloisi kuvia kuin tuollaisia lattialta elämää etsiviä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuollainen masentunut teini on muka hyvä? Mieluummin iloisi kuvia kuin tuollaisia lattialta elämää etsiviä.
Mallikuvissa usein näytetään jotenki masentuneilta, jos totta puhutaan xD
Vierailija kirjoitti:
Eiku se on yhä 13, viidettä vuotta putkeen.
Joo, okkei. Jatkakaa lapset.