Momzie - kokemuksia
Onko kukaan kokeillut? Oletteko löytäneet ystäviä?
Kommentit (5)
Liityin appiin ja viikon sisällä löysin 1km säteellä 2 mammakaveria kenen kanssa ollaan jo käyty vaunulenkeillä :) katsotaan miten tästä eteenpäin, suosittelen 👍
En ole ikinä tällaisesta kuullutkaan.
Meidän alueelta löytyi heti juttuseuraa. Parin kanssa olen tavannut vaunulenkeillä ja kahveilla. Asutaan siis isossa kaupungissa. Tosin mun lapsi on vielä pieni, alle vuoden. Sen ikäisten äitejä tuolla näyttää paljon olevan. Isompien lasten äitejen ehkä vaikeampi löytää seuraa, jos haluaa lapselle leikkikaveria eikä pelkästään itselle äitiseuraa. Minulta vahva suositus! Ilman tätä sovellusta olisin päivät yksin lapsen kanssa, kun kukaan kavereistani ei satu nyt yhtä aikaa olevan äityislomalla.
En päässyt kokeilemaan, koska en ole facebookissa. Eikö nyt muuta tunnistautumiskeinoa ole kuin face-profiili? En nyt ehkä kuitenkaan vain tuon sovelluksen takia luo profiilia.
Olen kokeillut, mutta yhtään matchia ei ole vielä löytynyt. Lapseni on jo vähän vanhempi (2v) ja saman ikäistä seuraa on tosi vähän meidän alueella momziessa. No, onneksi kohta alkaa taas leikkipuistokausi.